AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #1 Skrevet 13. mai 2021 Jeg er titt og ofte innom Tinder, venstreswiper alle med utelukkende turbilder. Ønsker ikke en friluftsjunkie som vil bruke hver en fridag på fjellet med telt og stormkjøkken. Ikke for det, jeg også liker godt å gå meg en fjelltur altså - men er langt fra like engasjert som det som er hypen nå for tida. Det er bare det at det er så sykt mange som kun har tur- og friluftsbilder! Er virkelig alle disse av typen jeg skisserer over, eller er dette kanskje noe man overdriver litt fordi friluftsliv har blitt så sykt populært i det siste? Anonymkode: 8d8c1...c79 7
sicario Skrevet 13. mai 2021 #2 Skrevet 13. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg er titt og ofte innom Tinder, venstreswiper alle med utelukkende turbilder. Ønsker ikke en friluftsjunkie som vil bruke hver en fridag på fjellet med telt og stormkjøkken. Ikke for det, jeg også liker godt å gå meg en fjelltur altså - men er langt fra like engasjert som det som er hypen nå for tida. Det er bare det at det er så sykt mange som kun har tur- og friluftsbilder! Er virkelig alle disse av typen jeg skisserer over, eller er dette kanskje noe man overdriver litt fordi friluftsliv har blitt så sykt populært i det siste? Anonymkode: 8d8c1...c79 Kan nok hende det er en god blanding. Noen overdriver kanskje litt, eller fokuserer bare på å projisere den en delen av livet sitt, da de tror at det er like viktig for alle. samtidig tror jeg nok at mange det siste året har oppdaget at fjell/natur/skog gir langt mer en hva «kaffe på løkka» liv gjør. 3
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #3 Skrevet 13. mai 2021 sicario skrev (4 minutter siden): Kan nok hende det er en god blanding. Noen overdriver kanskje litt, eller fokuserer bare på å projisere den en delen av livet sitt, da de tror at det er like viktig for alle. samtidig tror jeg nok at mange det siste året har oppdaget at fjell/natur/skog gir langt mer en hva «kaffe på løkka» liv gjør. Jøsses ja, jeg er oppvokst i og bor i en bygd på vestlandet - så jeg er definitivt enig i at natur gir mer enn «kaffe på løkka», elsker naturen. Bruker den masse og går meg som sagt gjerne en fjelltur. Men er ikke på telt- og stormkjøkkennivå, streber ikke etter landets høyeste topper og hvis jeg er på et nytt sted er ikke min første tanke «hvilken topp skal vi gå på i dag?». Dette ønsker jeg heller ikke i en partner - er derfor jeg lurer Anonymkode: 8d8c1...c79 4
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #4 Skrevet 13. mai 2021 Veldig mange nordmenn er friluftsmennesker. Kanskje er det ofte der de tar bilder. Selv har jeg noen friluftsbilder på profilen min, men jeg er ikke noen Lars Monsen av den grunn. Anonymkode: c6e01...e00 6
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #5 Skrevet 13. mai 2021 For å si det sånn - menn får ikke mange likes på tinder uten friluftsbilder. Det er ganske nødvendig / obligatorisk Anonymkode: 8a62f...652
Engel Skrevet 13. mai 2021 #6 Skrevet 13. mai 2021 Et bilde tatt ute i naturen betyr ikke automatisk at vedkommende er et friluftsmenneske nei, spesielt ikke nå som alle var på norgesferie i fjor sommer. De er heller gjennomsnittlige nordmenn. Hilsen en som må bla gjennom en haug av disse for å finne de få som faktisk er oppriktige sporty friluftsmennesker. 2
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #7 Skrevet 13. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): For å si det sånn - menn får ikke mange likes på tinder uten friluftsbilder. Det er ganske nødvendig / obligatorisk Anonymkode: 8a62f...652 Hva med kvinner? Driter menn i om vi ikke har friluftsbilder? Anonymkode: e7a1c...3e7 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #8 Skrevet 13. mai 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Hva med kvinner? Driter menn i om vi ikke har friluftsbilder? Anonymkode: e7a1c...3e7 Sønnen min sa i hvert fall at han sveiper vekk alle damer med friluftsbilder, så det finnes nok en del menn som ikke bryr seg om friluftsliv også. Han har hund han går tur med hver dag, men er ikke typen du finner på fjelltur, så det finnes jo folk som er normalt aktive, men som ikke har bilder av seg i skog og på fjell. Anonymkode: 74970...210 2
Kvinnenavn Skrevet 13. mai 2021 #9 Skrevet 13. mai 2021 Jeg fant endelig en mann som ikke hadde friluftsbilder, som virket ålreit. Han skrev at han ville ha noen å spille Nintendo med. Gjett hva han ville gjøre på første, andre OG tredje date.... Gå føkkings tur. Skuffa 6
Okapi Skrevet 13. mai 2021 #10 Skrevet 13. mai 2021 (endret) Jeg liker egentlig tur, padler en del kajakk og reker rundt i skogen med telt, stormkjøkken og kamera med telelinse. Samtidig har jeg ikke et eneste turbilde på Tinder. Jeg er ærlig talt så utrolig lei av å se fjelltopper, ski, fallskjerm, dykking og det som verre er at jeg tenkte det var best å spare verden for enda mer av det der. Kan si litt av det samme om den endeløse strømmen av treningssenterselfies. Virker som 80% brukerne på den appen der lever og ånder for fysisk fostring. Sveiper ikke nødvendigvis alle friskusene til venstre, men merker jeg er mer fristet til å gå til høyre om du har bilder der du klapper katten, får signert en bok, vinner i et brettspill eller lager marengs. Hvis teksten din er "familieorientert, opptatt av trening og kosthold, du er minst 1.80" går du garantert til venstre. Er den deriomot "ingenting på stell, feitere i virkeligheten, bli med å spille Mario Kart?" er det klart mer fristende med høyresveip. Endret 13. mai 2021 av Okapi 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #11 Skrevet 13. mai 2021 Hvis han tar bilde av seg selv i sitt eget hjemmebibliotek så slår jeg til.... Anonymkode: d27bb...06e 6
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #12 Skrevet 13. mai 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Hva med kvinner? Driter menn i om vi ikke har friluftsbilder? Anonymkode: e7a1c...3e7 Driter en lang feit drit i det ja Anonymkode: 8a62f...652 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #13 Skrevet 13. mai 2021 "Instagram - for deg som ønsker å vise den falske fasaden som ikke er deg selv " 😆 Glad jeg kutta ut det tullet. Nok en tidstyv i livet mentalt. Anonymkode: b7ae3...276 3
sicario Skrevet 13. mai 2021 #14 Skrevet 13. mai 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jøsses ja, jeg er oppvokst i og bor i en bygd på vestlandet - så jeg er definitivt enig i at natur gir mer enn «kaffe på løkka», elsker naturen. Bruker den masse og går meg som sagt gjerne en fjelltur. Men er ikke på telt- og stormkjøkkennivå, streber ikke etter landets høyeste topper og hvis jeg er på et nytt sted er ikke min første tanke «hvilken topp skal vi gå på i dag?». Dette ønsker jeg heller ikke i en partner - er derfor jeg lurer Anonymkode: 8d8c1...c79 Skjønte det 😊. Tror mange er bitt av «turbasillen» siste året og tar kanskje litt vel av😆
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #15 Skrevet 13. mai 2021 Alt har jo vært stengt i ett år. Hvorfor skal man sitte inne hele tiden? 🤷♀️ Hva ellers er det å finne på?? Anonymkode: b0171...cef 1
visp Skrevet 13. mai 2021 #16 Skrevet 13. mai 2021 Kvinnenavn skrev (2 timer siden): Jeg fant endelig en mann som ikke hadde friluftsbilder, som virket ålreit. Han skrev at han ville ha noen å spille Nintendo med. Gjett hva han ville gjøre på første, andre OG tredje date.... Gå føkkings tur. Skuffa Det tar jo litt tid å bli kjent da. Da tenker jeg det "tryggeste" er å gå en tur sammen og snakke litt for kjenne på kjemien? Foreslo du selv noe da? 1
Gjest Mr Bergen Skrevet 13. mai 2021 #17 Skrevet 13. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): "Instagram - for deg som ønsker å vise den falske fasaden som ikke er deg selv " 😆 Glad jeg kutta ut det tullet. Nok en tidstyv i livet mentalt. Anonymkode: b7ae3...276 Dette er bare så spikeren på hodet, tøft!! Folk elsker fremstille sine liv som beundringsverdige og meningsfulle og poster for guds skyld aldri regnværsdager, negativ saldo i nettbanken eller pulehår
Kvinnenavn Skrevet 13. mai 2021 #18 Skrevet 13. mai 2021 visp skrev (56 minutter siden): Det tar jo litt tid å bli kjent da. Da tenker jeg det "tryggeste" er å gå en tur sammen og snakke litt for kjenne på kjemien? Foreslo du selv noe da? Hehe jada! Tur er okei, i blant. Men, poenget var at «alle» er friluftsmennesker. Jeg leter etter en som passer for meg, som er enig i at det er kjedelig å gå tur.
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #19 Skrevet 13. mai 2021 Når jeg og samboeren min matchet på Tinder så ble han litt sjokkert over at jeg FAKTISK går mye på tur og i fjellet. Hadde ca 6-7 bilder på profilen min, derav 2 eller 3 turbilder. Han sa at han ikke er noe "turmann" og aldri kommer til å bli det heller, ville ikke gi meg falske forhåpninger. Så da spurte jeg hvorfor han sveipet til høyre på meg når han så at jeg tydeligvis glad i friluftsliv. Han svarte at ALLE damer har jo turbilder på profilen sin. Ja, det eeeene bilde fra den eeeene turen de går i året 😝 Anonymkode: a65b6...962 2
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #20 Skrevet 13. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Når jeg og samboeren min matchet på Tinder så ble han litt sjokkert over at jeg FAKTISK går mye på tur og i fjellet. Hadde ca 6-7 bilder på profilen min, derav 2 eller 3 turbilder. Han sa at han ikke er noe "turmann" og aldri kommer til å bli det heller, ville ikke gi meg falske forhåpninger. Så da spurte jeg hvorfor han sveipet til høyre på meg når han så at jeg tydeligvis glad i friluftsliv. Han svarte at ALLE damer har jo turbilder på profilen sin. Ja, det eeeene bilde fra den eeeene turen de går i året 😝 Anonymkode: a65b6...962 Alle damer har turbilder?? Ok, jeg er ikke på Tinder, men turbilder er gjesp... Anonymkode: d2f0f...a67
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå