AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #1 Skrevet 13. mai 2021 Hei Jeg er gravid i uke 23 og jeg opplever litt forskjellige ting som jeg lurer på om dere har noe av det samme 🙈 Mitt tredje svangerskap men dette er helt anderledes enn hva jeg har gått gjennom før. Jeg er kjempe tørr i ansiktet , flasser noe helt ekstremt rundt nese hake og over øyelokk, prøver og drikke mye vann og smører meg men er så ille at tar jeg på litt «brunkrem» så ser det helt for jæklig ut 🙄 Kan det være tegn på noe ? Jeg føler også at leggene mine er sprengt , jeg har litt vann i benene men er av og til vondt og gå og smerter under foten. Har også leggkramper jeg våkner til om morgenene og er mega urolig i beinene mine på kvelden Armene mine følelse ut som jeg blir kjempe sliten det er tungt og føne håret og jeg blir andpusten av ingenting :S Min normal vekt er 59 kg men jeg veier allerede 73 kg nå, er det mye ? Noen flere som har økt veldig mye på kort tid ? Føler meg så tungt og alt er tungt hva enn jeg gjør + Mine armer er dovner når jeg våkner på morgenen, må riste dem i livet Dagens 😂 Takk for alle som kan svare meg:) Anonymkode: abf1d...2e3
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #2 Skrevet 13. mai 2021 Synes virkelig du bør snakke med lege eller jordmor. En vektøkning på 14 kilo i uke 23, er enorm. Anonymkode: c8372...2e2
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #3 Skrevet 13. mai 2021 Kjenner igjen mye. Andpusthet er helt normalt, ja t.o.m når man sitter rolig. Faktisk er det bedre tegn om det skjer når man sitter k ro enn når man beveger seg fikk jeg beskjed om. vann i føtter er også normalt, å blir ofte veldig vondt når man har stått på beina en del. Man skal være obs om det f.els bare er den ene foten. Smerter i Hælen kan være plantar facit, er som regel værst når man reiser seg. Går som regel over etter fødsel. Er vondt og plagsomt men smertene forsvinner som regel når man ha beveger seg litt. Hender som dovner er også normalt, spesielt når man har sovet, dette kalles carpal tunnel syndrom og her kan du kjøpe skinne på apoteket som du sover med. Anonymkode: 499da...f17
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå