Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Var på ett senter I dag og jeg og mannen måtte følge barna på do og skifte bleie. På senteret må en betale 20 kr per stk som skal på toalett. Greit nok det, vi sto og ventet ca 20 min for det ble vår tur. Og det kom noen før oss det var 2 voksene med 3 barn de trengte ikke og  betale mer en bare 20 kr så de gikk inn 5 stk og betalte bare 20 kr da de egenklig skulle betale 40 kr siden barn slipper og betale. Også når det var vår tur fikk vi beskjed om og betale 40 siden det var jeg og mannen min som skulle gå inn og skifte bleie og følge barna våres på toalett. Min mann og jeg havnet I en diskusjon med han tullingen som jobbet der og spurte om hvorfor han dreiv med diskriminasjon og forskjellsbehandling. Koster det 20 per per voksen så får det gjelde alle sammen. Tilslutt Kom security og vi fortalte alt til han og han var helt enig med oss. Uansett vi betalte 40 kr men det er prinsippet her jeg blir irritert over.. om noe koster 20 for eller 100 kr så skal det vel være helt likt for alle? 

Anonymkode: 0953c...b9d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig skal det være likt for alle. Det fikk du jo bekreftet av sikkerhetsvakten også.

Så dette spørsmålet er deg vel bare tullingen som kan svare på? Hva sa han da dere begynte å diskutere?

Anonymkode: 220c1...7be

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Men hvorfor kaste bort tid og energi på dette? Hva er vitsen? Hva med å bare bite det i seg denne forferdelig krenkelsen dere ble utsatt for? Det er snakk om 20 kroner. I-landsproblemer ass!

Anonymkode: feb45...781

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Men hvorfor kaste bort tid og energi på dette? Hva er vitsen? Hva med å bare bite det i seg denne forferdelig krenkelsen dere ble utsatt for? Det er snakk om 20 kroner. I-landsproblemer ass!

Anonymkode: feb45...781

Problemet er ikke pengene men diskriminasjon og forskjellsbehandling hadde du likt om noen fikk komme på bussen gratis uten og betale men så måtte du betale? Eller hadde du likt at samme brødet kostet 40 for for deg og 20 or for noen andre?

AnonymBruker
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker said:

Selvfølgelig skal det være likt for alle. Det fikk du jo bekreftet av sikkerhetsvakten også.

Så dette spørsmålet er deg vel bare tullingen som kan svare på? Hva sa han da dere begynte å diskutere?

Anonymkode: 220c1...7be

Det som er flaut er det at han nektet for at de før oss betalte 20 kr selvom vi sto rett bak og hørte at det bare var 20 kr for de. Uansett når vi var ferdige så vi ikke mer til tullingen da var det noen andre som satt der.

Gjest Robin666
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Det som er flaut er det at han nektet for at de før oss betalte 20 kr selvom vi sto rett bak og hørte at det bare var 20 kr for de. Uansett når vi var ferdige så vi ikke mer til tullingen da var det noen andre som satt der.

Det er et par tullinger her og det er ikke han som krevde betaling av dere. 

Dere har ikke noe med hva andre betaler. Det kostet 20 pr pers så da får dere betale og holde kjeft, eller snu og gå et annet sted. 

Gjest Robin666
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Problemet er ikke pengene men diskriminasjon og forskjellsbehandling hadde du likt om noen fikk komme på bussen gratis uten og betale men så måtte du betale? Eller hadde du likt at samme brødet kostet 40 for for deg og 20 or for noen andre?

Latterlig poeng. 

At noen ved en feiltakelse betaler mindre enn deg skulle forandrer ikke det faktum at brødet koster 40 kr. 

At du blir misunnelig må du nesten ta opp med en som kan gi deg profesjonell hjelp. 

Gjest Blondie65
Skrevet

Jeg er veldig nysgjerrig på hvorfor han slapp inn en hel familie til 20 kr. Hva var argumentet hans?

At dere skulle betale 40 kr er jo uomtvistelig. Men det interessante er hvorfor han slapp inn de andre til en annen pris?

Takk og lov for kortautomater på sånne plasser så man slipper trynefaktor av denne sorten.

AnonymBruker
Skrevet

Herregud, det er ikke rart det blir krig i verden.

Anonymkode: d197d...e9d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Herregud, så slitsomt å lese. Jobb med språket ditt. 

Anonymkode: 40ac8...908

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Enn at du klarer å holde engasjementet oppe såpass lenge etterpå at du klarer å lage en tråd av det på forum. Det synes jeg står respekt av. Samtidig misunner jeg deg et liv der dette er den største urettferdigheten du har opplevd. 

Anonymkode: c8c51...839

AnonymBruker
Skrevet

Hvilket senter krever 20 kr per pers for å skifte bleie? Helt sykt.... syntes det var irriterende å betale 5 kr sist....

Anonymkode: 60ca9...0d8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...