AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #1 Skrevet 13. mai 2021 Har ved flere anledninger handlet varer tilbudsvarer på Coop obs som blir slått inn til full pris i kassen. Det dreier seg om byggvarer (eks utemøbler/maling ) så det er snakk om flere hundre kroner ved hvert kjøp. Utrolig irriterende å vite at varer blir annonsert på tilbud, men at kassasystemer ikke oppdateres. Antagelig mange både før og etter meg som ikke er like oppmerksomme og betaler full pris. Er ikke dette en form for svindel? Anonymkode: d06eb...fa3 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #2 Skrevet 13. mai 2021 Det er lite grunn til å tro at dette er bevisst. Coop vil jo ha fornøyde kunder som alle andre. Det handler nok rett og slett om at ikke alt har blitt oppdatert, f.eks. pga. glemsel, sløvhet, lite tid. Men kjipt er det. Anonymkode: 2e0ba...736 4
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #3 Skrevet 13. mai 2021 Det er bare å snakke med de som jobber der og be de fikse det når du oppdager at prisen er feil 🤗 Anonymkode: 810fc...5a5 6
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #4 Skrevet 13. mai 2021 Bare gi beskjed. Ikke alltid systemene henger med så feil kan skje. En ansatt kan ha glemt seg så feil kan skje. Har du jobbet i en butikk noen gang? Du virker som typen som ikke har gjort det. Anonymkode: 97465...a70 5
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #5 Skrevet 13. mai 2021 Ts. Selvsagt gir vi beskjed. Min frustrasjon går på at du må følge himla godt med og vite hva prisene er på de forskjellige varene. I tillegg stopper den butikkansatte opp, må ringe på en kollega, denne kollegaen må finne varen i butikken (som oftest stor butikk) , sjekke hyllepris og tilbake til kassen der vi står (og køen som etterhvert har blitt lang) så må det korrigeres i kassen og en med dette ansvaret må dobbeltkontrollere. Der står vi da.... I tillegg har mange betalt full pris for varen før oss (og etter oss om butikken ikke korrigerer pris) Når dette skjer flere ganger tror jeg nesten ikke det kan skyldes tilfeldigheter. Anonymkode: d06eb...fa3 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #6 Skrevet 13. mai 2021 Har opplevd det samme på Meny. Flere ganger. Anonymkode: a2c70...476 3
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #7 Skrevet 13. mai 2021 Har opplevd det og. Coop og flere andre butikker. Jeg sier fra på kassa hver eneste gang. Uansett hvor lang kø er. Tenker det hjelper meg sef men også andre som kjøper samme vare etter meg. Anonymkode: 8bace...ed6 1
Gjest Mr Bergen Skrevet 13. mai 2021 #8 Skrevet 13. mai 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Har opplevd det og. Coop og flere andre butikker. Jeg sier fra på kassa hver eneste gang. Uansett hvor lang kø er. Tenker det hjelper meg sef men også andre som kjøper samme vare etter meg. Anonymkode: 8bace...ed6 Opplevd det på Coop Obs Bygg eller Coop Dagligvare? Handler fast på Extra og synes tilbudene i avisen stemmer med hylle- og kassepris. Lenge siden jeg har vært på Obs Bygg, men om de har elektronisk hyllepris kan man som kunde allerede der se prisen, denne skal være lik som i kassen
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2021 #9 Skrevet 14. mai 2021 Rema1000 hDde det samme med sånbe påleggspøkswr man kutter opp selv. Anonymkode: 70028...38a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå