AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #1 Skrevet 13. mai 2021 Hei alle mamas 🥳 førstegangs her med termin i starten av juli. Har fått i hus vogn, men begynner å tenke på hva som skal oppi vogna når vi triller? Forhåpentligvis blir jo været fint og varmt, så det holder kanskje med madrassen i vogna og teppe rundt? kom gjerne med alle tips og triks du har ❤️❤️ Anonymkode: a8da9...963
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #2 Skrevet 13. mai 2021 Gratulerer med sommerbarn! Vi brukte både teppe og sånn lett babydyne før vi gikk over på vognpose etterhvert. Anonymkode: 4bddd...331 2
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #3 Skrevet 13. mai 2021 Jeg tenker også bare madrass og et lite, lett babyteppe på varme dager. Når det er veldig varmt er det viktigere med god solskjerming og beskyttelse mot overoppheting Ellers har jeg mye greier etter førstemann, så et alternativ på mer lunkne norske sommerdager er saueskinn i bunn og en lett vårpose Anonymkode: 06a76...2ba 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #4 Skrevet 13. mai 2021 Tenker at det er fint med både teppe eller en tynn vognpose.☺️ I Norge er det jo litt skiftende vær også, så tenker at man bare får se an temperatur fra dag til dag og ta påkledningen deretter. Jeg ville nok hatt flere tepper tilgjengelig så man kan variere og kanskje en tynn/mellomtykk ulldress hvis det skulle komme en kald periode. Også fint å bruke stormtrekk utenpå baggen hvis det skulle komme vind, da kan man beskytte baby uten at det blir for varmt. Anonymkode: 26dfa...833 2
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #5 Skrevet 13. mai 2021 Vi brukte bare madrass og teppe, og noen ganger ei tynn sommerdyne, i vogna til hun som kom i mai. Men det var en veldig varm sommer. Så det kan nok komme litt an på også. Vår gråt mye i vogn, og det gikk bedre i elastisk sjal. Jeg kjøpte UB-paraply for å skjerme for sola, og gikk tur på morgen og kveld for å unngå den verste solsteiken. Anonymkode: 6ff1b...962 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #6 Skrevet 13. mai 2021 Bruker man trekk til madrassen i vognen? Anonymkode: 2c02b...17a
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #7 Skrevet 13. mai 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Bruker man trekk til madrassen i vognen? Anonymkode: 2c02b...17a Godt spørsmål! Noen her som vil svare? 🙈🙈 Anonymkode: a8da9...963
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #8 Skrevet 13. mai 2021 Ja, man har jo trekk på madrassen, greit å beskytte litt Enten det eller et lammeskinn. Jeg hadde gulpebaby så hadde i tillegg alltid en gulpeklut i hodeenden På noen madrasser er det allerede et greit avtagbart trekk på som man fint kan bruke, men husk å vaske dette før baby kommer om det er helt nytt, akkurat som med sengetøy og nye klær. Anonymkode: 06a76...2ba 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå