AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #1 Skrevet 13. mai 2021 Jeg vil ha tilbake crop tops og booty shorts for menn! Hvorfor kan ikke det komme tilbake? Mote for menn er så kjedelig! De ser like ut alle sammen! De trenger å gå i syklus slik som for oss! Nå når slengbukse og momjeans er tilbake for kvinner, så hvorfor ikke? Anonymkode: 79c73...f3c
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #2 Skrevet 13. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg vil ha tilbake crop tops og booty shorts for menn! Hvorfor kan ikke det komme tilbake? Mote for menn er så kjedelig! De ser like ut alle sammen! De trenger å gå i syklus slik som for oss! Nå når slengbukse og momjeans er tilbake for kvinner, så hvorfor ikke? Anonymkode: 79c73...f3c Veldig utfordrende kledd, da. Slutty. 🤣 Anonymkode: e30d2...192
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #3 Skrevet 13. mai 2021 Jeg tar gjerne en runde med knehøye utgaver av de sokkene der på menn også jeg... Anonymkode: 7ea24...6e5
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #5 Skrevet 13. mai 2021 Det er mye som sirkuleres innen menns mote også men det er ikke like synlig da menn ikke følger moten like mye som vi kvinner gjør. Jeg ser den ene sønnen min liker og kjøper klær som er likt mye av det mine guttevenner brukte når min mann var ung, min mann derimot har slått seg til ro med tradisjonell herremote og kan ikke tenke seg å gå i klær fra sin ungdomstid. Anonymkode: 387e2...7b0
Era Vulgaris Skrevet 13. mai 2021 #6 Skrevet 13. mai 2021 Herremote går da også i syklus, men enkelte ting, som f.eks eksemplene i HI, hopper man over og later som om de aldri har eksistert.
Morpheus Skrevet 13. mai 2021 #7 Skrevet 13. mai 2021 De går i syklus slik at de alltid henger litt etter kvinnemoten. Skinnyjeans har vært inn for kvinner veldig leenge. Så for noen år siden, begynte skinnyjeans, trange joggebukser og tights å bli polulært på menn. Det vil det nok være en stund fremover mer og mer. Men kvinnemoten har snudd litt i andre retningen. Nå begynner de å gå med momjeans og løsere bukser, om noen år kommer mannfolka etter og går også for løsere benklær. Men da har kanskje kvinnene funnet på noe annet mennene aper etter. Så ja. Det går forholdsvis i sykluser ja. De følger syklusene til kvinner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå