AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #22 Skrevet 12. mai 2021 skreppamedleppa skrev (1 time siden): Jeg er en åpen bok😅 Er stort sett ikke noe mer eller mindre enn det en ser på kg av både posetivt og negativ igrunn. Jeg er nyskjerrig på @SVKof @Cuntzillaog sikkert en del andre som jeg ikke kommer på i farten.. Råååsa skrev (37 minutter siden): Åja? Hva lurer du på? Tabris skrev (33 minutter siden): Det skal nok egentlig ikke så veldig mye til for å finne ut akkurat det. Nei altså bare hvilke typer mennesker dere er, hvorfor dere har valgt avataren deres til hvordan dere ser ut, og er utenfor kg universet etc.. på en posetiv måte altså.. Tabris f.eks skriver så mye klokt i kjæledyr så hun ser jeg for meg er en typisk hundemenneske (uten at jeg nødvendigvis vet hvordan disse ser ut😅) Anonymkode: a9f53...e76
Tabris Skrevet 12. mai 2021 #23 Skrevet 12. mai 2021 Just now, AnonymBruker said: Nei altså bare hvilke typer mennesker dere er, hvorfor dere har valgt avataren deres til hvordan dere ser ut, og er utenfor kg universet etc.. på en posetiv måte altså.. Tabris f.eks skriver så mye klokt i kjæledyr så hun ser jeg for meg er en typisk hundemenneske (uten at jeg nødvendigvis vet hvordan disse ser ut😅) Anonymkode: a9f53...e76 Avataren min kommer fra spillet Final Fantasy X. Jeg er en gamer og det er mitt absolutte favorittspill (og avataren er en av mine favoritt karakterer fra et spill). Hundefolk ser nok temmelig forskjellige ut, men takk. 2
skreppamedleppa Skrevet 12. mai 2021 #24 Skrevet 12. mai 2021 (endret) AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Nei altså bare hvilke typer mennesker dere er, hvorfor dere har valgt avataren deres til hvordan dere ser ut, og er utenfor kg universet etc.. på en posetiv måte altså.. Tabris f.eks skriver så mye klokt i kjæledyr så hun ser jeg for meg er en typisk hundemenneske (uten at jeg nødvendigvis vet hvordan disse ser ut😅) Anonymkode: a9f53...e76 Den dagen jeg ble medlem av kg så hadde jeg pilset med vennene mine og av en eller annen grunn googlet noe random om noen karakterer i en tv serie, søket mitt endte på kg, og vi hadde høytlesning av tråder her inne med dyp poetisk stemme.. Når vennene mine var gått lagde jeg meg "skreppamedleppa", og på den tiden følte jeg det var mye mer pupper og rumper på avatarer enn i dag så jeg ville ha et mot-bilde.. Samt en avatar som blir husket og som skiller seg ut (bare meg er meg😄) Fant dette bildet på en helt tilfeldig side og elsket det.. Med andre ord skreppamedleppa ble til ved slump og promille en vårdag i 2012😁 Og utenfor kg universet er jeg en ganske ok pluss og minus menneske, med gode og negative sider, er en liten røy med fine og minde fine sider ved meg selv utsende messig. Har postet bilde av meg selv i tråder som handler om klær på klesforumet så jeg er ikke helt hemmelighetsfull.. Endret 12. mai 2021 av skreppamedleppa 1
Gjest Råååsa Skrevet 12. mai 2021 #25 Skrevet 12. mai 2021 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Nei altså bare hvilke typer mennesker dere er, hvorfor dere har valgt avataren deres til hvordan dere ser ut, og er utenfor kg universet etc.. på en posetiv måte altså.. Tabris f.eks skriver så mye klokt i kjæledyr så hun ser jeg for meg er en typisk hundemenneske (uten at jeg nødvendigvis vet hvordan disse ser ut😅) Anonymkode: a9f53...e76 Avataren jeg har valgt kunne ha vært meg for 25 år siden utseendemessig. Utenfor KG er jeg nok en mye mer sosialt kompetent person enn her inne (jeg lar meg litt for lett rive med). Jeg er opptatt av musikk og litteratur når jeg ikke slår ihjel tid på KG. Og politikk.
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #26 Skrevet 12. mai 2021 3 hours ago, AnonymBruker said: Det har jeg egentlig aldri tenkt på ts Er du nysgjerrig på noen spesielt ts? 🍎 🍨 Anonymkode: bb584...d09 Jeg er nysgjerrig på ditt valg av emojier. Ingen av dem virker relevant for teksten du skriver eller teksten du svarer på. Hvorfor valgte du dem? Anonymkode: ee7ea...d9b 5
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #27 Skrevet 12. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg er nysgjerrig på ditt valg av emojier. Ingen av dem virker relevant for teksten du skriver eller teksten du svarer på. Hvorfor valgte du dem? Anonymkode: ee7ea...d9b Kanskje hun føler seg som Brad Pitt i Oceans-filmene. Anonymkode: ed97e...3f0
Lacy Skrevet 12. mai 2021 #28 Skrevet 12. mai 2021 Jeg er mest nysgjerrig på @Bamseklemmer😊 undres på hvordan han er, da mye av det jeg har lest virker så genuint 😊 1
Bamseklemmer Skrevet 13. mai 2021 #29 Skrevet 13. mai 2021 Genuint?😅 Takk kjære bruker... noen sier jeg er en blanding av en kjekk Kevin Kostner og en flirfull Fleksnes, og har en kropp å være stolt av tross alder. Huset mitt er bestandig ryddig og rent, og må støvsuge en gang pr dag pga all hundehårene i den her røytetiden. Og i stua går det mye i hvitt og kongeblått, masse vinduer som gir gode lysforhold. Litt businesskledd når det trengs, men liker best å sitte barbent i en myk joggebukse og t-shirt når jeg er hjemme. Hvordan har du det da? @Lacy☺️
Lacy Skrevet 13. mai 2021 #30 Skrevet 13. mai 2021 Bamseklemmer skrev (8 timer siden): Genuint?😅 Takk kjære bruker... noen sier jeg er en blanding av en kjekk Kevin Kostner og en flirfull Fleksnes, og har en kropp å være stolt av tross alder. Huset mitt er bestandig ryddig og rent, og må støvsuge en gang pr dag pga all hundehårene i den her røytetiden. Og i stua går det mye i hvitt og kongeblått, masse vinduer som gir gode lysforhold. Litt businesskledd når det trengs, men liker best å sitte barbent i en myk joggebukse og t-shirt når jeg er hjemme. Hvordan har du det da? @Lacy☺️ Det gir meg glede når interiøret matcher katten (jordfarger, men minimalistisk), ellers liker jeg å være den som overrasker i formelle settinger. Litt rocka, men pent kledd, blond. De høye, dresskledde herrer lytter når jeg prater 😁 Planlegger å ta 40-åra med storm når jeg kommer dit 😅 1
Mezzosoprena Skrevet 13. mai 2021 #31 Skrevet 13. mai 2021 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Av alle brukere og spennende nick og avatarer, hvem er du mest nysgjerrig på hvordan ser ut, eller kler seg eller har det hjemme hos seg Anonymkode: 663d6...087 Ingen, faktisk - er ikke nysgjerrig på noen personer her inne - er kun interessert i hva folk skriver. 1
Gjest trollmannen Skrevet 13. mai 2021 #32 Skrevet 13. mai 2021 Arvet vel mye av utseende til mamma desverre så ser ganske latinamerikansk ut og har veldig de trekkende med litt Nordiske trekk fra min far som enkelte har kommentert er ikke tvil hvem som er mine foreldre for å si det sånn. Er slank greit nok trent ca 180cm høy og mørk i huden ikke svart men har en naturlig brunfarge.
Lord Friendzone Skrevet 14. mai 2021 #33 Skrevet 14. mai 2021 Catalina Culès skrev (På 12.5.2021 den 21.59): Bra tippet må jeg si 😉 <snip> Det er nok ikke alle som trenger å tippe... Jeg husker at du la ut et par bilder fra din forrige profil
Gjest SVK Skrevet 14. mai 2021 #34 Skrevet 14. mai 2021 (endret) On 5/12/2021 at 8:53 PM, skreppamedleppa said: Jeg er nyskjerrig på @SVKof @Cuntzillaog sikkert en del andre som jeg ikke kommer på i farten.. Så kult at noen er nysgjerrig på meg. Jeg ser ut og bor som en som er svært glad i søtsaker og å sitte foran dataskjermen. Endret 14. mai 2021 av SVK
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå