AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #1 Skrevet 12. mai 2021 Jeg har noen få venner, men de er ofte opptatt med kjernefamilien sin. Har ikke lett for å få nye vennee, eller å være likt blant folk. Er introvert, har ikke så mye å fortelle, ikke så mye kunnskaper om ting. Høres ut som den kjedelige personen, og er kanskje det og. Sliter litt med psyken og humøret, selv om jeg prøver å være i godt humør blant folk. Jeg har jo behov for å være med andre, ha et nettverk. Det er liksom lettere når man har en familie, da er man sammen fordi man er familie. Er man venner må man mer bidra og gi, noe jeg ikke får helt til. Har nesten ikke familie, så hva gjør jeg da..? Anonymkode: 76f22...a34 1
skreppamedleppa Skrevet 12. mai 2021 #2 Skrevet 12. mai 2021 Jeg har ingen familie. Mistet foreldre da jeg var tenåring og har veldig lite kontakt med søsken uten at det er noe vondt blod der. Og barn selv: Nei ellers takk.. Jeg har flokken min❤️ som de sier I Istidfilmen.. Jeg er introvert men har gode kvalitets venner som stiller opp for meg i tykt og tynt. Blod er ikke alltid alt! Og jeg føler virkelig på mottoet om at "paktens blod er tykkere enn livmorens vann". Jeg stiller opp for folk når de skal flytte, trenger en hjelpsom hånd, en skulder osv og ditto med vennene mine. De er der for meg når jeg trenger de og når jeg bare ønsker litt selskap eller spise småsnop og se en film med. Felles respekt for at jeg kan være meg selv og at de kan være seg selv. Jeg er kanskje heldig men samtidig så opplever jeg at folk på kg har et enormt fokus på det negative hos folk og har veldig lett for å se seg selv som perfekt og ønske seg perfekte relasjoner. Sånn er ikke verden! En bør gi og ta i en relasjon, Føler det er mange "ååå jeg er så ensom" tråder samtidig som en ønsker at folk (gjerne det perfekte menneske) skal ringe på døren og si "hei, jeg vil bli bff med deg". Igjen jeg er selv introvert og har ikke alltid noe å si jeg heller og jeg og har slitt i deler av livet mitt, gått igjennom en del tornekratt, men det er spesielt da vennene mine er der og da jeg finner nye bekjentskaper. Da ser en virkelig kvaliteter hos folk. Men en må gjerne gjøre noe selv for å både opprette en ny relasjon, og opprettholde et vennskap, og ikke minst godta at gode mennesker ikke er de mest perfekte til alt 2
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #3 Skrevet 12. mai 2021 Du har masse selvinnsikt. Reflektert. Tror du er interessant å være i sammen med. Anonymkode: 85708...e0e
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #4 Skrevet 13. mai 2021 Dersom du selv synes du er en kjedelig person uten så mye kunnskap... (som du sikkert ikke er), men hva med å få en ny hobby? Det er mye enklere å bli kjent med folk dersom man har en felles hobby. Og da får du ny kunnskap med på kjøpet? Det kan være en helt normal hobby. De aller fleste mennesker har jo helt vanlige hobbyer og interesser, det er ganske få som driver med fallskjermhopping... Anonymkode: 63fc9...066
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #5 Skrevet 13. mai 2021 skreppamedleppa skrev (9 timer siden): Jeg har ingen familie. Mistet foreldre da jeg var tenåring og har veldig lite kontakt med søsken uten at det er noe vondt blod der. Og barn selv: Nei ellers takk.. Jeg har flokken min❤️ som de sier I Istidfilmen.. Jeg er introvert men har gode kvalitets venner som stiller opp for meg i tykt og tynt. Blod er ikke alltid alt! Og jeg føler virkelig på mottoet om at "paktens blod er tykkere enn livmorens vann". Jeg stiller opp for folk når de skal flytte, trenger en hjelpsom hånd, en skulder osv og ditto med vennene mine. De er der for meg når jeg trenger de og når jeg bare ønsker litt selskap eller spise småsnop og se en film med. Felles respekt for at jeg kan være meg selv og at de kan være seg selv. Jeg er kanskje heldig men samtidig så opplever jeg at folk på kg har et enormt fokus på det negative hos folk og har veldig lett for å se seg selv som perfekt og ønske seg perfekte relasjoner. Sånn er ikke verden! En bør gi og ta i en relasjon, Føler det er mange "ååå jeg er så ensom" tråder samtidig som en ønsker at folk (gjerne det perfekte menneske) skal ringe på døren og si "hei, jeg vil bli bff med deg". Igjen jeg er selv introvert og har ikke alltid noe å si jeg heller og jeg og har slitt i deler av livet mitt, gått igjennom en del tornekratt, men det er spesielt da vennene mine er der og da jeg finner nye bekjentskaper. Da ser en virkelig kvaliteter hos folk. Men en må gjerne gjøre noe selv for å både opprette en ny relasjon, og opprettholde et vennskap, og ikke minst godta at gode mennesker ikke er de mest perfekte til alt Jeg passer ikke helt sammen med de som er veldig utadvendt, veldig sosiale og selvsikre, så de orker jeg ikke å «prøve meg på» engang. Men føler de fleste er en av delene, eller så har de på en måte nok med sitt. Hvis jeg en sjelden gang møter noen som ikke er superselvsikre osv, så blir det kanskje noe pinlig stillhet av og til. Men må kanskje fortsette å prøve å lete etter min flokk. Takk for svar. Anonymkode: 76f22...a34
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #6 Skrevet 13. mai 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Du har masse selvinnsikt. Reflektert. Tror du er interessant å være i sammen med. Anonymkode: 85708...e0e Takk. Anonymkode: 76f22...a34
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #7 Skrevet 13. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dersom du selv synes du er en kjedelig person uten så mye kunnskap... (som du sikkert ikke er), men hva med å få en ny hobby? Det er mye enklere å bli kjent med folk dersom man har en felles hobby. Og da får du ny kunnskap med på kjøpet? Det kan være en helt normal hobby. De aller fleste mennesker har jo helt vanlige hobbyer og interesser, det er ganske få som driver med fallskjermhopping... Anonymkode: 63fc9...066 Jeg har prøvd en hobby, og der fant jeg ingen. De fleste kom to og to. Vii gjerne prøve noe nytt når korona gir seg. Anonymkode: 76f22...a34
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #8 Skrevet 13. mai 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg har prøvd en hobby, og der fant jeg ingen. De fleste kom to og to. Vii gjerne prøve noe nytt når korona gir seg. Anonymkode: 76f22...a34 Eller bare begynne i dag? Mye man kan gjøre alene også. Fjellturer, da har man mye å snakke om dersom man møter likesinnede. Strikking, da kan man etterhvert gå på strikkekafe. Se film som ikke er helt Hollywood a4 (og melde seg inn i filmklubb etter korona). Lære deg å brygge øl... dyrke i hagen (hagelag bruker å være sosialt). Begynne å spille sjakk. Mange muligheter! Anonymkode: 63fc9...066
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå