AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #1 Skrevet 13. mai 2021 Hvordan invitere dere deres partner til sex og hvordan starter dere ? Anonymkode: 93950...f5b
Voksenmann Skrevet 13. mai 2021 #2 Skrevet 13. mai 2021 Sender en møteinnkallelse via kalenderen hvor jeg skriver ned sted, klokkeslett (fra til) og ønsker. 6
Fioljenta Skrevet 13. mai 2021 #4 Skrevet 13. mai 2021 Kysser litt og sier: «Skal vi legge oss?» Presser baken mot ham når vi har lagt oss og så glir det ene over i det andre. Informerer om at jeg har funnet en ny stilling jeg har lyst til at vi skal prøve. Kneler foran ham i sofaen, pakker opp og suger ham. ... ehm ... egentlig gjør jeg bare det som faller meg inn. 💜 5
BellaMie Skrevet 13. mai 2021 #5 Skrevet 13. mai 2021 Viser initiativ til sex ved å: *gå uten truse.. og vise at jeg gjør det *fortelle/vise glimt av nytrimmet dusk *stryke han over bulen i buksa i forbifarten *kysse/klemme han litt ekstra lenge *spør om han har lyst til å smake noe godt i kveld *vise en pupp/nipple i forbifarten *bøyer meg overdrevent framover med stumpen ekstra struttende gjennom daglige gjøremål *ser han dypt i øynene med utfordrende blikk.. og holder blikket ekstra lenge *legger meg nydusjet, med knallrød leppestift og gjerne hvite perler rundt halsen.. og kanskje en svart blondetruse eller høye heler... på en tirsdag Etter 20 års samliv kan jeg innimellom savne det «sosiale spillet» som forføring er, for jeg liker å leke. Vet hva mannen liker og hvilke knapper jeg skal trykke på for å få han vill. Viktig å bevare lekenheten og samspillet mann/dame i forholdet vårt! Det som tenner min mann aller mest er når jeg viser at jeg er villig, byr på godsakene og tydelig nyter. Da er det faktisk litt ok å føle seg fresh og komfortabel i egen kropp.. dette blir vanskeligere viss jeg går opp 4-5 kg. Da blir jeg mindre komfortabel, selv om han tenner like hardt på meg uansett. 4
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #7 Skrevet 13. mai 2021 flusa skrev (1 time siden): Vifter litt med stumpen😛 Joda har gjort det, men då tror han at jeg danser 😅😂så det blir misforstått ,haha 😂😅 Anonymkode: 93950...f5b
Katten.2.0 Skrevet 13. mai 2021 #8 Skrevet 13. mai 2021 Som regel tar jeg tak i henne, river henne av klærne og forsyner meg av kroppen hennes. 3
Lipyros Skrevet 13. mai 2021 #9 Skrevet 13. mai 2021 Ofte spør jeg rett ut. Ellers kysse på ham og la hendene vandre, gni meg mot ham i senga, komme med sexy hint eller annet. Men han er jo en mann, så ikke alltid han tar hint 😉 2
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2021 #10 Skrevet 14. mai 2021 Katten.2.0 skrev (17 timer siden): Som regel tar jeg tak i henne, river henne av klærne og forsyner meg av kroppen hennes. Som regel ? Tenker du at dette er det hun liker mest og at hun alltid er like mottagelig for denne måten å invitere til sex på ? Anonymkode: 4b931...dec 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2021 #11 Skrevet 14. mai 2021 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Som regel ? Tenker du at dette er det hun liker mest og at hun alltid er like mottagelig for denne måten å invitere til sex på ? Anonymkode: 4b931...dec Herregud, det høres jo dødsdigg ut, synes jeg 😄 Anonymkode: d0c8e...f6a
MarianneE Skrevet 14. mai 2021 #12 Skrevet 14. mai 2021 Sender brev i posten Lista til @BellaMie er igrunn ganske godt beskrivelse av hvordan det foregår
Katten.2.0 Skrevet 14. mai 2021 #13 Skrevet 14. mai 2021 4 hours ago, AnonymBruker said: Som regel ? Tenker du at dette er det hun liker mest og at hun alltid er like mottagelig for denne måten å invitere til sex på ? Anonymkode: 4b931...dec Det er lite som gjør henne mer tent enn når jeg viser henne hvor mye jeg begjærer henne og tar henne med makt. Det ligger naturligvis mye kommunikasjon bak det.
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2021 #14 Skrevet 14. mai 2021 Lager facebook event, og venter på svar. Anonymkode: d2b81...1c5
Bamseklemmer Skrevet 14. mai 2021 #15 Skrevet 14. mai 2021 Skal vi ikke leke litt støvsuger? du suger og jeg brommer...😅
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå