AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #1 Skrevet 13. mai 2021 Hei. Mann 28 med samboer 25. Ble sammen for 4 år siden, da vi ble sammen eksperimenterte vi mye, å for første gang i livet ville jeg prøve få henne til å få g-punkts orgasme, hun selv viste lite om det å hadde aldri prøvd det ut. Vi har prøvd det ut masse, men aldri fått no orgasme ut av det.. Men liker kom hit bevegelsen ekstremt godt ilag med klitoris stimulering. Men når jeg holder på med kom hit bevegelsen (viktig at hun er ordentlig kåt), så kommer det alltid blank veske ut av kjeden, kommer helt ann på trykk og tempo, men det kan sprute litt, veldig svak sprut, men det blir søkkvått og det kommer mye ut, så virker det ut som det blir "tomt" til slutt. I samtale med fruen, så opplever hun det bare som noe deilig fordi jeg har fingrene i henne, men ingen ekstra nytelse utenom at det er godt. Hvorfor kommer det så mye veske ut når det ikke er i forbindelse med g-punkts orgasme eller "sprut" orgasme? Første gang det skjedde trodde jeg at jeg kom i mål med det, men det er kun masse veske som kommer ut, intet annet. De beste orgasmene ifølge henne er når jeg stimulerer klitoris samtidig som jeg stimulerer G-punktet med kom hit bevegelsen. Det blir VELDIG vått, må alltid ha håndduk under, å det blir mye gris.. Jeg selv tenner veldig på det, men i det siste har jeg mistet interessen av det for jeg føler ikke det tilhører noen ekstra nytelse for henne, bare jeg som blir sexuelt tent av at det blir så vått. Hun har nevnt mange ganger, når hun har bena samlet å opp på skuldrene, så sier hun ofte at det ekstremt deilig på en annen måte, å at det ofte i den stillingen kjennes ut som hun er på vei å få orgasme, da bare med vanelig penentrering, men aldri har vi fått det til, å vi har hatt mye sex i den stillingen pga det hun sier, gjort det sakte, fort, dypte støt, korte støt, ja alt men hun opplever bare at det er en veldig deilig følelse og athun er på vei å komme uten at det noen gang skjer uansett hvor lenge vi pumper på. Noen som kan forklare hva dette er? G-punkts orgasme har vi begge gitt. Mvh Mann 28 Anonymkode: 7f447...fa7
Fioljenta Skrevet 13. mai 2021 #2 Skrevet 13. mai 2021 Jeg har det på samme måte. Hvis G-punktet (altså, fremre skjedevegg mot magen) stimuleres, så kan det komme _masse_ blank, vannaktig og nesten luktfri væske ut av skjeden. Noen ganger sammen med orgasme - andre ikke. Vi har alltid madrassbeskytter (tisselaken) på senga... 🥴 Når jeg har bena samlet på skuldrene hans, så er det pålen hans som stimulerer g-punktet. Det kan føre til at jeg frigir den samme væsken, men ikke alltid. Likevel er det deilig selv om jeg ikke vet om jeg skal kalle det en orgasme eller ei (absolutt intenst nok, men ikke tydelig start/slutt). Og egentlig bryr jeg meg ikke om det er orgasme eller hva slags orgasme, så lenge vi nyter. 🙄 Jeg har prøvd å sette meg inn i hva forskningen sier om denne væsken. Og det har vært litt interessant. Jeg har skrevet litt om det her. Noen forskere mener at det er noen kjertler (Skenes kjertler) som frigir væsken ut gjennom skjedeveggen. Du kan jo kjenne etter om fremme vegg i skjeden liksom blir litt ruglete og «porøs». Forskerne har også funnet at antall kjertler (og dermed hvor mye væske) varierer fra kvinne til kvinne. Og at en kvinne de undersøkte, fikk flere kjertler etter at de lærte å «sprute». Men, vær oppmerksom på at det er mange former for squirting. Noen mener det er ekstra «smørevæske» (min er mye mer vannaktig enn «smørevæsken» min) og noen mener at squirtet kommer fra urinrøret (min kommer fra skjeden). Og det ene er ikke mer «riktig» enn en annen - de er forskjellige.💜 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #3 Skrevet 13. mai 2021 Man blir våt når man er kåt. Når men stimulerer, kommer det væske ut. Dette for å gjøre glid lettere. Helt naturlig del av det hele, for å gjøre penetrering lettere. Væsken som kommer ut er ikke avhengig av en orgasme. Når det er sagt så er det kun 30% av kvinner som får g-punkts orgasme. Om hun har gode orgasmer når du stimulerer kvinnes nytelsespunkt, klitoris, hvorfor er ikke det nok for deg? Anonymkode: cc507...b71
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #4 Skrevet 13. mai 2021 Min mann kan fint få meg til å squirte når som helst, men det er ikke nødvendigvis slik at det da automatisk er en orgasme. Faktisk vil jeg si at av gangene jeg squirter, er kanskje halvparten med orgasme og halvparten uten. Det føles likevel deilig og noen ganger bygger orgasmen seg opp mens jeg squirter og så må jeg selv stimulere klitoris mens han fortsetter å stimulere g-punktet for å klare å komme. Ikke stress så mye med dette, det kan gjøre at det blir vanskeligere for henne å nå klimaks fordi det bygges opp en forventning. Hvorfor er selve orgasmen så viktig? Det der er den verste feilen menn gjør føler jeg, dere ser ikke at hele akten, fra forspill til slutt, er nytelse for oss. Vi har ikke like stort fokus på sluttresultatet som dere. Anonymkode: 7e4c9...e11 1
Bamseklemmer Skrevet 13. mai 2021 #5 Skrevet 13. mai 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hvorfor kommer det så mye veske ut når det ikke er i forbindelse med g-punkts orgasme eller "sprut" orgasme? Første gang det skjedde trodde jeg at jeg kom i mål med det, men det er kun masse veske som kommer ut, intet annet. De beste orgasmene ifølge henne er når jeg stimulerer klitoris samtidig som jeg stimulerer G-punktet med kom hit bevegelsen. Ikke alle kvinner som får orgasme av å squirte, det er fordi orgasme og utløsning/squirt er to forskjellige ting... Væsken som kom ut er nok squirt, det fremskapes av massering av G-punktet/Skenes kjertler... Da får hun faktisk orgasme at klittmassasjen, men orgasmen forsterkes av G-punktmassasjen. Men noen får også orgasme av bare G-punktmassasje så det er individuelt... Lettest veien til orgasme er nok å stimulere klitten, men kombinasjon gir ofte en forsterket orgasme🙄
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #6 Skrevet 13. mai 2021 Den væsken du snakker om er jo squirt. Slik er det med meg når jeg bruker dildo i skjeden + vibrator på klitten. Når jeg kommer renner vesken ut, og det blir søkkvått i senga. Det er en veldig deilig og intens orgasme. Anonymkode: 01567...c91
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå