Gå til innhold

Slitsomt med eggeløsning-lyst på alt og alle

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Under eggeløsning hver mnd blir jeg ekstremt kåt og tenker seksuelle tanker om "alt og alle" av de jeg møter som er i passende alder og mer eller mindre attraktive. Både kvinner og menn. Får ekstremt lyst å flørte, få oppmerksomhet osv. Higer etter å ha vakre, flørtende , virile mennesker rundt meg i denne perioden. Får lyst å feste og ha det gøy. Men jeg er småbarnsmor og jobber i kontorjobb og er mange eldre mennesker der. Så får liksom ikke tilfredstilt den seksuelle energien min. Har selfølgelig mye sex med samboer i perioden. Men er liksom ikke "nok" når det er så døllt på jobb og  hverdagslivet. Noen som har det på samme måten under eggeløsning? 

Anonymkode: fad91...cb2

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har aldri hatt eggløsning men kjente litt på det samme da jeg leste HI:)

AnonymBruker
Skrevet

Ja!!! 😅😅😅 Nesten slitsomt! 

K43 

Anonymkode: 5bc85...ba7

• Liker 5
Skrevet

Det er under eggløsning jeg synes litt synd på de mennene som har det sånn hele tiden... 😂

• Liker 9
Skrevet
Fioljenta skrev (3 minutter siden):

Det er under eggløsning jeg synes litt synd på de mennene som har det sånn hele tiden... 😂

Haha! Så godt poeng! Aldri tenkt på det på den måten. 

Jeg har knapt prøvd hormonprevansjon, men merket tydelig forskjell på å være i naturleg syklus med eggløsning og i «unaturlig» syklus. 

Jeg føler meg full av energi, rastløs, veldig oppmerksom på egen kropp i 4-5 dager rundt eggløsning. Tenker også en del på tidligere partner i den perioden.. samt en eldre «Alfahann» jeg har fantasert om i flere år i all hemmelighet. 

Tror dere mennene vi omgås instinktivt og ubevisst oppfatter hvor vi er i syklusen? 

• Liker 3
Skrevet
BellaMie skrev (5 timer siden):

Tror dere mennene vi omgås instinktivt og ubevisst oppfatter hvor vi er i syklusen? 

Ja det stemmer, men man må vite hva man skal lukte og se etter...

I eggeløsningstiden dufter kvinner aller best, de utsonderer feromoner som tiltrekker seg menn. Kvinner har også ekstra god luktesans den tiden, og føler litt "trang" til å lukte på menns feromoner. Visste du at du kan bli avhengig av en mann med feromoner? Du får en spesiell tiltrekningskraft, og det kan komme av hans svettelukt selv om den ikke lukter så godt.. dette gjelder både kvinner og menn.

I eggeløsningstiden er også kvinner mere sexy, de vrikker ubevist mere på hoftene. Og noen ganger kan jeg se at kvinner ikke klarer å stå helt i ro når vi prater. De kler seg vel litt mere utfordrende også, kanskje også en antydning skarpere leppestift og sminking? Kåtheten kan jo også måles i en skala av blankheten i øynene og pupillene... Alt med forbehold da, alle kvinner reagerer ikke likt, dette er bare mine observasjoner. Men med lang erfaring ser jeg dette, og blir kåt av å se at en kvinne er kåt. For det stemmer forbløffende godt, spesielt hvis jeg får en klem så jeg kan snuse inn et langt sniff😇

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg er også sånn. Men blir også glad og veldig selvsikker, eneste tiden i måneden jeg er selvsikker og føler meg attraktiv. Og overhode ikke sint og deppa som når jeg har pms. Så jeg elsker eggløsning og skulle ønske det varte lenger enn noen dager bare. 

Jeg var bedt på middag av en jeg datet sist jeg hadde eggløsning, hadde drømt om sex hele natta, sminket og kledde meg sexy mens jeg gledet meg og var helt øm i nedre del av kroppen av all spenning og kåtskap. Minutter før vi skulle møtes sender han melding at han ikke vil treffes igjen. Vanligvis ville jeg blitt såret og lei meg, men det eneste jeg kjente på var panikk. Så jeg sendte melding til en tidligere ff som fikk kjørt seg hele natten. Blir altså et hankjønn de dagene. 

Anonymkode: eb147...1e0

• Liker 6
Skrevet
BellaMie skrev (6 timer siden):

Jeg har knapt prøvd hormonprevansjon, men merket tydelig forskjell på å være i naturleg syklus med eggløsning og i «unaturlig» syklus. 

Jeg føler meg full av energi, rastløs, veldig oppmerksom på egen kropp i 4-5 dager rundt eggløsning. Tenker også en del på tidligere partner i den perioden.. samt en eldre «Alfahann» jeg har fantasert om i flere år i all hemmelighet. 

Ha,ha, ja vi merker det, utstrålingen opp 100%...blikkontakt opp 200% og selvsikkerheten opp 1000%🤭🌷

AnonymBruker
Skrevet
7 hours ago, BellaMie said:

Ja. Siden jeg har vært i langvarig forhold begynte eksen å merke et mønster der han ikke klarte å holde hendene borte og var konstant hard rundt meg under eggløsning. Han kunne ikke sette ord på hvorfor. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja. Skjønner jo det. Man føler seg vill og vakker. Kvinner pleier å havne på psykiatrisk når de skal få mensen, altså PMS. 

Anonymkode: 2a648...6fa

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja. Skjønner jo det. Man føler seg vill og vakker. Kvinner pleier å havne på psykiatrisk når de skal få mensen, altså PMS. 

Anonymkode: 2a648...6fa

Føler menn seg sånn vi gjør når vi har eggløsning jevnt over hver dag, tro? Isåfall er naturen fryktelig urettferdig 

• Liker 1
Skrevet
ABM skrev (2 timer siden):

Ha,ha, ja vi merker det, utstrålingen opp 100%...blikkontakt opp 200% og selvsikkerheten opp 1000%🤭🌷

😅🤦‍♀️ 

Jeg er glad for at jeg ikke kommer til å ha eggløsning rundt 80 års alderen 😬

• Liker 1
Skrevet
BellaMie skrev (4 minutter siden):

😅🤦‍♀️ 

Jeg er glad for at jeg ikke kommer til å ha eggløsning rundt 80 års alderen 😬

😂🤣😂 Ok

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Føler menn seg sånn vi gjør når vi har eggløsning jevnt over hver dag, tro? Isåfall er naturen fryktelig urettferdig 

Ja tenk den er det!!😍😋 Den dagen jeg blir totalt impotent skal feires med en flaske i prisklasse $$$$. Den står allerede i skapet og godgjør seg😛Da skal friheten fra biologien feires helt til sola står opp.... frihet, kjære du... frihet!!!😁😂😂

Skrevet

Rundt eggløsning? Næsj, det er vel mer sånn at det kun er de 2-3 første dagene av mensen at det IKKE er sånn 😂 Men har heldigvis ikke lyst på hvem som helst på min vei - det ville jo vært enda mer slitsomt! 

AnonymBruker
Skrevet

Har det absolutt sånn. Og vil bare knulle med mannen min. Ikke elskov. Men helst rå sex hvor han bare tar meg. 

Når jeg har pms ønsker jeg ikke sex. Evt så kan jeg ha lyst på øm nær elskov. 

Stakkars mann som må henge med i svingene. 😂 

Anonymkode: 4e79f...6a0

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har det også sånn. Er småbarnsmor i fast forhold og føler heller ikke jeg får utløp for den seksuelle energien alltid ... men sexen med kjæresten blir himmelsk når jeg er sånn skikkelig kåt, og jeg blir skikkelig misunnelig på menn (og evt de kvinner) som har det sånn hele tiden.

Anonymkode: 2af73...8c5

Gjest irkan90
Skrevet
12 hours ago, BellaMie said:

Om vi gjør ja 😂 Trenger ikke være spesielt instinktivt og ubevisst heller.

AnonymBruker
Skrevet

jeg blir også helt ekstremt kåt. sist så fantserte jeg om negre flere ganger om dagen. Dessverre så er det sjelden, varer bare et par dager. Men jeg får lett orgasme da, noe jeg sjelden får ellers. tenker også på menn som er sånn absolutt hele tiden. De har det fint. Men sånn er det sjelden for damer. Når jeg går på piller er lysta helt borte og jeg er ikke kåt. orgasme er umulig. 

Anonymkode: 65cf6...90c

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

jeg blir også helt ekstremt kåt. sist så fantserte jeg om negre flere ganger om dagen. Dessverre så er det sjelden, varer bare et par dager. Men jeg får lett orgasme da, noe jeg sjelden får ellers. tenker også på menn som er sånn absolutt hele tiden. De har det fint. Men sånn er det sjelden for damer. Når jeg går på piller er lysta helt borte og jeg er ikke kåt. orgasme er umulig. 

Anonymkode: 65cf6...90c

Du er ikke skeptisk til andre og potensiellt  farligere bivirkninger fra p-piller enn manglende sexdrift? Jeg hadde Aldri tatt P-piller som kvinne, aldri!Finnes det ikke noe mer ufarlig enn p-piller?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...