AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #1 Skrevet 12. mai 2021 Har bare han og han meg. Men hvem han har hatt seg med før meg, vet jeg ikke. Idag og igår har jeg økt utflod, nesten skulle trodd det var mensen, renner. Lukter ingenting. Vondt bår jeg tisser, men ingen UV. Noen som vet? Fryser, tisser hele tiden. Anyone? Anonymkode: 1ebd7...74b
pia mater Skrevet 12. mai 2021 #2 Skrevet 12. mai 2021 Dra til legen. Kan være alt fra UVI til bakteriell vaginose til kjønnssykdommer. 9
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #3 Skrevet 12. mai 2021 Dere har altså ikke sjekket dere for kjønnssykdommer før dere begynte å ha sex? dette kan være UVI, sopp, kjønnssykdom osv, gå til legen, å så bestiller dere testing for kjønnssykdommer. Anonymkode: ce7ab...0fe 6
Fiffig Skrevet 12. mai 2021 #5 Skrevet 12. mai 2021 Det trenger ikke være kjønnssykdom; ny partner betyr ny bakterieflora. Jeg har reagert selv på det før uten at det var noen kjønnssykdommer inni bildet. 2
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #6 Skrevet 12. mai 2021 pia mater skrev (2 minutter siden): Dra til legen. Kan være alt fra UVI til bakteriell vaginose til kjønnssykdommer. Hadde ikke UVI, var sikker på at det var det. Men ren og fin urin. 😊 fin crp også Anonymkode: 1ebd7...74b 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #7 Skrevet 12. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Klamydia Anonymkode: a5082...46d Hørt mye om det, aldri hatt det selv. Han må jo ha hatt sex med ei med klamydia isåfall? Mange ganger opptrer klamydia helt uten symptomer. Tviler, men skal sjekke... TS Anonymkode: 1ebd7...74b
pia mater Skrevet 12. mai 2021 #8 Skrevet 12. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hadde ikke UVI, var sikker på at det var det. Men ren og fin urin. 😊 fin crp også Anonymkode: 1ebd7...74b Så du har vært til legen? 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #9 Skrevet 12. mai 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hørt mye om det, aldri hatt det selv. Han må jo ha hatt sex med ei med klamydia isåfall? Mange ganger opptrer klamydia helt uten symptomer. Tviler, men skal sjekke... TS Anonymkode: 1ebd7...74b Det anbefales å teste seg for kjønnssykdommer mellom hver partner. Om dere ikke har gjort det kan dere begge ha fått klamydia eller andre kjønnssykdommer fra andre partnere. Anonymkode: 6fd76...507 2
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #10 Skrevet 12. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det anbefales å teste seg for kjønnssykdommer mellom hver partner. Om dere ikke har gjort det kan dere begge ha fått klamydia eller andre kjønnssykdommer fra andre partnere. Anonymkode: 6fd76...507 Hvis jeg har klamydia så har jeg blitt smittet av han. Da må han testes da eller? Jeg vet det fordi jeg kom ut av et 8års samboerforhold med null sex de siste 4 mnd. Anonymkode: 1ebd7...74b
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #11 Skrevet 12. mai 2021 pia mater skrev (10 minutter siden): Så du har vært til legen? Ja, det har jeg. Ingen tegn på UVI. Må testes med gyn nå? Tissetrengt hele tia. Ikke tidlig gr. tegn vel? Anonymkode: 1ebd7...74b
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #12 Skrevet 12. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvis jeg har klamydia så har jeg blitt smittet av han. Da må han testes da eller? Jeg vet det fordi jeg kom ut av et 8års samboerforhold med null sex de siste 4 mnd. Anonymkode: 1ebd7...74b Han bør selvfølgelig teste seg mellom hver partner han også. Har du spurt om han har gjort det? Om du tester positivt for klamydia, kan du få med antibiotikakur for dere begge av legen, da partneren din har klamydia om du har det. Anonymkode: 6fd76...507 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #13 Skrevet 12. mai 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvis jeg har klamydia så har jeg blitt smittet av han. Da må han testes da eller? Jeg vet det fordi jeg kom ut av et 8års samboerforhold med null sex de siste 4 mnd. Anonymkode: 1ebd7...74b Han må selvfølgelig testes han også Anonymkode: ce7ab...0fe 1
pia mater Skrevet 12. mai 2021 #14 Skrevet 12. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja, det har jeg. Ingen tegn på UVI. Må testes med gyn nå? Tissetrengt hele tia. Ikke tidlig gr. tegn vel? Anonymkode: 1ebd7...74b Ville dratt til enten fastlege eller gyn for å få tatt GU og prøver for kjønnssykdommer. Kan være så enkelt som at du har fått bakteriell vaginose pga ny partner, og at økt utflod gjør at du føler du må tisse ofte. Men like greit å få tatt de testene så er du ferdig med det. Og hvis det er mulighet for at du er gravid, ta en test. Sjekk ut alt som kan være unormalt/nytt for kroppen din. 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #15 Skrevet 12. mai 2021 Du har vært hos lege, så kommer du hit for svar?! Anonymkode: 198ac...e1e 1
Luckiness Skrevet 12. mai 2021 #16 Skrevet 12. mai 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Hvis jeg har klamydia så har jeg blitt smittet av han. Da må han testes da eller? Jeg vet det fordi jeg kom ut av et 8års samboerforhold med null sex de siste 4 mnd. Anonymkode: 1ebd7...74b Det kan faktisk ta flere mnd før man får symptomer. Altså kan du i prinsippet ha fått det av din tidligere partner hvis han feks har vært utro. Ikke får å lage dårlig stemning. Men bare for å forklare i tilfelle du nå tar en positiv test og din nåværende partner får en negativ test. 3
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #17 Skrevet 12. mai 2021 Luckiness skrev (2 timer siden): Det kan faktisk ta flere mnd før man får symptomer. Altså kan du i prinsippet ha fått det av din tidligere partner hvis han feks har vært utro. Ikke får å lage dårlig stemning. Men bare for å forklare i tilfelle du nå tar en positiv test og din nåværende partner får en negativ test. Okei, greit å vite. 😌😌 håper faktisk heller det er eksen Anonymkode: 1ebd7...74b
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #18 Skrevet 12. mai 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Du har vært hos lege, så kommer du hit for svar?! Anonymkode: 198ac...e1e Ja, men fikk ingen andre svar. Hastetime. Kunne gå siden det ikke var tegn til UVI. Anonymkode: 1ebd7...74b
Luckiness Skrevet 13. mai 2021 #19 Skrevet 13. mai 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Okei, greit å vite. 😌😌 håper faktisk heller det er eksen Anonymkode: 1ebd7...74b Hehe! Men hvor lenge var du og eksen sammen? Hvis dere feks kun har vært sammen et lite år så kan han ha vært smittet før deres forhold og så smittet deg. Så kan ikke garantere noe utroskap. Og ikke sikkert det er klamydia uansett. Men verdt å få det sjekket fordi symptomene du har blant annet kan være det (+ selvsagt mye annet).
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #20 Skrevet 13. mai 2021 Luckiness skrev (11 timer siden): Hehe! Men hvor lenge var du og eksen sammen? Hvis dere feks kun har vært sammen et lite år så kan han ha vært smittet før deres forhold og så smittet deg. Så kan ikke garantere noe utroskap. Og ikke sikkert det er klamydia uansett. Men verdt å få det sjekket fordi symptomene du har blant annet kan være det (+ selvsagt mye annet). Vi var sammen i nesten 9år🙈 men spørs om ikke han hadde noen andre på slutten. Hadde sist sex med han i desember. Siden har det vært han nye. Det rare er at det renner og renner ut av skjeden. Nesten som fostervann🤯 ingen lukt. Helt blankt. Måtte til sykehuset idag. De tok også klamydiatest via urinen. Har hatt feber og frostanfall. Døden å tisse, da gjør det vondt opp i vagina også. Noen som har hatt noe lignende? Rt engstelig. Anonymkode: 1ebd7...74b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå