AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #1 Del Skrevet 13. mai 2021 Vi prøver å bli gravide og etter å ha hatt regelmessig mens de siste 7 årene, så forsvant den plutselig (mulig stress på jobb som var årsak). I samråd med gynekologen min fikk jeg utskrevet Provera for å få mens tilbake og i tillegg satte han meg på Letrozol da prøver viser at eggløsning ikke forekommer. Mensen kom på dag 2 av Provera (tirsdag) og jeg lurer da på om a) jeg skal fortsette med 10 dagers kuren med Provera og b) om jeg skal ta første Letrozol tablett i morgen, ettersom det står at den skal tas i 5 dager fra syklus dag 3 Dere som har erfaring med dette; er det meningen at man skal ta disse to sammen eller skal man vente med Letrozol til neste mens (om den kommer naturlig)? Anonymkode: 4af08...216 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #2 Del Skrevet 13. mai 2021 Ville sluttet på Provera og begynt letrozol etter anvisning Provera er jo for å få blødning og nå har du jo det. Evt. ring gyn.kontoret for bekreftelse. Anonymkode: 4bb55...76e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå