Englepus Skrevet 4. september 2005 #1 Del Skrevet 4. september 2005 Perlehuset har åpnet butikk her i byen og jeg har fått lyst til å prøve meg som smykkemaker. Noen som har tips om websider eller bøker om emnet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BlackBerry Skrevet 4. september 2005 #2 Del Skrevet 4. september 2005 http://www.bokklubben.no/SamboWeb/produkt....roduktId=119760 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catlin Skrevet 5. september 2005 #3 Del Skrevet 5. september 2005 Hør med perlehuset om de kjører kurs. Tror de gjør det i oslo i alle fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 5. september 2005 #4 Del Skrevet 5. september 2005 Livets Datter og Allium har laget mange flotte smykker, søk på de, og du finner mye inspirasjon der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Theolina Skrevet 5. september 2005 #5 Del Skrevet 5. september 2005 Eller du kan melde deg inn i et hobbyforum, f.eks. dinhobby.no. Masse bra tips og inspirasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest allium Skrevet 5. september 2005 #6 Del Skrevet 5. september 2005 Livets Datter og Allium har laget mange flotte smykker, søk på de, og du finner mye inspirasjon der ← Tusen takk, Marillia ! Ta en titt i signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Englepus Skrevet 5. september 2005 Forfatter #7 Del Skrevet 5. september 2005 Takk for tips alle sammen! Skal kikke litt rundt og se om jeg blir inspirert. Hadde vært artig å lagd sine egne smykker, så har man noe som ingen andre har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 7. september 2005 #8 Del Skrevet 7. september 2005 Drar denne opp jeg! Noen som kan gi noen flere gode nett-tips? For oss heeelt grønne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katinka2005 Skrevet 13. oktober 2005 #9 Del Skrevet 13. oktober 2005 www.perleslottet.no www.gems.no www.perlemor.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå