Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Vet ikke helt hvordan jeg skal starte dette, men kort fortalt;

Barnefar og jeg, ble sammen da jeg 17 år og han var 19 år. Vi var veldig mye av og på, men har alltid funnet tilbake til hverandre. Startet med at jeg først var utro, for jeg lå med eksen min....men jeg har ikke vært utro siden. Dette var i starten av forholdet, så dette er nå 9 år siden. 

Han var utro mot meg med ei jente på 15 år og hadde sextet med flere jenter bak min rygg i 2017. Hun på 15 år, (la oss kalle henne Nora), sendte meg en melding hvor hun fortalte at min samboer og hun hadde hatt er emosjonelt og seksuelt forhold. 

Vi prøvde en stund og han flytter ut sommeren 2018. Han har omtrent alltid sovet over hos meg etter det, og vi ble sammen igjen. Vi pratet mye på barn, både i tiden før han var utro og etterpå. 

Nå, i mai bestemte vi oss for å prøve igjen for barnets skyld. Han flyttet inn hos meg, men for en ukes tid siden, fikk jeg en ny melding av ei venninne av Nora. Denne venninnen og Nora, har hatt kontakt med min samboer på Snapchat. 

Det var flørting og sexting da også, med begge. Samboer innrømte at han hadde sterke følelser for Nora for 4 år siden, men at de var borte nå og at hun bare var sjalu og savner han...😪

Hva skal jeg gjøre? Jeg elsker han så høyt og vi har egentlig et veldig godt forhold.😣 Får ikke sove om natten og bekymrer meg for det kommende barnet😢

Anonymkode: fee25...1f7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Herregud for ei suppe...

Anonymkode: c9517...2da

• Liker 15
Skrevet

Du går fra ham og ser deg aldri noensinne tilbake!

• Liker 24
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Han er jo faen meg pedofil!

Anonymkode: b6eab...994

Hun sa hun var veldig moden for alderen og at han ikke la merke til aldersforskjellen :( 

TS

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan er dette er veldig godt forhold? Hva gir det deg? 

Du har vært utro, han har vært utro flere ganger. Hvorfor tilgir du hver gang? 

Hvorfor gidder du? Du burde bryte med han og fokusere på deg selv og det kommende barnet. Om han er utro nå, så kan det godt tenkes at han kommer til å bli mye mer utro når du er sur, tverr og lei.

Anonymkode: cea78...a0b

• Liker 19
AnonymBruker
Skrevet

Dette fikser du alene 👍💪 tenk så deilig å bare tenke på deg og barnet, og ikke bruke masse tid på å bekymre deg over en mann du åpenbart ikke kan stole på. Heia heia! 

(Og ja, jeg skjønner det er leit også, det er lov å være litt trist nå i begynnelsen, det blir bedre) 

Anonymkode: 58880...a7c

• Liker 9
Skrevet (endret)

Herregud. Dropp den idioten. Han er pedofil! 

edit: hebefil

Endret av CorvusCorax
Feil ord.
  • Liker 22
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Han er ikke pedofil, nei. Lær deg hva det ordet betyr. 

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet
Lorieen skrev (1 minutt siden):

Du går fra ham og ser deg aldri noensinne tilbake!

Er vanskelig når jeg ikke har vært sammen med noen andre. Vi har vært sammen nesten hele mitt liv, vi venter vårt første barn og jeg elsker han så mye. Han er alt jeg vil ha. :( 

TS

AnonymBruker
Skrevet

Skal vi se...dere bestemte dere for å prøve igjen nå i mai og dere venter allerede barn?

Anonymkode: ffb4a...b9e

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Er vanskelig når jeg ikke har vært sammen med noen andre. Vi har vært sammen nesten hele mitt liv, vi venter vårt første barn og jeg elsker han så mye. Han er alt jeg vil ha. :( 

TS

Er han alt du vil ha? Vil du ha en fyr sol er utro? 

Anonymkode: cd9bb...0ad

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

TS

Da får du bare innfinne deg med at han har seg med de han vil. Dere får gå for åpent forhold, så er han hvertfall ikke utro. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Han der er ikke noe å samle på.

Anonymkode: ce248...772

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

TS

Hvorfor fikk du barn med en som har hatt sex med barn? Tørr ikke å tenke på hva han kan utsette barnet for! 

• Liker 21
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan er dette er veldig godt forhold? Hva gir det deg? 

Du har vært utro, han har vært utro flere ganger. Hvorfor tilgir du hver gang? 

Hvorfor gidder du? Du burde bryte med han og fokusere på deg selv og det kommende barnet. Om han er utro nå, så kan det godt tenkes at han kommer til å bli mye mer utro når du er sur, tverr og lei.

Vi har det veldig bra sammen, vi krangler sjeldent....Han påstår at han bare var utro den ene gangen for 4 år siden, og nektet for å ha kontakt med jentene nå. Han har slettet snapchatten og instagrammen sin nå, så får ikke sjekka det opp. :( 

TS 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ikke misbruk ordet er du snill.

Anonymkode: c23a4...878

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Skal vi se...dere bestemte dere for å prøve igjen nå i mai og dere venter allerede barn?

Anonymkode: ffb4a...b9e

Ja, ble gravid i fjor høst. Han har sagt opp leiligheten sin og solgt tingene sine nå, og har akkurat flyttet inn hos meg...Vi pratet lenge og mye på å få barn. Han ville ha første ungen før han ble 30 år.

TS

AnonymBruker
Skrevet
Gjenferdet skrev (Akkurat nå):

Hvorfor fikk du barn med en som har hatt sex med barn? Tørr ikke å tenke på hva han kan utsette barnet for! 

Bare kutt ut. Mannen er ikke pedofil, lær deg hva ordet betyr. 

At han har hatr sex med ei på 15 er ikke synonymt med at han vil begå overgrep mot et spedbarn, som i tillegg er hans eget barn. 

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Er han alt du vil ha? Vil du ha en fyr sol er utro? 

Anonymkode: cd9bb...0ad

Han sier at han ikke var utro nå og at hun bare lyver. :(  Jeg stoler på han....

TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...