Dame1989 Skrevet 13. mai 2021 #1 Skrevet 13. mai 2021 Hei. Jeg er 12 dpo i dag og er bekymret for svak stigning på babyplan sine strimler og clearblue +. Fikk positiv clearblue digital 1-2 både 10 dpo og i dag 12 dpo. Hva tror dere? Her er babyplan morgenurin (jeg får svakest test på morningen) 10 dpo øverst og 12 dpo nederst.
Dame1989 Skrevet 13. mai 2021 Forfatter #2 Skrevet 13. mai 2021 (endret) Legger også inn Clearblue + testene. Her er 10 dpo Endret 13. mai 2021 av Dame1989
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #4 Skrevet 13. mai 2021 Ikke særlig lovende. Anonymkode: 92dca...025
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #5 Skrevet 13. mai 2021 Dame1989 skrev (6 minutter siden): Og her er 12 dpo Er de fra babyplan tidligtest? Er ikke det den andre? Min clearblue var ikke noe særlig sterkere 12 dpo. Steg som det skulle her. Noen dager senere var den klar og fin. Anonymkode: f3c89...e5a
Dame1989 Skrevet 13. mai 2021 Forfatter #6 Skrevet 13. mai 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Er de fra babyplan tidligtest? Er ikke det den andre? Min clearblue var ikke noe særlig sterkere 12 dpo. Steg som det skulle her. Noen dager senere var den klar og fin. Anonymkode: f3c89...e5a De fra babyplan er vanlig tester, ikke tidlig tester. Har en så dårlig følelse. Er på pp16 og skulle igang med ivf vis det ikke gikk denne måneden.
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #7 Skrevet 13. mai 2021 Dame1989 skrev (10 minutter siden): De fra babyplan er vanlig tester, ikke tidlig tester. Har en så dårlig følelse. Er på pp16 og skulle igang med ivf vis det ikke gikk denne måneden. Da ville jeg ikke ha lagt så mye vekt på babyplan sine. 1-2 på clearblue så tidlig er det ikke alle som får. Hcg varierer veldig, og selvom det stiger som det skal, så er det fortsatt "lavt" så tidlig, og tester vil fortsatt se svake ut. Om noen dager så vil jeg tro at de er litt sterkere igjen. Jeg har ihvertfall lært meg etter mange runder i prøvekarusellen, at testene varierer enormt i styrke. Hadde feks en runde hvor testene var sterke og fine tidlig, mistet allerede i uke 6. Den gangen her hadde jeg streker som deg ca, og er i uke 25. Krysser fingrene for deg, om at alt går bra. Anonymkode: f3c89...e5a 2 1
Dame1989 Skrevet 13. mai 2021 Forfatter #8 Skrevet 13. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Da ville jeg ikke ha lagt så mye vekt på babyplan sine. 1-2 på clearblue så tidlig er det ikke alle som får. Hcg varierer veldig, og selvom det stiger som det skal, så er det fortsatt "lavt" så tidlig, og tester vil fortsatt se svake ut. Om noen dager så vil jeg tro at de er litt sterkere igjen. Jeg har ihvertfall lært meg etter mange runder i prøvekarusellen, at testene varierer enormt i styrke. Hadde feks en runde hvor testene var sterke og fine tidlig, mistet allerede i uke 6. Den gangen her hadde jeg streker som deg ca, og er i uke 25. Krysser fingrene for deg, om at alt går bra. Anonymkode: f3c89...e5a Tusen takk for svar Har ikke flere tester igjen, men tenkte å kjøpe og teste pånytt på lørdag. Lørdag er ikm og da burde de ha økt noe i styrke. Vis ikke blir det å ta ut Menopur og gjøre meg klar til mensen og første ivf
Dame1989 Skrevet 13. mai 2021 Forfatter #9 Skrevet 13. mai 2021 Fant en test til. Her er 11 dpo ettermiddagstest øverst og 12 dpo ettermiddagstest nederst. Liker ikke dette
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #10 Skrevet 13. mai 2021 Her er mine tester fra da jeg ble gravid, hvor de sterkeste er fra 11 og 12 dpo. Håper du får sterkere test i morgen! Anonymkode: 020b8...513 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #11 Skrevet 13. mai 2021 Strekene er kanskje litt svake, men er du helt sikker på når eggløsning var? HCG-nivå varierer også mye, og det er veldig tidlig, så det kan være helt normalt med svake tester foreløpig. De testene egner seg ikke til å måle stigning fra dag til dag. Jeg vet godt at det kan være vanskelig å la være, jeg har gjort det selv. I det svangerskapet som gikk bra, var jeg både bekymret pga manglede stigning og ulykkelig pga svakere teststrek fra en dag til neste. Over tid skal man se stigning, men å sammenligne tester over 2-3 dager på rad trenger ikke si mye. Det er ulik konsentrasjon på urin, også morgenurin og det er ulik mengde fargestoff i testene, også i de som lå i samme pakke. Lykke til ❤️ Anonymkode: 87023...4ef
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #12 Skrevet 13. mai 2021 Dame1989 skrev (4 timer siden): Fant en test til. Her er 11 dpo ettermiddagstest øverst og 12 dpo ettermiddagstest nederst. Liker ikke dette Husk at ettermiddagsurin gjerne er mindre konsentrert enn morgenurin Legger ved min test, tatt to dager før ventet mens. Nederste bildet er tatt to dager senere, altså på mensdato. Resultatet av den er i dag 3 måneder. Prøv og vent et par dager før du tar en ny test. Ingen her som kan gi deg fasiten om det er en kjemisk eller en faktisk graviditet, så du må nok bare være tålmodig. Anonymkode: 1103f...8c2
Dame1989 Skrevet 13. mai 2021 Forfatter #13 Skrevet 13. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Strekene er kanskje litt svake, men er du helt sikker på når eggløsning var? HCG-nivå varierer også mye, og det er veldig tidlig, så det kan være helt normalt med svake tester foreløpig. De testene egner seg ikke til å måle stigning fra dag til dag. Jeg vet godt at det kan være vanskelig å la være, jeg har gjort det selv. I det svangerskapet som gikk bra, var jeg både bekymret pga manglede stigning og ulykkelig pga svakere teststrek fra en dag til neste. Over tid skal man se stigning, men å sammenligne tester over 2-3 dager på rad trenger ikke si mye. Det er ulik konsentrasjon på urin, også morgenurin og det er ulik mengde fargestoff i testene, også i de som lå i samme pakke. Lykke til ❤️ Anonymkode: 87023...4ef Takk for svar Jeg er sikker på når eggløsning var ja. Var hos gynekolog den 29/4 hvor det ble sett er stort egg. Satt Ovitrelle samme kveld og regner alltid eggløsning 2 dager etter Ovitrelle (eggløsningssprøyte). Det jeg reagerer på er at de omtrent ikke har blitt noe sterkere siden 10 dpo da jeg fikk positiv clearblue digital. Men får bare vente å se Takk
Dame1989 Skrevet 13. mai 2021 Forfatter #14 Skrevet 13. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Husk at ettermiddagsurin gjerne er mindre konsentrert enn morgenurin Legger ved min test, tatt to dager før ventet mens. Nederste bildet er tatt to dager senere, altså på mensdato. Resultatet av den er i dag 3 måneder. Prøv og vent et par dager før du tar en ny test. Ingen her som kan gi deg fasiten om det er en kjemisk eller en faktisk graviditet, så du må nok bare være tålmodig. Anonymkode: 1103f...8c2 De siste 3 dagene har mine tester vært sterkere på ettermiddagsurin enn morgenurin (har drukket lite) Blir en ny test på lørdag og da får jeg svaret
Dame1989 Skrevet 14. mai 2021 Forfatter #15 Skrevet 14. mai 2021 Dagens er kanskje litt sterkere? 13 dpo ? Øverst fra i går og dagens nederst
Dame1989 Skrevet 14. mai 2021 Forfatter #17 Skrevet 14. mai 2021 Albbas skrev (18 minutter siden): Den er sterkere ja. 😀 Får bare krysse fingrene videre
Dame1989 Skrevet 20. mai 2021 Forfatter #18 Skrevet 20. mai 2021 Ville bare følge opp denne med å si at det ble kjemisk. Fikk negativ test i går, 8 dager etter første positive digital. Mensen i dag.
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #19 Skrevet 20. mai 2021 Dame1989 skrev (15 minutter siden): Ville bare følge opp denne med å si at det ble kjemisk. Fikk negativ test i går, 8 dager etter første positive digital. Mensen i dag. Så trist😔 Håper det snart blir din tur igjen❤ Anonymkode: f3c89...e5a 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #20 Skrevet 20. mai 2021 Dame1989 skrev (1 time siden): Ville bare følge opp denne med å si at det ble kjemisk. Fikk negativ test i går, 8 dager etter første positive digital. Mensen i dag. Så trist å høre ❤️ Jeg leste at dere skulle i gang med IVF. Håper det klaffer fort for dere! Anonymkode: eab9a...c7a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå