AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #1 Skrevet 13. mai 2021 Noen som vet om det er mulig å få bort de 3 minutters reklamepausene som dukker opp flere ganger i en episode? En 45 minutters episode blir avbrutt av 3 minutters reklame 4-5 ganger. Så enormt irriterende Anonymkode: fbdeb...1de
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #2 Skrevet 13. mai 2021 Ja, du kjøper tilgang på Viaplay. Anonymkode: 894aa...5ea 3
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #3 Skrevet 13. mai 2021 30 minutter siden, AnonymBruker said: Noen som vet om det er mulig å få bort de 3 minutters reklamepausene som dukker opp flere ganger i en episode? En 45 minutters episode blir avbrutt av 3 minutters reklame 4-5 ganger. Så enormt irriterende Anonymkode: fbdeb...1de Utrolig irriterende med reklame, det er jeg helt enig i. Men hvordan få de bort? Oppfordre til lovbrudd er ikke lov her, så den eneste løsningen på dette kunne du nok fra før av - svaret heter viaplay. Anonymkode: dd981...314
Diana Skrevet 13. mai 2021 #4 Skrevet 13. mai 2021 (endret) Jeg har viaplay, men de har ikke den serien. Det er det kun viafree som har Endret 13. mai 2021 av Diana
Mezzosoprena Skrevet 13. mai 2021 #5 Skrevet 13. mai 2021 Diana skrev (2 timer siden): Jeg har viaplay, men de har ikke den serien. Det er det kun viafree som har Da får du det nok ikke bort - det blir vel strengt tatt det samme som å se det på lineær TV? 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #6 Skrevet 13. mai 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Ja, du kjøper tilgang på Viaplay. Anonymkode: 894aa...5ea Diana skrev (3 timer siden): Jeg har viaplay, men de har ikke den serien. Det er det kun viafree som har One tree hill? 😜 Anonymkode: 3650d...df2
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2021 #8 Skrevet 14. mai 2021 Diana skrev (3 timer siden): Det stemmer 😅 I knew it! 😂 Jeg har også lurt på det. Spurt Viaplay om hvorfor de ikke kan "låne" OTH hos Viafree...Neida, det var altfor komplisert for dem 🤷♀️ Anonymkode: 3650d...df2
Amatariel Skrevet 14. mai 2021 #9 Skrevet 14. mai 2021 Dette irriterte meg også. Jeg var var gladelig villig til å BETALE for å slippe disse reklamepausene, men neida, det var visst helt umulig i følge kunderservice hos Viafree 🙄 Utrolig irriterende når jeg har Viaplay også. Har sett to sesonger OTH nå med dette, og blir gal! Èn ting er reklamepausene, men de har dem jo på slike hemma steder! Ikke i sceneskift e.l, neeeida, men som oftest midt i setninger og selvfølgelig 15 sekunder før episodens slutt. Takler ikke sånt, så nå har jeg leid sesong 3 på DVD-boks fra biblioteket!
Kattekusken Skrevet 19. mai 2021 #10 Skrevet 19. mai 2021 (endret) Det er prisen man må betale for å se på en møkkaserie som One Tree Hill. Husker jeg så på den da jeg var tenåring fordi jeg synes hun ene var så digg og det var lite og velge mellom på tv på den tiden. Men tenk å streame noe slikt oppgulp i 2021 når det er så mye bra å velge mellom. Endret 19. mai 2021 av Kattekusken 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå