AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #1 Skrevet 12. mai 2021 Han behandlet meg respektløst og sa også at han hadde mistet interessen, jeg ble sinnsykt lei meg men valgte å sette en grense så jeg blokkerte han på alle sosiale medier. Er fremdeles litt lei meg så tok frem tarotkortene i kveld Hva han føler for meg nå: dronning av sverd, 9 sverd og 8 staver. Hvordan han så meg før: dronning av mynt Hvordan han ser meg nå: 7 sverd, 5 mynt, 3 sverd og 10 sverd. Tolker dere det som at han ser meg som en drittsekk, eller at han tenker det er jeg som føler meg bedratt og avvist? Anonymkode: 00834...659
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #2 Skrevet 12. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Han behandlet meg respektløst og sa også at han hadde mistet interessen, jeg ble sinnsykt lei meg men valgte å sette en grense så jeg blokkerte han på alle sosiale medier. Er fremdeles litt lei meg så tok frem tarotkortene i kveld Hva han føler for meg nå: dronning av sverd, 9 sverd og 8 staver. Hvordan han så meg før: dronning av mynt Hvordan han ser meg nå: 7 sverd, 5 mynt, 3 sverd og 10 sverd. Tolker dere det som at han ser meg som en drittsekk, eller at han tenker det er jeg som føler meg bedratt og avvist? Anonymkode: 00834...659 Hva har det å si? Dere er ferdige med hverandre. Move on! Anonymkode: f56cc...d9c 2
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #3 Skrevet 13. mai 2021 19 hours ago, AnonymBruker said: Hva har det å si? Dere er ferdige med hverandre. Move on! Anonymkode: f56cc...d9c Fordi jeg er nysgjerrig, vel! Anonymkode: 00834...659
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #4 Skrevet 3. juni 2021 Tolker dette som at du selv tror det er på den ene eller andre måten, og at du må innse at slike kort ikke kan gi deg innsikt i hvordan noen er, hva de tenker eller føler. Den eneste måten å finne ut dette på er faktisk å spørre han, og ikke randome mennesker på et forum. Anonymkode: 8d576...cd9 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå