AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #1 Skrevet 12. mai 2021 Tuja hekken min har blitt brun noen steder, og har fått noen huller. Er det mulig å få den frodig/tett igjen, eller må jeg plante ny hekk? Anonymkode: 43088...c86
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #2 Skrevet 13. mai 2021 Hvis det er hele planter i hekken som har dødd, kan du prøve å plante inn nye av samme sort - det vil se rart ut i begynnelsen, avhengig av hvor høy hekken er, men det vil mest sannsynlig vokse seg til i løpet av noen år, fordi tuja vokser raskt. En annen mulighet er å plante inn noe helt annet for å få litt variasjon i hekken. Hvis det bare er noe av baret som har blitt brunt, kan du fjerne det og se an i løpet av sommeren hvordan det utvikler seg. Tujaer kan få brunt bar av ulike grunner, særlig om våren, uten at hekken tar varig skade av det. Anonymkode: c72a3...6b2
Infinity Skrevet 13. mai 2021 #3 Skrevet 13. mai 2021 Thuja som har fått slike skader er det ikke noe å gjøre med.
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #4 Skrevet 13. mai 2021 Jeg kjøpte tujaer for ti tusen et år, og vinteren etter ble de brune og stygge. De kom seg dessverre aldri igjen selv om jeg prøvde å redde dem. Anonymkode: 7a60a...466
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #5 Skrevet 13. mai 2021 Går det hunder forbi som tisser på den? Hundetiss ødelegger thuja, vår ser ikke ut 😔😡 Anonymkode: 196d6...4dc
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #6 Skrevet 13. mai 2021 Det beste trikset er å bytte ut tujaene med hva som helst annet, så skal du se det blir finere med en gang. 😊✌ Anonymkode: b3c21...4a4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå