Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker litt på fremtiden og små barn, hvordan kabalen skal gå opp når de er i skole alder osv. 

jeg har ikke familie som jeg kan lene meg på dessverre. Er for tiden under utdannelse («kontor jobb») 

burde jeg ta opp det med ekstra ferie uten lønn på intervju eller vente til jeg eventuelt blir ansatt ?

Det hadde vært supert om 2-3 ekstra uker lot seg gjøre . Etter det jeg har lest, er dette ok så lenge det ikke kommer i veien for noe hos arbeidsgiver men de bestemmer :) 

Er det noen her som har ekstra ferieuker uten lønn ?

Anonymkode: c1989...eca

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville definitivt ikke tatt det på intervju! Da viser du mer interesse for å ha fri versus jobben! 

Det er opp til bedriften du jobber i om det er anledning til å søke seg ulønnet permisjon i tillegg til ordinær ferie. 

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

All ferie er uten lønn.

Anonymkode: 63f96...01c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du får ikke mer ferie. Du kan sikkert på permisjon uten lønn.

Anonymkode: 1239c...f8f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ville ikke tatt det opp på intervju. Da får du ikke jobben. Det er aktivitetstilbud som sommercamp, sommer SFO, 4h gårdene har sommeropplegg osv. så mulig å finne aktiviteter til barna selvom du må jobbe. Der jeg jobber er det lite mulighet til ekstra fri om sommeren pga feriekabalen og arbeidet som må gjøres.

Anonymkode: c6e40...f14

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja, tar du det opp så får du nok ikke noe jobbtilbud ihvertfall.

Anonymkode: 9563b...a68

AnonymBruker
Skrevet

Hadde aldri ansatt en som var avhengig av det. Søk heller om permisjon eller ansett dagmamma de aktuelle ukene.

Anonymkode: 71bf3...3e7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...