AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #1 Skrevet 12. mai 2021 Trenger å fornye basisgarderoben, og leter dermed etter tskjorter og singleter i god kvalitet. Synes det er så mye ræl for tiden, tynt stoff etc. Hvilke topper liker du best som basisplagg? Anonymkode: 0fa98...cb5 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #2 Skrevet 13. mai 2021 Jeg liker best Kappahl sine. De holder seg vask etter vask, bare synd de har så stygge farger. Lindex sine krymper mye i vask. Hm sine er gode og, men her har du stygge/lite farge utvalg. Bonprix sine er grei. Anonymkode: 512ff...0c6 1
Junine Skrevet 14. mai 2021 #3 Skrevet 14. mai 2021 Dersom du foretrekker kvalitet, så kan jeg virkelig anbefale basic fra Filippa K. Gode materialer og snitt, holder seg bra i vask også. Absolutt verdt pengene synes jeg.
Gjest Føsleguri Skrevet 14. mai 2021 #4 Skrevet 14. mai 2021 Jeg har singleter fra Cubus som jeg har hatt i årevis. De er vasket haugevis av ganger og er like fine.
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2021 #5 Skrevet 14. mai 2021 Jeg kjøper t-skjorter fra Colourful standard, The product og Arket. Har prøvd mye forskjellig, og dette er mine absolutte favoritter. Ok pris, sitter bra, holder seg fine lenge. Anonymkode: 86b67...4f1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå