Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg får ikke tak i masterveilederen min. Jeg vet at hun har sykemeldt tidligere i semesteret, og mistenker at hun er det nå også. Innleveringsfristen nærmer seg, og jeg har ingen måte å kontakte henne på, da hun ikke svarer på mail. Nummeret hennes er ikke offentlig. Noen idé om hva jeg kan gjøre? Må jeg bare akseptere å levere master uten veiledning? Så langt har jeg kun fått kommentarer på innledning som ble levert i februar, som også er gjort om på grunn av ny problemstilling. Universitetet forholder seg ikke til problemstillingen, da de sier jeg bare skal fortsette å prøve å kontakte henne. 

Anonymkode: c1061...397

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du kan kontakte emneansvarlig. 

Anonymkode: 71e8e...1c3

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Skrev du kontrakt med studiestedet eller veilederen da du begynte på oppgaven? Står det i tilfelle noe der om hva du skal gjøre/hvilke muligheter du har hvis noe slikt skulle skje?

Anonymkode: 3df73...f38

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Skrev du kontrakt med studiestedet eller veilederen da du begynte på oppgaven? Står det i tilfelle noe der om hva du skal gjøre/hvilke muligheter du har hvis noe slikt skulle skje?

Jeg har ingen kontrakt, den er mellom fakultetet og veileder og jeg har ikke innsyn. Ellers avtaler veileder og jeg oss i mellom hvordan ting skal foregå. Sist bekreftet hun at hun mottok utkastet samme dag, og sendte det tilbake med kommentarer noen dager senere. Sendte en mail om bytte av problemstilling, og da svarte hun fort. Derfor jeg tenker at hun nok er sykemeldt. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har ingen kontrakt, den er mellom fakultetet og veileder og jeg har ikke innsyn. Ellers avtaler veileder og jeg oss i mellom hvordan ting skal foregå. Sist bekreftet hun at hun mottok utkastet samme dag, og sendte det tilbake med kommentarer noen dager senere. Sendte en mail om bytte av problemstilling, og da svarte hun fort. Derfor jeg tenker at hun nok er sykemeldt. 

OK, da støtter jeg forslaget om å kontakte emneansvarlig.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...