Gjest Gjest Skrevet 4. september 2005 #1 Skrevet 4. september 2005 Er det noen her som har en god ide. Problemet er en hundeeier i nabolaget. Jeg vet enda ikke hvem det er, men det virker som om dette er gjort med vilje. Like utenfor huset mitt finner jeg hundedritt hver fu...ing dag. Jeg plukker det opp, og neste dag er det like mye. Det er midt på veien hvor alle går. Skjønner ikke hvordan noen kan gå fra det (eler legge det der). Virker helt sykt. Er det noen med en god ide hvordan jeg kan finne ut hvem eller stoppe dette?
Gjest Violetta Skrevet 4. september 2005 #2 Skrevet 4. september 2005 For å finne ut hvem det er er det vel bare en ting å gjøre, holde øye med området. Hvorfor tror du det er med vilje? Hunden min gjør fra seg på de samme stedene hver gang som oftest, men jeg tar det bort da...
Gjest gjest1 Skrevet 4. september 2005 #3 Skrevet 4. september 2005 Ville bedrevet litt detektiv-virksomhet. Og etter at jeg fant ut av det, så ville jeg bedrevet litt kjefting. Folk er så rare...kanskje hundeeieren ikke skjønner at hundebæsj er plagsomt for andre.
reddelinnea Skrevet 4. september 2005 #4 Skrevet 4. september 2005 Jeg hadde ikke turt å sagt ifra jeg. Hadde nok holdt det for meg selv, men nå er jeg så redd for mennesker og spesielt å si ifra..
hecuba Skrevet 4. september 2005 #5 Skrevet 4. september 2005 Trodde det var vanlig skikk og bruk å ha med seg pose på tur. Kjenner mange som har hund, og dersom de glemmer posen en dag, går de en ny tur for å plukke opp senere. Nei, finn ut hvem det er og ta det opp.
Englepus Skrevet 4. september 2005 #6 Skrevet 4. september 2005 Du kan jo sette opp lite skilt der det står plukk opp etter hunden din eller noe i den dur.
Teddy Skrevet 5. september 2005 #7 Skrevet 5. september 2005 Strø masse helpepper/eddik/hvitløk i området hvor dritten pleier å ligge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå