Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går du med singlet eller t skjorte under klær for å forhindre at svettelukt setter seg i det "ytterste" plagget- tenker mest på strikkegensere og litt løsere plagg hvor det gjerne er plass til noe under. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjør det ikke for svettelukt, men for å kunne ta av meg genseren om det skulle bli for varmt. :briller:

• Liker 7
Skrevet

Ja, men også fordi jeg ofte fryser og blir kald dersom jeg ikke har flere lag med klær 

• Liker 4
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Ja, men ikke på grunn av svette, bruker det for det er mer behagelig.

AnonymBruker
Skrevet

Under strikkegenser med ull i har jeg alltid t-skjorte under. Da holder det å kum vaske en gang i blant og plagget holder i årevis.

Ellers bruker jeg det kun hvis det er en del av antrekket.

Anonymkode: 40630...e29

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja jeg gjør det men mest fordi da blir det litt rettere linjer i tøyet. Jeg har en del ekstra vekt, og kan holde det litt mer på "plass" om jeg har en singlet/tskjorte under

Anonymkode: 657e6...5b3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, men ikke pga svette.

Liker å ha noe under så kald luft ikke trekker opp under genseren.

Anonymkode: 2664b...4cd

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Bruker aldri t-skjorte, men singleter og andre topper. Men ikke for å fange opp svettelukt. Den tanken har ikke slått meg før.

Anonymkode: bd084...a2d

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Bruker singlett eller t skjorte under genser hvis det er litt kjølig og sånn. 

Anonymkode: 50adc...30d

• Liker 2
Skrevet

Under ullgensere bare ja. Hater å bruke ullgenser; av mange grunner men mest fordi det fort blir for varmt. Og så må man trekke hele greia av seg over hodet, håret blir kaos og det blir bare tull 😅 Har EN jeg liker, det er en sånn Lannulva med glidelås.

Jeg går helst i tynne gensere i bomull/viskose, ev bluser/skjorter. Sjelden jeg bruker college og. Har heller på meg en cardigan som jeg kan ta av og på. 

Det eneste jeg bruker singlet under, er de av blusene mine som er litt avslørende. Da bruker jeg en sånn undertøyaktig singlet under, gjerne med blonde og en farge som matcher resten. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker ofte singlet/tank top under strikkegensere, men som med andre her så er det ikke for svettens del, men for å holde varmen. Løse gensere kan jo rett og slett bli iskalde, må ha noe som sitter tett på kroppen under. 

Noen ganger bruker jeg det også for og skjule mer formen på BHen, selv med t-shirt-BHer så ser man ofte linjene hvor cup og stropper går, og det er ikke alltid så pent (med mindre poenget er synlig BH).

Er så vant med det at tanken å bare ta på en strikkegenser uten noe under føles rart. 

Anonymkode: 6e60d...341

• Liker 2
Skrevet

Jeg har alltid t-skjorte under genseren. Sånn at jeg kan ta av meg genseren hvis det blir for varmt.🙂

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker som regel t-skjorte under genser, og det er først og fremst pga. svette. Jeg kjøper ganske dyre klær, og vil at de skal vare i mange år. Det holder som regel å lufte dem når jeg har hatt noe under.

Jeg er også en frysepinn, og fryser lett hvis jeg har genseren rett på kroppen. 

Har ingenting under tynne gensere.

Anonymkode: c5f69...5c3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

T-skjorte under collegensere, nåde fordi man da kan bruke genseren flere dager, og for varmen. Bruker ofte langermet t-skjorte under collegenser også. Hender jeg har en annen t-skjorte under en t-skjorte jeg liker ekstra godt også slik at jeg kan bytte t-skjortene under hver dag men at favorittene kan brukes to, kanskje tre dager mellom hver vask. Noen ganger bruker jeg også to langermede t-skjorter samtidig. Har alltid enten kort eller langermet t-skjorte som innerste plagg. 

Anonymkode: c7385...059

AnonymBruker
Skrevet

nei, svært sjeldent. 

Anonymkode: 2021c...486

AnonymBruker
Skrevet

Nei. Blir lett varm, så jo mindre klær jo bedre. 

Anonymkode: 3aa0d...6b9

AnonymBruker
Skrevet

Nesten hver dag. Helst singlet. 

Anonymkode: 3cfd8...d6c

Skrevet
1312 skrev (På 13.5.2021 den 15.01):

Går du med singlet eller t skjorte under klær for å forhindre at svettelukt setter seg i det "ytterste" plagget- tenker mest på strikkegensere og litt løsere plagg hvor det gjerne er plass til noe under. 

Har ikke noe med lukt å gjøre, men jeg alltid med t-skjorte under. Uten unntak.

Gjest Tamsi
Skrevet

Ofte ikke. Men greit å ha under strikkegensere, både fordi de klør, sjelden bør vaskes, og utendørs er de ca like vindtette som et fiskegarn.

Skrevet

Nei, men jeg går nesten aldri med genser. Hender jeg går med tynnere gensere til skjørt, og har ikke noe under genseren.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...