AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #1 Skrevet 13. mai 2021 Til dere som har en 1-2 måneder gammel baby som går på mme, hvor ofte bæsjer babyen deres ca? Anonymkode: 100a9...e54
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #2 Skrevet 13. mai 2021 Han bæsjet 1 gang for dagen når han var på den alderen. Anonymkode: 81bbb...bb5
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #3 Skrevet 13. mai 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Han bæsjet 1 gang for dagen når han var på den alderen. Anonymkode: 81bbb...bb5 Som min da. Kan jeg spør om han kavet og måtte jobbe en del for å få det ut? Føler min akker seg så mye, vet ikke om det er normalt. Anonymkode: 100a9...e54
Kvinneguideren Skrevet 13. mai 2021 #4 Skrevet 13. mai 2021 Husk at tarmene trenger tid til å lære seg å fordøye mat MME er også litt vanskeligere å fordøye enn morsmelk. Ettersom babyer ofte ligger, får de heller ikke hjelp av tyngdekraften til å få ting ned og ut. Så lenge avføringen ikke er hard og babyen ikke gråter når hen bæsjer, ville jeg ikke bekymret meg. Men for all del: dersom du er bekymret er det bare å spørre helsesøster/lege.
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #5 Skrevet 13. mai 2021 Kvinneguideren skrev (4 minutter siden): Husk at tarmene trenger tid til å lære seg å fordøye mat MME er også litt vanskeligere å fordøye enn morsmelk. Ettersom babyer ofte ligger, får de heller ikke hjelp av tyngdekraften til å få ting ned og ut. Så lenge avføringen ikke er hard og babyen ikke gråter når hen bæsjer, ville jeg ikke bekymret meg. Men for all del: dersom du er bekymret er det bare å spørre helsesøster/lege. Han gråter ikke, men akker seg og vrir seg. Går vel 5-10 minutter med pressing før det nesten eksploderer ut. Da blir han veldig rolig og lettet. Anonymkode: 100a9...e54
Kvinneguideren Skrevet 13. mai 2021 #6 Skrevet 13. mai 2021 Det høres ikke bekymringsverdig ut for meg
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #7 Skrevet 13. mai 2021 Kvinneguideren skrev (Akkurat nå): Det høres ikke bekymringsverdig ut for meg Fint ❤️ Anonymkode: 100a9...e54
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #8 Skrevet 13. mai 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Han gråter ikke, men akker seg og vrir seg. Går vel 5-10 minutter med pressing før det nesten eksploderer ut. Da blir han veldig rolig og lettet. Anonymkode: 100a9...e54 Høres ut som dyschezi (vet ikke hva det heter på norsk), som er vanlig og ikke farlig https://aboutkidsgi.org/lower-gi/childhood-defecation-disorders/infant-dyschezia/ Anonymkode: 0fc31...740
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #9 Skrevet 13. mai 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Høres ut som dyschezi (vet ikke hva det heter på norsk), som er vanlig og ikke farlig https://aboutkidsgi.org/lower-gi/childhood-defecation-disorders/infant-dyschezia/ Anonymkode: 0fc31...740 Oi tusen takk. Det der stemmer på en prikk!! Har jo spurt på helsestasjonen, de sa det var helt normalt. Men fint å få en forklaring. Hjertelig takk ❤️ Anonymkode: 100a9...e54
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå