AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #1 Skrevet 12. mai 2021 Har nå vært i et forhold nå i over 2 år. Han bor et stykke unna meg. Vi er begge i 30 årene. Han har barn fra et tidligere forhold. Disse barna bor i nærheten av meg. Han er hos meg når han har samvær med barna sine. Nå fikk jeg vite at selskapet han jobber for er konkurs. Så han mister jobben sin. Jeg hintet fram til at han kunne se seg rundt etter jobb der jeg bor. Tilbydde han å bo hos meg i en periode til vi fant ut av ting. La fram alle fordeler ved å flytte. Mer tid med barna og meg. «vi får se. Mulig jeg får et annet tilbud her.» svarte han da. Boligen han eier nå er lett å selge. Han bor i et helt nytt boligfelt og alt er topp moderne. Jeg eier selv et hus og har et barn. Så å flytte til han er ikke aktuelt. Hele familien hans bor i nærheten av meg også. Han sier han elsker meg og vil være med meg masse. Men blir så skeptisk på om han holder igjen. Hadde heller ikke hatt noe imot om han hadde leid en leilighet i nærheten om han ikke er klar for å bli samboere. Noe jeg burde gjøre eller si? Vil ikke kaste bort årene mine med en mann som er redd for å slå seg til ro. Jeg er ferdig med barn så det er sagt 😊 Anonymkode: e2661...fa3
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #2 Skrevet 12. mai 2021 At han ikke vil bo med deg betyr ikke at han ikke vil slå seg til ro. Noen ønsker å være særboere, om det er noe du ikke ønsker må du ta stilling til det utifra hva han ønsker. Anonymkode: adb6f...bd3 2
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #3 Skrevet 12. mai 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): At han ikke vil bo med deg betyr ikke at han ikke vil slå seg til ro. Noen ønsker å være særboere, om det er noe du ikke ønsker må du ta stilling til det utifra hva han ønsker. Anonymkode: adb6f...bd3 Han sier han liker at jeg er hos han. Koselig å ha noen å komme hjem til. Da står jeg som oftest klar med maten på bordet. Han gjør det samme når han er hos meg. Vi hjelper hverandre med husarbeid. Han kaller det «samboere på deltid.» Virker som han trives med ting slik de er. Han liker ikke endringer i rutiner. Han jobber skift. 1 uke på og 1 uke av. Da er han hos meg. Han sier han savner barna sine. Alltid sagt at barna kommer først. Så vil jo at han skal tilbringe mer tid med de hvis han kan. Meg ser han når han kan. Vet liksom ikke helt hvilke signaler han prøver å gi meg 😅 Å være særboere er helt greit, men ser jo kanskje helst at vi ender opp med et større hus sammen en dag. ts Anonymkode: e2661...fa3
CorvusCorax Skrevet 12. mai 2021 #4 Skrevet 12. mai 2021 Skjønner ikke hvorfor du ønsker å presse han. Ønsker han ikke å flytte så må du respektere det. 1
Snedig Skrevet 12. mai 2021 #5 Skrevet 12. mai 2021 Jeg skjønner ikke helt at det må skje noe akkurat nå pga han ble arbeidsledig. Et samboerskap bør være mer gjennomtenkt og ønsket enn at det er praktisk der og da. 1
Fiffig Skrevet 12. mai 2021 #6 Skrevet 12. mai 2021 Kanskje på tide med en samtale om hvordan han ser for seg fremtida for forholdet deres? Og si ifra hvilke ønsker og forventninger du har? Det kan være greit å vite hvor man har hverandre, og hva man kan vente seg.
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #7 Skrevet 12. mai 2021 Er dere hos han når barna hans er hos mor ? Hva med ditt barn ? Anonymkode: 0de45...834
Gjest Skogsalv Skrevet 13. mai 2021 #8 Skrevet 13. mai 2021 Du legger ting veldig til rette for han da. Han har samvær med sine barn hos deg....😅 Merkelig ordning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå