Gå til innhold

Tips til farge på terrassebeis

Per spellemann

Anbefalte innlegg

Er det noen som har et godt tips til farge på terrassebeis når kledningen er møre royal setersvart og hvit (to forskjellige terrasser)?

eller bare generelt en farge dere var veldig fornøyd med? 

jeg har tenkt å bruke jotun trebitt terrassebeis.

Endret av Per spellemann
.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg har hatt shimmer grå trebitt terrassebeis der jeg bodde før, var veldig fornøyd. Nå vet ikke jeg om den vil passe til din husfarge da. Her jeg bor nå er det en mørk brunlig farge, er mest glad i lyst så ønsker meg også shimmer grå her etterhvert. 

Anonymkode: 14475...572

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fargerike har kommet med nytt fargekart over utebeis. Vi skal beise terrasse + møbler, og jeg har falt for den som heter Vårask. Har ikke vært i butikk og sett enda, kun på nett. Men jeg håper den er sånn varm trefarget, uten å bli for gul. Synes mange beisfarger er litt for grå. Vi beisa med jotun «nordisk tre» sist men den ble for mørk og grå synes jeg. Er såpass lenge siden nå at jeg håper en god vask/rens gjør at vi kan beise over med ny farge. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ikke svart, med mindre du liker at gulvet er lava 😊

Anonymkode: 66aa6...9cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 5/18/2021 at 11:03 AM, lin said:

Fargerike har kommet med nytt fargekart over utebeis. Vi skal beise terrasse + møbler, og jeg har falt for den som heter Vårask. Har ikke vært i butikk og sett enda, kun på nett. Men jeg håper den er sånn varm trefarget, uten å bli for gul. Synes mange beisfarger er litt for grå. Vi beisa med jotun «nordisk tre» sist men den ble for mørk og grå synes jeg. Er såpass lenge siden nå at jeg håper en god vask/rens gjør at vi kan beise over med ny farge. 

Takk for tips, den var veldig fin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...