Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei! 
Ikm er på lørdag (15. mai) om 2 dager. Helt siden søndag (9. mai) som var 9 dpo har jeg spottet. Begynte sent på kvelden på søndag med kun 1 dråpe blod. Så tenkte jeg festeblødning? Har testet helt siden søndag og får kun negative graviditetstester.

Helt siden søndag har jeg spottet, både ved tørk og utenom tørk, brunlig utflod / lyserosa utflod og friskt blod om hverandre. Friskt blod kom i dag og det var kun ved tørk. 

Noen som vet hva dette kan være? Andre som har opplevd samme? Jeg mistenker kjemisk graviditet ettersom jeg har vært på utredninger og ting ser bra ut, men ikke fått sjekket egglederne ennå bare. Sluttet på prevensjon for 1,5 år siden. Ikke vært gravid tidligere. 

Vi er prøvere og teste eggløsning med el-tester så det skal stemme med tidspunkt på samleie og eggløsning. 

Det samme som nå skjedde forøvrig forrige PP og det endte i mensen på den dagen jeg skulle få mensen men samme spotting med samme farger en uke før mens først. 

Endret av Anonymover30år
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja jeg har innimellom spottet endel, forrige syklus nå spottet jeg fra og til fra 4dpo til mensen kom! Jeg skjønner ikke hvorfor for lutealfasen er helt normal, dvs på 14 dager så skulle ikke tro det skyldtes lite progesteron heller. Jeg aner ikke men heldigvis er ikke hver syklus sånn. (De færreste)

• Liker 1
Skrevet

Tusen takk Laura80🙂 Ja det er sant, samme her bare noen sykluser er sånn.. Ikke til å bli klok på denne kroppen🤪 

Skrevet
Laura80 skrev (1 time siden):

Ja jeg har innimellom spottet endel, forrige syklus nå spottet jeg fra og til fra 4dpo til mensen kom! Jeg skjønner ikke hvorfor for lutealfasen er helt normal, dvs på 14 dager så skulle ikke tro det skyldtes lite progesteron heller. Jeg aner ikke men heldigvis er ikke hver syklus sånn. (De færreste)

Tusen takk 🙂 Ja heldigvis bare noen sykluser som er sånn. Ikke lett å bli klok på og tenker det er kjemisk hver gang men hvem vet 🙉

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde kjemisk, fikk svak positiv 10-12 dpo(inkl digital test 1-2),og negativ 13 dpo, begynte å blø 14 dpo. Ingen spotting før det.

Så trenger ikke være kjemisk 🤷🏻‍♀️

Anonymkode: 8487e...62f

Skrevet
Anonymover30år skrev (På 13.5.2021 den 23.14):

Tusen takk 🙂 Ja heldigvis bare noen sykluser som er sånn. Ikke lett å bli klok på og tenker det er kjemisk hver gang men hvem vet 🙉

Har aldri tenkt tanken på kjemisk her iallefall. De fleste har Ingen festeblødning. Er nok hormonelt kluss.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan gikk det med deg ts? Kom/kommer mensen i dag? 😊❤️

Anonymkode: e1cdb...73c

• 2 måneder senere...
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 15.5.2021 den 12.20):

Hvordan gikk det med deg ts? Kom/kommer mensen i dag? 😊❤️

Anonymkode: e1cdb...73c

Hei!🤍 Jeg har vært fraværende grunnet ferie og jobb. Men mensen kom den. Hvordan går det med deg? Lurer på om jeg har endometriose siden jeg får kjemisk graviditet hver gang vi prøver. Dvs svakt positiv 10-12 og negativ og mensen få dager senere (men svake tester). Dette skjedde senest nå på tirsdag 10. august.. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...