GÃ¥ til innhold

Ny cola uten sukker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Den som nesten skulle smake likt som den med sukker smakte jo nesten ingenting 🙄 

Anonymkode: b23fb...e13

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

:kvalm: Den smaker som gammel cola blandet ut med vann. 

• Liker 2
Skrevet
Kenelz skrev (1 time siden):

:kvalm: Den smaker som gammel cola blandet ut med vann. 

Dispenser cola, med andre ord. :P 

• Liker 4
Skrevet

Nå må de kutte ut med den lyvinga! Zero/Light/Max kommer aldri til å smake ekte vare.. Prøvde den nye selv idag, gyselig.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Skjønte med en gang det var den colaen jeg hadde drukket i kveld da jeg ,este tråden her nå. Trodde det var samme Cola zero bare ny etikett. Men det første jeg merket meg var at den frøs til slush i frysen på kort tid. Slik vanlig cola med sukker gjør. Cola zero får heller store isflak. Så denne er nok fremstilt på en annen måte ja og kanskje med annen type søtning. Smakte utvandet cola light og jeg tenkte det var fordi den hadde vært frossen. Men den pleier ikke å smake ‘dødt’ så fort med vanlig cola light.

Anonymkode: f41f4...b15

• Liker 1
Skrevet (endret)
Ville91 skrev (1 time siden):

Nå må de kutte ut med den lyvinga! Zero/Light/Max kommer aldri til å smake ekte vare.. Prøvde den nye selv idag, gyselig.

Sant. Folk må gjerne drikke den, og til og med like den, men å påstå at den er minst like god eller smaker det samme er ren bullshit. 

Endret av FrankDrebin
  • Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
FrankDrebin skrev (35 minutter siden):

Sant. Folk må gjerne drikke den, og til og med like den, men å påstå at den er minst like god eller smaker det samme er ren bullshit. 

Jeg har alltid drukket den uten sukker fordi den med sukker er for søt 🤮. Så jeg synes zero er bedre enn «ekte vare» som du kaller det. 

Anonymkode: 969e4...c93

Skrevet
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Jeg har alltid drukket den uten sukker fordi den med sukker er for søt 🤮. Så jeg synes zero er bedre enn «ekte vare» som du kaller det. 

Anonymkode: 969e4...c93

Det skal du få lov til. Hver sin lyst. :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Den eneste sukkerfrie colaen som er verdt å drikke (eller den eneste colaen som i det hele tatt er verdt å drikke) er Pepsi Max.

Anonymkode: 7c326...b94

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Serr....? Er cola zero ødelagt??? 

Anonymkode: e29e6...27d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Den smakte forferdelig. Hvorflr ødelegge noe som fungerer? Hamstrer gamletypen mens jeg kan😅 har ikke lyst til å bytte til pepsi max, men den er mye bedre enn den nye cola uten sukker

Anonymkode: 5e37f...049

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Helt ok synes jeg. Smakte ikke særlig forskjell fra den vanlige zero.

Anonymkode: d37be...d55

AnonymBruker
Skrevet

Ser med et lite Google søk at mange reagerer, får håpe de går tilbake til den som er nå. Skal hamstre i morgen.

Anonymkode: e29e6...27d

Skrevet

Har smakt både den gamle og den nye. Helt greie begge to. Alltid mye klager og oppstuss når CC gjør endringer. Det er akkurat hva de ønsker. 

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Jeg syns den smakte helt ok, merket faktisk ikke så mye forskjell fra den gamle. 

Skrevet

Fy flate. Den smaker ingenting…. og samtidig hoggorm. Hello, Pepsi Max! 

Skrevet

Smakte nesten ingenting. Utrolig skuffende. 

Skrevet

Den smaker litt forskjellig, men jeg synes den er like god som den gamle heldigvis. :) 

(Cola uten sukker smaker definitivt ikke det samme som cola med sukker. Sistnevnte smaker karamellaktig med et hint av mugg og jeg overlater den derfor mer enn gjerne til de som liker sånt.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...