AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #1 Skrevet 12. mai 2021 Jeg har nettopp farget meg blond, lagt inn striper. Så nå ønsker jeg en sjampo og balsam som kan hjelpe meg å holde dette en stund da. Hvilket produkt er du fornøyd med og vil anbefale meg? Anonymkode: 2c453...4f2
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #2 Skrevet 13. mai 2021 Jeg vil sterkt anbefale deg Blonde absolu serien fra Kerastase! Den gir pleie til bleket og stripet hår, motvirker at håret blir gult og gir fint skinn til håret 😍 Jeg bruker den lillashampoen én gang i uken og lar den virke i håret i 2 min. Ellers bruker jeg den shampoen som er gjennomsiktig. Så bruker jeg den tilhørende balsamen. Og så har jeg den leave-in kuren i håndkletørt som gir ekstra og er varmebeskyttende. Håret kjennes skikkelig deilig ut og skinner fint 😍 Anonymkode: d2c7e...a7a 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #3 Skrevet 13. mai 2021 Tusen takk for tips satt akkurat å så på det i går, brukte mye Kerastase før, da iler jeg til å kjøper denne serien. Takk, igjen Anonymkode: 2c453...4f2
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #4 Skrevet 13. mai 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg vil sterkt anbefale deg Blonde absolu serien fra Kerastase! Den gir pleie til bleket og stripet hår, motvirker at håret blir gult og gir fint skinn til håret 😍 Jeg bruker den lillashampoen én gang i uken og lar den virke i håret i 2 min. Ellers bruker jeg den shampoen som er gjennomsiktig. Så bruker jeg den tilhørende balsamen. Og så har jeg den leave-in kuren i håndkletørt som gir ekstra og er varmebeskyttende. Håret kjennes skikkelig deilig ut og skinner fint 😍 Anonymkode: d2c7e...a7a Kan skrive under på det, jeg er veldig fornøyd med denne serien. Har ganske blondt hår, nesten hvitt. Jeg har håroljen også og er kjempe fornøyd med den. Serien er heller ikke for tung for håret om man har fint/tynt hår, jeg har det. Anonymkode: 62ddb...fe1 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #5 Skrevet 13. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Tusen takk for tips satt akkurat å så på det i går, brukte mye Kerastase før, da iler jeg til å kjøper denne serien. Takk, igjen Anonymkode: 2c453...4f2 Bare hyggelig! Elsker Kerastase 🙌🏼 Anonymkode: d2c7e...a7a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå