AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #1 Skrevet 12. mai 2021 Jeg har bare vært lillebror hele livet. To eldre brødre. Min bror gikk på ungdomsskolen da jeg gikk i barnehagen. Han var voksen da jeg gikk på barneskolen. Hva med deg? Anonymkode: beb16...791
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #2 Skrevet 12. mai 2021 Storesøster og lillesøster (i midten). Det er veldig bra. Har ett nært forhold. Anonymkode: 24ea7...501
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 12. mai 2021 #3 Skrevet 12. mai 2021 Jeg er storesøster og fikk skylden for det meste, ikke gøy. Har kun overfladisk kontakt med mine yngre søsken.
Maestro Skrevet 12. mai 2021 #4 Skrevet 12. mai 2021 Er yngst og etterpåklatt av 3 jenter. Hadde ikke forhold til de da jeg var yngre, men det kom seg etter jeg bikka 20
Gjest Maxwell Skrevet 12. mai 2021 #5 Skrevet 12. mai 2021 (endret) Er storesøster og kun det. Fikk skylden for det meste i barndommen, og det var ikke gøy eller rettferdig. Som voksen merker jeg ikke noe særlig til at jeg er eldre enn de andre. Har to lillebrødre som er større enn meg av vekst nå. Og de er voksne og klarer seg fint begge to. Har god kontakt med begge to, og med foreldrene mine ☺️ Endret 12. mai 2021 av Maxwell
Gjest Maxwell Skrevet 12. mai 2021 #6 Skrevet 12. mai 2021 Jeg tror forresten at den førstefødte lærer å bli mere tålmodig pga. at man må tåle å få skylden for ting man ikke har gjort samtidig som man må ta mer ansvar enn småsøsknene.
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #7 Skrevet 13. mai 2021 Jeg er «dritten i midten», har en bror og søster som jeg står veldig nær. Men i tenårene kunne vi være ganske grusomme mot hverandre. Ville likevel aldri hatt det annerledes, og jeg kan ikke se for meg et liv uten dem. Anonymkode: 30b93...aca
Smurfii Skrevet 13. mai 2021 #8 Skrevet 13. mai 2021 Jeg er lill sis😌 sluppet unna en del opp gjennom årene ja😇😂
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #9 Skrevet 13. mai 2021 Jeg har 2 søstre og en bror, og har møtt dem bare et par ganger iløpet av livet mitt. Dem er nå 15-20. Pågrunn av familie drama. Anonymkode: adf20...1fc
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #10 Skrevet 13. mai 2021 Er lillesøster og attpåklatt til to eldre brødre. Vi har aldri vært nære og har lite kontakt. Brødrene mine er nære i alder og krangla mye i oppvektsten. De er nå helt forskjellige, og fortsatt litt som olje og vann. Anonymkode: 908dd...df3
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #11 Skrevet 13. mai 2021 Jeg er lillesøster og måtte betale prisen og konsekvensene av alt det galne storesøsteren min gjorde. Selv om vi er helt forskjellige i personlighet. Hun fikk masse tillit og friere tøyler. Og misbrukte tilliten til de grader. Jeg fikk dermed stramme tøyler og ble mer kontrollert. Strengere innetider. Mer overvåking. Endte opp med ‘flink pike syndrom’. Låste meg inne på rommet mitt og utviklet spiseforstyrrelser. Anonymkode: 64672...bf6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå