AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #1 Skrevet 13. mai 2021 Enten med vilje, eller ved et uhell? Har hendt seg når jeg feks har prøvd nye klær, og jeg ser forhenget til prøverommet ikke er helt igjen, at menn har brukt litt ekstra tid utenfor. Og jeg skammer meg sånn over det, men jeg har der og da likt det litt... Har fantasert om det i etterkant når jeg kom hjem til meg selv. At mannen kommer inn og, ja.. Anonymkode: 350c2...f86 3
Bamseklemmer Skrevet 13. mai 2021 #2 Skrevet 13. mai 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Enten med vilje, eller ved et uhell? Har hendt seg når jeg feks har prøvd nye klær, og jeg ser forhenget til prøverommet ikke er helt igjen, at menn har brukt litt ekstra tid utenfor. Og jeg skammer meg sånn over det, men jeg har der og da likt det litt... Har fantasert om det i etterkant når jeg kom hjem til meg selv. At mannen kommer inn og, ja.. Anonymkode: 350c2...f86 Har faktisk fantasert mye om det å treffe ei som slipper meg inn, helt random kvinne jeg aldri har møtt før. Begge vet hva vi vil, vi trenger ikke å si et ord. Måtte isåfall hatt musestille sex da? Ellers kunne jeg jo utgitt meg for å være kjæsten hennes og hentet undertøy. Problemet er jo at man aldri har blitt ferdig med å prøve🙈 2
Gjest Alterego666 Skrevet 13. mai 2021 #3 Skrevet 13. mai 2021 Å ja.Mange ganger. Ekshibisjonismen bobler hele tiden under det borgerlige skallet.
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2021 #4 Skrevet 14. mai 2021 Vel,en opplevelse fra 20 - åra ...uten blotting utad 😇,,, hadde en mye eldre elsker,,som jeg møtte under en sosial event... Kun høye støvletter og trench coat....under ingenting 🤣 Det skjedde ingenting,og jeg fortalte det heller ikke...men følte meg veldig bra 🙈😎 Anonymkode: ff164...469 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2021 #5 Skrevet 14. mai 2021 Har gjort det med vilje da jeg har hatt elsker og vist meg fram bevist. Nå angrer jeg,men jeg tente veldig mye på det 🙈🙈🙈 Anonymkode: af4ff...1f7
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2021 #6 Skrevet 14. mai 2021 Mange likesinnede på nakenstranda. Anonymkode: 050f9...06c
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2021 #7 Skrevet 14. mai 2021 Har nettopp blitt klar over at mannen min har delt nakenbilder som jeg har sendt til han uten at jeg var klar over det. Jeg er selvsagt veldig skuffet og sint på mannen som har gjort dette bak ryggen min, men kjenner også på at det pirrer meg veldig at andre har sett på meg. Klarer ikke å slutte å tenke på det. Anonymkode: d3771...2a7 1
oda02 Skrevet 14. mai 2021 #8 Skrevet 14. mai 2021 Nei men jeg tror ikke at noen her til lands hadde fått vite noe hvis jeg hadde gjort det på ferie i utlandet... så jeg vet at når jeg får reise alene (har ikke hatt anledning) skal jeg mest sannsynligvis ha det litt moro 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2021 #9 Skrevet 14. mai 2021 Skjedd et par ganger ved et uhell, men jeg syns ærligtalt ikke nakenhet er så ekstraordinært. Jeg ser ofte en av mine lubne naboer naken. Han tasser ofte rundt naken før han legger seg. Jeg tror bare han ikke aner hvor godt innsyn det er når det er mørkt ute og lyst inne. I dont care og seksuelt er det i alle fall ikke. Anonymkode: 0624a...8ad
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2021 #10 Skrevet 14. mai 2021 Helt klart. Jeg synes det er deilig når menn snur seg etter meg, sjekker ut rumpa mi. Når jeg går i korte skjørt uten truse og noen legger merke til det Naken... Jeg har vært på noen nudiststrender, men da forsvinner jeg jo bare i mengden. Men det har vært noen nipslips andre steder LOL Anonymkode: a55c7...320
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2021 #11 Skrevet 14. mai 2021 Har ikke gjort det med vilje nei, men tenner enormt på tanken av å bli sett på mens jeg har sex eller mens jeg onanerer, og at mannen runker og kommer til det. Hadde jeg hatt mer selvtillit hadde jeg nok realisert denne fantasien for lenge siden. Fantaserer om å f.eks ha veldig romantisk og deilig sex med en kjæreste, og at noen ser det og runker til det. Anonymkode: c740e...aa4 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2021 #12 Skrevet 14. mai 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg er selvsagt veldig skuffet og sint på mannen som har gjort dette bak ryggen min, men kjenner også på at det pirrer meg veldig at andre har sett på meg. Klarer ikke å slutte å tenke på det. Skuffende selvsagt. Gjør det til noe positivt. Jeg garanterer at INGEN vil tenke negativt om deg. Anonymkode: a4452...f99
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2021 #13 Skrevet 14. mai 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Har gjort det med vilje da jeg har hatt elsker og vist meg fram bevist. Nå angrer jeg,men jeg tente veldig mye på det 🙈🙈🙈 Anonymkode: af4ff...1f7 En elsker er slettes ikke bra, men at du liker å vise deg fram, innenfor normale rammer, er bare hot. Anonymkode: a4452...f99
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2021 #14 Skrevet 14. mai 2021 Eh, vi lever i et supernarsissistisk samfunn. Vil tro det er mer uvanlig å ikke like det. Anonymkode: c17ee...651 2
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2021 #15 Skrevet 14. mai 2021 Har hatt sex (med flere menn) med publikum på sexklubb i utlandet. Flere ganger, med alt fra 2 til 20 tilskuere. Tenner veldig på å vise meg frem. Har forøvrig hatt ekshibisjonistiske tendenser hele livet. Trives med å være i fokus i ikke-seksuelle sammenhenger også. Anonymkode: ac2c0...2ef 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2021 #16 Skrevet 15. mai 2021 Konaog jeg hadde sex i naturen da jeg så litt av hodet på to gutter som fulgte med på sexen vår, jeg visket det til kona og det ga henne en skikelig orgasme. Dette hendte for en god del år siden Anonymkode: 821da...8ce 2
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2021 #17 Skrevet 15. mai 2021 Merkelig at mange jenter har denne trangen til å vise seg fram når det bare er på gøy og i ung alder, typisk på sosiale medier, etter hva ryktene sier. Men når de blir voksne, så er det det siste de kan forestille seg. Da er det menn som tror de har noe å vise fram. Anonymkode: a4452...f99
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2021 #18 Skrevet 15. mai 2021 AnonymBruker skrev (22 timer siden): En elsker er slettes ikke bra, men at du liker å vise deg fram, innenfor normale rammer, er bare hot. Anonymkode: a4452...f99 Vet at det ikke er bra med elsker, men hadde behovet for å bli sett og vise meg fram hvis du forstår hva jeg mener. Kommer ikke til å gjør noe slikt igjen. Anonymkode: af4ff...1f7
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2021 #19 Skrevet 15. mai 2021 AnonymBruker skrev (På 14.5.2021 den 21.47): Har ikke gjort det med vilje nei, men tenner enormt på tanken av å bli sett på mens jeg har sex eller mens jeg onanerer, og at mannen runker og kommer til det. Hadde jeg hatt mer selvtillit hadde jeg nok realisert denne fantasien for lenge siden. Fantaserer om å f.eks ha veldig romantisk og deilig sex med en kjæreste, og at noen ser det og runker til det. Anonymkode: c740e...aa4 Aldri for sent å prøve ut det der😄 Er npk mange menn som fantaserer om å se ei dame bruke dildo eller runke til henne når hun har sex.😋 Anonymkode: 810f2...621
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2021 #20 Skrevet 15. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vet at det ikke er bra med elsker, men hadde behovet for å bli sett og vise meg fram hvis du forstår hva jeg mener. Kommer ikke til å gjør noe slikt igjen. Anonymkode: af4ff...1f7 Å vise seg fram er ikke nødvendigvis negativt. Har du en partner som er trygg på deg kan du vise deg fram så mye du vil, også for andre, da kan det være det positivt. Alle setter pris på å bli sett. De fleste liker også å vise fram noe. Anonymkode: a4452...f99 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå