AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #1 Skrevet 12. mai 2021 Jeg må altså legge meg på sofaen for og slippe og høre på tiktokene ved siden av meg i senga. Jeg spør om han kan sette seg i stua eller noe om han skal se på tiktok, da jeg vil sove. Men ender opp med at jeg legger meg på sofa for og slippe og høre på lyden. Skal det virkelig være nødvendig? Anonymkode: 2d337...d30 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #2 Skrevet 12. mai 2021 Har dere ikke øretelefoner? Anonymkode: 395ff...a71 1
Kenelz Skrevet 12. mai 2021 #3 Skrevet 12. mai 2021 Og du gir opp og går ut av rommet fordi?.. Bruker han ikke øretelefoner så får han bare glemme å ligge i sengen. Seng = Sove. Forhold = Ta hensyn. 15
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #4 Skrevet 12. mai 2021 så glad for at kjæresten min ikke er på noen sosiale medier, han er for smart til det. Anonymkode: 02125...5ad 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #5 Skrevet 12. mai 2021 14 minutter siden, Kenelz said: Og du gir opp og går ut av rommet fordi?.. Bruker han ikke øretelefoner så får han bare glemme å ligge i sengen. Seng = Sove. Forhold = Ta hensyn. Dette. Anonymkode: 9cf0e...b7a 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #6 Skrevet 12. mai 2021 Hadde det samme problemet (bare med youtube, ikke tiktok). Han prøvde å skru ned lyden heeeelt, men jeg hørte jo fortsatt summing. Sa klart ifra at når en har lagt seg, så er det rett og slett respektløst å holde den personen våken i egen seng ved å ha på lyd. Så nå bruker han headset. Anonymkode: 36625...2ca 3
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #7 Skrevet 12. mai 2021 hvorfor bruker han ikke bare headset? jeg hører mye på podcast osv i senga fordi jeg sliter med å sove, jeg bruker jo da såklart sånne trådløse ørepropper for å ikke forstyrre samboeren min, det er en selvfølge! Anonymkode: 0a64b...bae 3
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #8 Skrevet 12. mai 2021 Mobiltelefon hører ikke hjemme på soverommet... Anonymkode: aedd7...de9 3
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #9 Skrevet 13. mai 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): så glad for at kjæresten min ikke er på noen sosiale medier, han er for smart til det. Anonymkode: 02125...5ad Kom fra rett kjeft som er på kvinneguiden. Lite smart du da 🤣 Anonymkode: f71f3...b48 11
Mezzosoprena Skrevet 13. mai 2021 #10 Skrevet 13. mai 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Jeg må altså legge meg på sofaen for og slippe og høre på tiktokene ved siden av meg i senga. Jeg spør om han kan sette seg i stua eller noe om han skal se på tiktok, da jeg vil sove. Men ender opp med at jeg legger meg på sofa for og slippe og høre på lyden. Skal det virkelig være nødvendig? Anonymkode: 2d337...d30 Nei, det skal virkelig ikke være nødvendig. Er så glad jeg er gift med en mann som er i stand til å ta hensyn! 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #11 Skrevet 13. mai 2021 Han kan da vente med å legge seg til han er ferdig med å se på tullet sitt. Jeg hadde ikke godtatt dette. Anonymkode: 9cb97...d3d 1
solmåneogstjerner Skrevet 13. mai 2021 #12 Skrevet 13. mai 2021 Sengen er for soving og sex. Har man lyst til å gjøre andre ting der må jo sengepartner synes at det er greit. Om det er mobil/pc eller lesing med lyset på. Ellers er det jo den som vil gjøre andre ting som må flytte seg til stuen. Er ikke det en selvfølge? 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #13 Skrevet 13. mai 2021 Lå du i stuen resten av natten? Sa han i fra når han var ferdig å bråke? Eller bare la han seg til å sove, og så måtte du gjette når det var klart? Løste dere problemet? Snakket dere ut? Anonymkode: a7bb7...4d1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #14 Skrevet 13. mai 2021 Eneste jeg gjør i sengen, annet enn å sove, er å lese på kindelen min. Den har et svakt bakgrunnslys, og betyr at jeg ikke må ha på nattbordslampa som forstyrrer mannen. Det er nivået av hensyn jeg syns man skal ha til hverandre i et samliv. Hender vi ligger litt med mobilen før vi sovner, men har aldri hatt på lyd eller sett video. Senga er for soving og avslapning. Hadde blitt sinna på mannen om han holdt på slik, bedt han kutte ut, og komme og legge seg når han faktisk er klar for å sove. Anonymkode: 13d67...24f 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #15 Skrevet 13. mai 2021 Har du spurt han hvorfor han ikke ønsker å ta hensyn til deg? Anonymkode: a7bb7...4d1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #16 Skrevet 13. mai 2021 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Jeg spør om han kan sette seg i stua eller noe om han skal se på tiktok, da jeg vil sove Spent på hva han svarte på dette 🤔 Anonymkode: a7bb7...4d1 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #17 Skrevet 13. mai 2021 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Spent på hva han svarte på dette 🤔 Anonymkode: a7bb7...4d1 Han startet og puse meg, jeg sier at jeg ikke ønsker det nå. Jeg går snart over til stadiet hvor jeg blir overtrøtt og sliter med å sove. Så vil helst sove nå. Gikk cirka 20 min fra første gang jeg spurte til siste gang, før jeg la meg på sofaen. Ifølge han spurte jeg 3 ganger om han kunne legge den vekk men det er visst ikke nok ganger og spørre. Anonymkode: 2d337...d30
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #18 Skrevet 13. mai 2021 Du får begynne å se Netflix kl 5 i morgen tidlig (eller en annen gang han vil sove) på full guffe. Så får han legge seg på sofaen hvis han vil sove. Anonymkode: a7bb7...4d1 1
Cuntzilla Skrevet 13. mai 2021 #19 Skrevet 13. mai 2021 For en jævla idiot, kast han ut av senga. For det første kunne han jo brukt øretelefoner, men jeg ser uansett ikke vitsen med å legge seg i senga når han skal være våken en halvtime til og se på videoer, da kan han vel sitte i sofaen og glo til han skal legge seg. At du lar deg tråkke på sånn og må spørre her om det er greit skjønner jeg heller ikke, selvsagt er det ikke greit at typen din ikke tar hensyn til deg. Når du til og med må legge deg i stua og han bare gir faen. Vi roper DUMP HAN for den minste ting på KG, men jeg er helt seriøs - jeg tror jeg hadde kastet han ut av senga for godt, at han har så uendelig lite respekt for deg at han virker å late som han ikke hører deg engang er ikke en triviell ting. Det er så ufint og uakseptabelt at jeg har ikke stygge nok ord for det engang, den mobilen hadde blitt kastet ut vinduet om det hadde skjedd meg. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå