AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #1 Skrevet 13. mai 2021 Hei, Jeg begynner å bli litt urolig for vekten min. Er idag 34+4 og har egentlig hele graviditeten hatt ett ganske avslappet forhold til vekten, men siden mars (ca. Ved uke 24) har vekta eksplodert. Jeg er i utgangspunktet en tynn dame på ca. 55 kilo og veier allerede 72,4 kg nå - altså 17,4 kg opp og de fleste av dem nå de siste ukene. Bare 3kg nå i mai på under 2 uker.. Lurer på hvor dette skal ende 😬😳 Noe vann I kroppen har jeg, men ikke noe ekstreme mengder og jeg vet at man skal gå opp ca en halvkilo i uken siden babyen vokser fortere nå, men dette føler jeg er litt i det voldsomme laget. Ikke spiser jeg noe nevneverdig mye heller... En annen ting er at jeg har begynt å prompe veldig mye oftere (sorry detaljer) og ikke minst så er jeg vant til at kroppen bruker 2-3-4 dager mellom vært dobesøk for å gjøre nr. 2. Den hyppigere dobesøkene, kan det være modningstegn? Anonymkode: 815b7...61c
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #2 Skrevet 13. mai 2021 Må du publisere hele vekstkurven din? Ta det med jordmor. Disse trådene er så giftige! Anonymkode: f25c9...52a
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #3 Skrevet 13. mai 2021 Hyppigere dobesøk er vel normalt? Det er jo mindre plass der inne. Hvis du spiser for lite eller for mye må du ta med legen eller jordmor. Hvis du ellers er frisk er det jo godt å spise sunt og trene som vanlig så du bygger/samler styrke til det som komme skal. Du er jo snart i mål. Hadde ikke brydd meg så veldig mye siste måneden. Lev sunt! Anonymkode: 07312...974
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå