Gå til innhold

Fått hentemelding av posten, ikke bestilt noe...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke om dette er rett plass og spørre.. men har fått melding fra Posten om en sending som er kommet til meg.. har ikke bestilt noe og sendingen var for stor til å bli levert i postkassen....

ringer da Posten og hører hva dette er, kommer ikke frem hvem avsender er og fikk beskjed dette var et brev??( som ikke passet i postkassen??)  syns det hele er mistenksomt.... noen som har vært borti en lignende situasjon?
Er veldig skeptisk til å hente noe ut, som jeg ikke vet hva er😁

Anonymkode: af2a0...347

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bank id brikke hvis den gamle er i ferd med å gå ut? (den burde få plass i postkassen da men)

Hent pakka da vel. Det hadde jeg ikke klart å la være. Du får returnere i verste fall og skrive på "RETUR pga feil adressat" eller noe. 

Anonymkode: bb1a8...590

AnonymBruker
Skrevet

Noen har sendt deg en hyggelig overraskelse i posten, det trenger ikke være verre enn det. :)

Anonymkode: f0d52...36d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er lov å gå til hentestedet/post-i-butikk og bare se på pakken, men ikke åpne. Om du ikke vil ha den, eller ikke har bestemt deg ennå (innen fristen), så går du bare derfra. Jeg fikk en slik lapp og skjønte ikke noe før jeg så noe i liten skrift utenpå som avslørte bedriften det kom fra. Det var et rekommandert brev, altså et slikt brev de vil være sikker på kommer frem til rett mottaker fordi jeg må vise ID med bilde (pass) for å få det.

Anonymkode: b6f9b...319

AnonymBruker
Skrevet

Det kan være så enkelt at noen har sendt deg noe. Bare hent pakka, sjekk avsender før de scanner den ut. 

Anonymkode: 02d70...db0

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Det var ikke et rekommandert brev.. det spurte jeg om...... men visste ikke at man fikk sporingsnummer på brev da.

men hvis jeg får se hva dette er og evt be dem sende i retur hva enn det er så får jeg se om jeg henter det imorgen... det jeg reagerer på et at det er et brev som ikke passer i postkassen😂

ts

AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Hei!

Det var ikke et rekommandert brev.. det spurte jeg om...... men visste ikke at man fikk sporingsnummer på brev da.

men hvis jeg får se hva dette er og evt be dem sende i retur hva enn det er så får jeg se om jeg henter det imorgen... det jeg reagerer på et at det er et brev som ikke passer i postkassen😂

ts

Brevpost er ikke nødvendigvis brev slik du ser for deg.

Anonymkode: 0dbdf...318

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...