Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det lett å få jobb på sykehus hvis man har ca. 8 års erfaring totalt fra både sykehus og sykehjem. De siste årene har jeg jobbet fulltid på sykehjem. Er 36 år. Er det stor konkurranse om jobbene på sengeposter? Bor i nærheten av Ahus. 

Anonymkode: f5764...fb3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Når man har gode lønninger på sykehuset for sykepleie, da det er mange som søker.

Anonymkode: 8d6cc...bbc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er nok vanskeligere i Oslo enn andre steder i landet, men du må jo bare søke :)

Anonymkode: 64176...bcd

AnonymBruker
Skrevet

Kom deg inn i det private, mye bedre!! :)  

Anonymkode: cbe97...998

AnonymBruker
Skrevet

På sengepost pleier det å være ganske lett å få jobb, men det spørs jo om du er ute etter fast stilling eller ikke. Ofte må man starte i et vikariat før man får fast stilling. Men du har jo allerede et fortrinn med lang ansiennitet og erfaring fra både sykehus og sykehjem. 

Anonymkode: 77f21...380

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Kom deg inn i det private, mye bedre!! :)  

Anonymkode: cbe97...998

Privat sykehus? Lovisenberg er det eneste jeg kommer på. Eller Martina Hansen i Bærum. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

På sengepost pleier det å være ganske lett å få jobb, men det spørs jo om du er ute etter fast stilling eller ikke. Ofte må man starte i et vikariat før man får fast stilling. Men du har jo allerede et fortrinn med lang ansiennitet og erfaring fra både sykehus og sykehjem. 

Anonymkode: 77f21...380

Det er vel bare å søke snart. Men jeg føler på at jeg må være i nåværende stilling i minst to år. Nå er det halvannet år siden jeg begynte i nåværende jobb. 

Ts

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Når man har gode lønninger på sykehuset for sykepleie, da det er mange som søker.

Anonymkode: 8d6cc...bbc

Det er da bedre lønn i kommunen... jeg opplevde store lønnsforskjeller da jeg gikk fra ous til Oslo kommune. 

Anonymkode: 67410...7f5

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...