AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #1 Skrevet 12. mai 2021 Hadde sex i bil i går, og han tok tak i rumpa mi og bøyde meg opp ned på en måte, og slikket i vei. Også fingret i rumpa. Så hører jeg det kommer luft og lyd ut mens han holder på. Er dette normalt? Fingringen som gjør det? Håper virkelig ikke det luktet. Anonymkode: d30a0...d25
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #2 Skrevet 12. mai 2021 Ja det kan være fingringen som gjør det. Skal man på død og liv bak der, så får man tåle den funksjonen bakdelen har - tenker jeg. Det burde ikke være noen hemmelighet at rumpa både fiser og bæsjer. Begge deler kan også skje når man tukler med den enden. Anonymkode: 03e19...ce2 4
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #3 Skrevet 12. mai 2021 Hva ellers skulle kommet ut da? Bæsj? Anonymkode: 2706a...6d0 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #4 Skrevet 12. mai 2021 Unnskyld meg men han rimma deg når du ikke var nyvaska? Tror det både lukta og smakte litt diverse da ja.. Anonymkode: c4654...dce 2
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #5 Skrevet 13. mai 2021 Jeg liker å rimme, men det er viktig at hun er nyvasket. Det kan faktisk være farlig å slikke en utvasket ræv. Massevis av bakterier, og e-koli har vi der bak også. Det må vaskes først med vann og såpe, både utenpå og inni rumpa. Og så tørke grundig med rent håndkle. Så er det bare å slikke i vei. Anonymkode: ccead...d72
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #6 Skrevet 13. mai 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg liker å rimme, men det er viktig at hun er nyvasket. Det kan faktisk være farlig å slikke en utvasket ræv. Massevis av bakterier, og e-koli har vi der bak også. Det må vaskes først med vann og såpe, både utenpå og inni rumpa. Og så tørke grundig med rent håndkle. Så er det bare å slikke i vei. Anonymkode: ccead...d72 Uvasket* Anonymkode: ccead...d72
Elaine Marley Skrevet 13. mai 2021 #7 Skrevet 13. mai 2021 Tråden er ryddet for tulleinnlegg. Elaine Marley, mod.
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #8 Skrevet 13. mai 2021 48 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg liker å rimme, men det er viktig at hun er nyvasket. Det kan faktisk være farlig å slikke en utvasket ræv. Massevis av bakterier, og e-koli har vi der bak også. Det må vaskes først med vann og såpe, både utenpå og inni rumpa. Og så tørke grundig med rent håndkle. Så er det bare å slikke i vei. Anonymkode: ccead...d72 Feil, det er ikke farlig. Dog noe annet med avføring/urin som har ligget lengre ute. Men urin og avføring "rett fra kilden" er ikke farlig. Anonymkode: 028be...470 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #9 Skrevet 13. mai 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Feil, det er ikke farlig. Dog noe annet med avføring/urin som har ligget lengre ute. Men urin og avføring "rett fra kilden" er ikke farlig. Anonymkode: 028be...470 E-koli er farlig, jo. Det er uansett en fordel å vaske seg først. Anonymkode: ccead...d72 6
Gjest Alterego666 Skrevet 13. mai 2021 #10 Skrevet 13. mai 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): E-koli er farlig, jo. Det er uansett en fordel å vaske seg først. Anonymkode: ccead...d72 Hvor mange kjenner du til sommer blitt syke av e-coli etter rimming? Ikke det, nei. Da beveger vi oss videre til virkelige utfordringer.
Gjest Kaiminator Skrevet 13. mai 2021 #11 Skrevet 13. mai 2021 Hadde en som hosta under 69 en gang. Og da pissa i kjeften på meg 😂
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #12 Skrevet 13. mai 2021 Alterego666 skrev (Akkurat nå): Hvor mange kjenner du til sommer blitt syke av e-coli etter rimming? Ikke det, nei. Da beveger vi oss videre til virkelige utfordringer. Vel, det har blitt vist flere dokumentarer om temaet hvor det vises hvor dårlig man kan bli av det. Jeg er uansett ikke interessert i å slikke bæsj eller bæsjerester. Det tenner meg ikke. Men rumpa og rumpehullet er deilig. Anonymkode: ccead...d72
Gjest Alterego666 Skrevet 13. mai 2021 #13 Skrevet 13. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vel, det har blitt vist flere dokumentarer om temaet hvor det vises hvor dårlig man kan bli av det. Jeg er uansett ikke interessert i å slikke bæsj eller bæsjerester. Det tenner meg ikke. Men rumpa og rumpehullet er deilig. Anonymkode: ccead...d72 Spesifikt etter rimming? Del gjerne en lenke. Hva du liker er så sin sak, du bestemmer selv det. Men det er altså ikke slik at det du ikke liker er skadelig for andre.
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #14 Skrevet 13. mai 2021 Alterego666 skrev (6 minutter siden): Spesifikt etter rimming? Del gjerne en lenke. Hva du liker er så sin sak, du bestemmer selv det. Men det er altså ikke slik at det du ikke liker er skadelig for andre. Tar ihvertfall ingen sjanse på e-koli. Kan jo være at noen tåler det og, men det vet man ikke på forhånd. Anonymkode: ccead...d72 1
Gjest Alterego666 Skrevet 13. mai 2021 #15 Skrevet 13. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Tar ihvertfall ingen sjanse på e-koli. Kan jo være at noen tåler det og, men det vet man ikke på forhånd. Anonymkode: ccead...d72 Så du kjenner ikke til konkrete tilfeller. OK.
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #16 Skrevet 13. mai 2021 Alterego666 skrev (7 minutter siden): Så du kjenner ikke til konkrete tilfeller. OK. Du liker bæsj, jeg gjør ikke. Ferdig med den saken. Folk liker forskjellige ting, og sånn er det. Anonymkode: ccead...d72
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #17 Skrevet 13. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du liker bæsj, jeg gjør ikke. Ferdig med den saken. Folk liker forskjellige ting, og sånn er det. Anonymkode: ccead...d72 Jepp. Enkelte sliter med at man ikke liker bæsj. Jeg liker heller ikke bæsj. Er lei av kverulanter som påstår at man MÅ like bæsj. Anonymkode: 0e447...e0c 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #18 Skrevet 13. mai 2021 Alterego666 skrev (2 timer siden): Spesifikt etter rimming? Del gjerne en lenke. Hva du liker er så sin sak, du bestemmer selv det. Men det er altså ikke slik at det du ikke liker er skadelig for andre. Å herregud slutt å tull, tarmbakterier er skadelig å få i munnen, hvorfor tror du folk vasker seg på hendene etter dass? Anonymkode: e61bc...19f 3
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #19 Skrevet 13. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Å herregud slutt å tull, tarmbakterier er skadelig å få i munnen, hvorfor tror du folk vasker seg på hendene etter dass? Anonymkode: e61bc...19f Kanskje grisene her inne har et poeng? Men da kan man jo like gjerne fjerne masse fordyrende ledd i samfunnet. ‘Sterilisering’, usj, ekkelt ord! Rema 1000 er rigide jomfruer som setter frem spriting til hender. Og la bæsjeflekkene i toalettet bestå, fordi det er bare søtt med føflekker i toalettet. Anonymkode: 0e447...e0c
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #20 Skrevet 13. mai 2021 Alterego666 skrev (16 minutter siden): Så du kjenner ikke til konkrete tilfeller. OK. Konkrete tilfeller kan nok være vanskelig å finne. Det er vel ikke så vanlig å fortelle folk/venner at man gjør slikt kanskje..... Og ja, E-coli kan man bli veldig syk av. Anonymkode: 75382...60e 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå