Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har en grusom tørrhoste, og har fått cosylan av legen. Skulle ta 5ml på kveld så jeg skulle gå sove. Men det gav null lindring. Prøvde to kvelder. 

Legen sa jeg kunne ta 10ml og se om det gav noe effekt. Så skal prøve det i kveld.

Jeg vet cosylan skal brukes i veldig kort periode pga graviditet.  Noen her som har brukt det, og hvor lenge kunne dere bruke? 

Jeg håper hosten gir seg snart.. Forferdelig vondt i magemusklene nå og sovet max 2 timer i strekk siste uken.. Er så utslitt og lei jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg! 

Anonymkode: f1a8a...797

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Har en grusom tørrhoste, og har fått cosylan av legen. Skulle ta 5ml på kveld så jeg skulle gå sove. Men det gav null lindring. Prøvde to kvelder. 

Legen sa jeg kunne ta 10ml og se om det gav noe effekt. Så skal prøve det i kveld.

Jeg vet cosylan skal brukes i veldig kort periode pga graviditet.  Noen her som har brukt det, og hvor lenge kunne dere bruke? 

Jeg håper hosten gir seg snart.. Forferdelig vondt i magemusklene nå og sovet max 2 timer i strekk siste uken.. Er så utslitt og lei jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg! 

Hvertfall 3 uker. 

Anonymkode: 890a7...81c

AnonymBruker
Skrevet

5 dl hver dag i 3 uker

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvertfall 3 uker. 

Såpass! Hvor mye tok du hver dag? Hvor mange uker var du da du startet? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

5 dl hver dag i 3 uker

Jaok, dette kan jeg ikke se på som et seriøst svar..  Max-dose normalt for voksen tror jeg er 40ml i døgnet... 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...