AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #1 Skrevet 12. mai 2021 Av alle brukere og spennende nick og avatarer, hvem er du mest nysgjerrig på hvordan ser ut, eller kler seg eller har det hjemme hos seg Anonymkode: 663d6...087
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #2 Skrevet 12. mai 2021 Det har jeg egentlig aldri tenkt på ts Er du nysgjerrig på noen spesielt ts? 🍎 🍨 Anonymkode: bb584...d09 1
skreppamedleppa Skrevet 12. mai 2021 #3 Skrevet 12. mai 2021 (endret) Vet ikke om det er så mange eller det vil si, jeg inntreserer meg for ulike stiler når det både kommer til hus og hjem og klær så av og til lurer jeg jo på noen brukere, hvordan de har det i huset sitt eller hvem de er men ikke noe jeg tenker på når jeg diskuterer her inne.. Før var nok kg mer "personlig" enn det er i dag med både bildetråder av mennesker og hvordan en bodde, hadde i kjøleskapet etc og av og til kan jeg savne dette. Synes det er greit å bli kjent med ulike brukere sin stil og væremåte, men da i en liberal moral hvor folk kan dele uten at dens stil er feil. Endret 12. mai 2021 av skreppamedleppa 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #4 Skrevet 12. mai 2021 Er jo noen brukere som ofte viser klær de har kjøpt, synes det er spennende. Mange har god stil åså 😊 Så litt hint får man jo. Anonymkode: 75f27...e9d
Gjest ABM Skrevet 12. mai 2021 #5 Skrevet 12. mai 2021 Kjenner jeg er spent på de anonyme..først har de registrert en anonym bruker her gjennom en anonym epostadresse, så er jaggu ikke det anonymt nok engang, dere må skrive uten å bruke nicket....er dere sikker på at dere overhodet finns?,😂😂 Nå kan dere jo poste et pent bilde av dere selv må
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #7 Skrevet 12. mai 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Det har jeg egentlig aldri tenkt på ts Er du nysgjerrig på noen spesielt ts? 🍎 🍨 Anonymkode: bb584...d09 Ikke spesielt men det er da lov å spørre andre på dette forumet Anonymkode: 663d6...087 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #8 Skrevet 12. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ikke spesielt men det er da lov å spørre andre på dette forumet Anonymkode: 663d6...087 Det er selvfølgelig lov til å spørre Jeg var bare nysgjerrig på om du er nysgjerrig på noen Anonymkode: bb584...d09 2
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #9 Skrevet 12. mai 2021 Et par mannlige brukere som skriver mye negativt om kvinner. Anonymkode: fb523...0bb 13
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #10 Skrevet 12. mai 2021 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Et par mannlige brukere som skriver mye negativt om kvinner. Anonymkode: fb523...0bb Vi vet allerede at de ser ut som dasser. Antagelig gamle dasser. Anonymkode: fd4d3...050 7
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #11 Skrevet 12. mai 2021 @Råååsa, @Gjenferdet @skreppamedleppa @Tabris og mange andre her på kg er jeg nyskjerrig på.. Anonymkode: a9f53...e76 3
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #12 Skrevet 12. mai 2021 Hvis noen skriver er veldig saklig innlegg blottet for emosjoner blir jeg jo litt nysgjerrig. Dvs, det er alltid anonymebrukere som gjør det. Det er alltid de som skriver de beste innleggene og de verste innleggene. De med åpent Nick er mer på det jevne. 🙈🙈🙈🙈🙈 kan ikke skryte på meg at jeg skriver så bra innlegg. Men nivået er så lavt her at til og med jeg kan skrive her. 🙈🙈🙈 Anonymkode: ed97e...3f0
skreppamedleppa Skrevet 12. mai 2021 #13 Skrevet 12. mai 2021 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): @Råååsa, @Gjenferdet @skreppamedleppa @Tabris og mange andre her på kg er jeg nyskjerrig på.. Anonymkode: a9f53...e76 Jeg er en åpen bok😅 Er stort sett ikke noe mer eller mindre enn det en ser på kg av både posetivt og negativ igrunn. Jeg er nyskjerrig på @SVKof @Cuntzillaog sikkert en del andre som jeg ikke kommer på i farten..
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #14 Skrevet 12. mai 2021 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Hvis noen skriver er veldig saklig innlegg blottet for emosjoner blir jeg jo litt nysgjerrig. Dvs, det er alltid anonymebrukere som gjør det. Det er alltid de som skriver de beste innleggene og de verste innleggene. De med åpent Nick er mer på det jevne. 🙈🙈🙈🙈🙈 kan ikke skryte på meg at jeg skriver så bra innlegg. Men nivået er så lavt her at til og med jeg kan skrive her. 🙈🙈🙈 Anonymkode: ed97e...3f0 Godt at nivået er lavt så er det et sted for oss og Anonymkode: bbf15...039
Gjest Råååsa Skrevet 12. mai 2021 #15 Skrevet 12. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): @Råååsa, @Gjenferdet @skreppamedleppa @Tabris og mange andre her på kg er jeg nyskjerrig på.. Anonymkode: a9f53...e76 Åja? Hva lurer du på?
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 12. mai 2021 #16 Skrevet 12. mai 2021 @CorvusCorax @Jerry Lee @SoWhat? og @Hoppetaujenta er nok de jeg er mest nysgjerrig på.
Tabris Skrevet 12. mai 2021 #17 Skrevet 12. mai 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: @Råååsa, @Gjenferdet @skreppamedleppa @Tabris og mange andre her på kg er jeg nyskjerrig på.. Anonymkode: a9f53...e76 Det skal nok egentlig ikke så veldig mye til for å finne ut akkurat det.
CorvusCorax Skrevet 12. mai 2021 #18 Skrevet 12. mai 2021 Catalina Culès skrev (2 minutter siden): @CorvusCorax @Jerry Lee @SoWhat? og @Hoppetaujenta er nok de jeg er mest nysgjerrig på. He he. Takk det samme. Men ser for meg deg som mørk/rød-håret, litt over gjennomsnittet høy og slank/gjennomsnittlige. Og med typiske skorpion-trekk, som klare øyne og liten/smal nese.
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 12. mai 2021 #19 Skrevet 12. mai 2021 CorvusCorax skrev (5 minutter siden): He he. Takk det samme. Men ser for meg deg som mørk/rød-håret, litt over gjennomsnittet høy og slank/gjennomsnittlige. Og med typiske skorpion-trekk, som klare øyne og liten/smal nese. Bra tippet må jeg si 😉 Har en liten følelse på at du er blond, høy og slank. Ligner litt på en viss sangerinne da hun var ung 😉
CorvusCorax Skrevet 12. mai 2021 #20 Skrevet 12. mai 2021 Catalina Culès skrev (2 minutter siden): Bra tippet må jeg si 😉 Har en liten følelse på at du er blond, høy og slank. Ligner litt på en viss sangerinne da hun var ung 😉 Du har god intuisjon. 👍 😉
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå