Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Og alle de ekle, motbydelige og idiotiske fordommene deres! Jeg "representerer" (hater det ordet) flere av de små gruppene i samfunnet. Og det er fordommer og dritt mot alle disse gruppene. De er egentlig ikke grupper heller. Tror det er der problemet ligger, at man kaller det grupper. Kan ikke folk akseptere at alle ikke er akkurat som deg, og at det ikke er noe å gjøre med det? Det er bare sånn det er. Hvor dum går det an å bli egentlig? Og en annen ting, ytringsfrihet er ikke det samme som mobbing, trakassering og fordommer. Drit og dra 🖕

Anonymkode: 854ce...534

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Og alle de ekle, motbydelige og idiotiske fordommene deres! Jeg "representerer" (hater det ordet) flere av de små gruppene i samfunnet. Og det er fordommer og dritt mot alle disse gruppene. De er egentlig ikke grupper heller. Tror det er der problemet ligger, at man kaller det grupper. Kan ikke folk akseptere at alle ikke er akkurat som deg, og at det ikke er noe å gjøre med det? Det er bare sånn det er. Hvor dum går det an å bli egentlig? Og en annen ting, ytringsfrihet er ikke det samme som mobbing, trakassering og fordommer. Drit og dra 🖕

Folk gidder ikke. Er jo alle andre som skal ta ansvar. Infantiliseringen av samfunnet har sin pris. 

Anonymkode: b5adf...2a4

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Folk gidder ikke. Er jo alle andre som skal ta ansvar. Infantiliseringen av samfunnet har sin pris. 

Har ikke bedt om å ta noe ansvar for hvordan jeg er skapt. Ingen andre har bedt om det heller. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Konkrete eksempler?

Anonymkode: d1be7...90d

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Konkrete eksempler?

Jeg orker ikke. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Folk som dømmer er jo folk som ikke har det bra med seg selv. Mye enklere å drite i dømmende folk når man innser det. 

Anonymkode: 0e662...31a

AnonymBruker
Skrevet

Hvor vil du med dette?

Anonymkode: 7b582...1cb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har ikke bedt om å ta noe ansvar for hvordan jeg er skapt. Ingen andre har bedt om det heller. 

Ingen andre vil jo heller ta ansvar for deg. Utenom NAV. 

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Du høres ikke ut som en veldig hyggelig person (basert på innlegget).

Viss dette innlegget er representativt for hvordan du er som person, så forstår jeg hvorfor andre ikke er hygglige mot deg.

Lite tips

Smil til verden, og verden smiler tilbake.

Vær en drittsekk, og regn med at folk er like uspiselig tilbake.

Du kan faktisk velge hvordan du møter folk, og hvordan du ønsker at andre skal behandle deg. 

Endret av Blueberrymuffin
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvor vil du med dette?

Anonymkode: 7b582...1cb

Vil bare si ifra at det ikke er greit. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ingen andre vil jo heller ta ansvar for deg. Utenom NAV. 

Fuck off! 

AnonymBruker
Skrevet
53 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg orker ikke. 

Ok.

Hadde bare vært lettere å forstå deg hvis du hadde kommet med noe konkret.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Blueberrymuffin skrev (Akkurat nå):

Du høres ikke ut som en veldig hyggelig person (basert på innlegget).

Viss dette innlegget er representativt for hvordan du er som person, så forstår jeg hvorfor andre ikke er hygglige mot deg.

Lite tips

Smil til verden, og verden smiler tilbake.

Vær en drittsekk, og regn med at folk er like uspiselig tilbake.

Du kan faktisk velge hvordan du møter folk, og hvordan du ønsker at andre skal behandle deg. 

Ok, det er ikke lov å si ifra. Man skal sette på seg et falskt smil som får deg til å se psycho ut og late som at alt går bra. Selv om det ikke gjør det. Kjempe lurt. Det der er sånt som driver folk til selvmord det. 

AnonymBruker
Skrevet

Okei ts. bortsett fra at du er drittlei andre folk, hvordan har du det med deg selv? Liker du deg selv, synes du at du er en ålreit person?

Anonymkode: 354c0...33e

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Ok, det er ikke lov å si ifra. Man skal sette på seg et falskt smil som får deg til å se psycho ut og late som at alt går bra. Selv om det ikke gjør det. Kjempe lurt. Det der er sånt som driver folk til selvmord det. 

Dette er ikke ment som noe personangrep, så beklager om det blir oppfattet slik.

Men de tingene du skriver og den aggressive og fiendtlige holdningen du har til andre mennesker, hvor du tenker det værste om alle andre, gjør at jeg tenker at du ikke kan ha det så godt med deg selv.

Jeg vet ikke hvem som skadet deg, eller hva du har opplevd for å bli slik. Men du trenger hjelp, og jeg håper du oppsøker hjelp slik at du kan få den hjelp du trenger til å bearbeide og plassere de vonde og negative følelsene du bærer på. Fordi det høres ikke ut som du har det veldig bra.

Står fortsatt ved det jeg sa, smil til verden og verden smiler til deg. Du kan ikke forvente at andre skal behandle deg bra når du bærer på så mye sinne og aggressjon.

Endret av Blueberrymuffin
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Fuck off! 

Her er du jo like stygg selv mot andre 🙄

Anonymkode: 34347...6c7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Her er du jo like stygg selv mot andre 🙄

Synes du det vedkommende jeg siterte var pent? Jeg pleier ikke å være stygg mot folk, men har blitt sånn pga alt hat. Har ikke gjort noen en dritt, men får og har fått hat hele livet. Da blir man sånn. Det er lett for friske mennesker å si at man bare skal drite i det, men når man får daglig hat så er ikke det mulig. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Synes du det vedkommende jeg siterte var pent? Jeg pleier ikke å være stygg mot folk, men har blitt sånn pga alt hat. Har ikke gjort noen en dritt, men får og har fått hat hele livet. Da blir man sånn. Det er lett for friske mennesker å si at man bare skal drite i det, men når man får daglig hat så er ikke det mulig. 

Penere enn å skrive fuck you.

Hvis du ikke pleier å være stygg mot folk, hvorfor er du så stygg i tråden her da?

Tror jeg også hadde fått hat om jeg sa fuck you og behandlet alle rundt meg som dritt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Penere enn å skrive fuck you.

Hvis du ikke pleier å være stygg mot folk, hvorfor er du så stygg i tråden her da?

Tror jeg også hadde fått hat om jeg sa fuck you og behandlet alle rundt meg som dritt.

Jeg behandler ikke folk rundt meg som dritt. Jeg er bare drittlei. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Okei ts. bortsett fra at du er drittlei andre folk, hvordan har du det med deg selv? Liker du deg selv, synes du at du er en ålreit person?

Anonymkode: 354c0...33e

Ikke nå lenger. Men det er pga alt hatet og alt dritt jeg har fått fra andre. Og ja, jeg vet at alle får dritt av og til. Men de fleste får ikke det hele livet pga ting de ikke kan noe for. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...