Gå til innhold

Har fått Tinder, men har ikke troen!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dame i 40 årene. Tenkte å prøve, men har ikke troen. Ønsker noe seriøst. 

Hva tenker dere? Er det noe vits? 

Anonymkode: f5215...15c

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Med den holdningen så kan det ikke gå annet enn dritt.

tenk positivt og tenk at om ikke annet gir det deg en erfaring og noe du kan le av sammen med venninner. Brått finner du mannen du venter på og 😉

(Kysse mange frosker må vel stort sett alle?)

Anonymkode: 8a28a...db8

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Du kan søke opp de 25 andre trådene om det samme temaet.

Eller vente på en hær av brukere som forteller deg hvor tiltaksløse menn på Tinder er og hvordan ekte menn lever i den virkelige verden, og så videre og så videre... Så kommer det to-tre som sier de "fant kjærligheten på Tinder jeg 🥰" og så dør tråden ut.

Svaret er "kanskje, du får rett og slett finne ut om det passer for deg".

Anonymkode: 9a6b4...1ce

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Tinder er mye innsats for dårlig uttelling for de fleste, uavhengig av kjønn. Enhver annen måte å lete etter noe seriøst vil være mer effektiv.

Anonymkode: 3d3b5...57a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Tinder er mye innsats for dårlig uttelling for de fleste, uavhengig av kjønn. Enhver annen måte å lete etter noe seriøst vil være mer effektiv.

Men vet ikke hvor? Nå i disse tider. 

Anonymkode: f5215...15c

AnonymBruker
Skrevet

Tinder funket utmerket for oss! J27, M35.

Anonymkode: e1b81...537

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tinder funker. Hadde aldri møtt min uten tinder !!

k43

Anonymkode: 6d6a0...8d1

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Møtt mange hyggelige menn på Tinder. Fortsatt single, men det har gitt meg opplevelser og erfaringer. 
Mange playere der, forkledt i at de ønsker seg forhold. K38.

Anonymkode: 0d9f2...b9a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Du står fritt til å komme med suksessoppskriften. 

Uansett hvor mange datingtjenester du er på, så er det ingenting i veien for å møte folk andre steder. Jeg tviler uansett på at mennesketypen på Tinder er så mye mer tvilsom, enn ellers. Menn som navigerer i gråsoner, er overalt.  M52

Anonymkode: f1fde...472

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er mye dårlige menn på alle datingsider så Tinder er ikke noe verre enn de andre. Det er hvertfall min erfaring og jeg har vært snart et år på både Tinder og Møteplassen. Har bedre erfaringer med Tinder. Møteplassen er helt ubrukelig. Tinder er vanskelig det også, men føler at man har bedre muligheter der tross alt. Jeg tror koronaperioden har lagt en demper på mye datingliv det siste året, men tror det blir bedre og lettere nå mot sommeren og gjenåpning. Da blir jo andre muligheter for å møte noen også mer mulig igjen. 

Anonymkode: 97cf7...45c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det handler vel først og fremst om å være realistisk? De som sutrer over å bare få sex på tinder er jo de som bare skal ha menn de ikke har sjans på.

Anonymkode: 94527...99d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Slå til nå. Det går et kjempeskifte ved ca. 50 år. Setter du aldersgrensen på 40-47 år er menn stort sett kjekke. Så kommer takrasene over 50 år, med foto opp nesehårene, øl, øl og mere øl på profilbildet og bar overkropp. Helt håpløst utvalg. Du finner noen. Ville ikke avstått fra sex til du vet om de er seriøs, men kjørt beskyttelse til du har fått dem testet for alt mellom himmel og jord. Det er viktigere enn seriøsitet. 

Anonymkode: c15b0...53a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
11 hours ago, AnonymBruker said:

Slå til nå. Det går et kjempeskifte ved ca. 50 år. Setter du aldersgrensen på 40-47 år er menn stort sett kjekke. Så kommer takrasene over 50 år, med foto opp nesehårene, øl, øl og mere øl på profilbildet og bar overkropp. Helt håpløst utvalg. Du finner noen. Ville ikke avstått fra sex til du vet om de er seriøs, men kjørt beskyttelse til du har fått dem testet for alt mellom himmel og jord. Det er viktigere enn seriøsitet. 

Anonymkode: c15b0...53a

Hmm, takk for det. Godt du skjærer alle over en kam. Hilsen "takras på over 50". 

Anonymkode: d48d6...382

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...