AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #1 Skrevet 12. mai 2021 Hei Vi skal flytte til Eidsberg området med små barn. Hvor er det best å bo med små barn? Har hørt mye dårlig om Askim, ellers ingenting Hvor er det best å bo? Vi har bil, så vi må ikke å bo i Eidsberg. Vi kan også bo i kommunene rundt Anonymkode: 56f34...d90
Gjest MOD Skrevet 12. mai 2021 #2 Skrevet 12. mai 2021 Jeg er selv fra Eidsberg, og trives/trivdes godt der! Mange er fornøyde med Askim, det er nok mange dårlige rykter som henger igjen. Ellers er mange veldig fornøyd med Spydeberg - men det er igjen en ganske mye høyere prisklasse på bolig pga det er nærmere Oslo.
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #3 Skrevet 12. mai 2021 MOD skrev (7 minutter siden): Jeg er selv fra Eidsberg, og trives/trivdes godt der! Mange er fornøyde med Askim, det er nok mange dårlige rykter som henger igjen. Ellers er mange veldig fornøyd med Spydeberg - men det er igjen en ganske mye høyere prisklasse på bolig pga det er nærmere Oslo. Takk for svar. Er det noen spesiell plass i Eidsberg du anbefaler? Anonymkode: 56f34...d90
Frksti Skrevet 12. mai 2021 #4 Skrevet 12. mai 2021 (endret) https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=218287678 Endret 12. mai 2021 av Frksti
Gjest MOD Skrevet 13. mai 2021 #5 Skrevet 13. mai 2021 Jeg ville nok anbefalt mot Mysen sentrum, elle f eks trømborg. I kommunen har et vært mye snakk om endring av skolekretser/nedleggelser av grendeskoler, mens trømborg og Mysen ikke står i fare for det. Så hvis nærhet til skole er viktig ville jeg tenkt litt i de baner iallefall ☺️
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #6 Skrevet 13. mai 2021 MOD skrev (2 timer siden): Jeg ville nok anbefalt mot Mysen sentrum, elle f eks trømborg. I kommunen har et vært mye snakk om endring av skolekretser/nedleggelser av grendeskoler, mens trømborg og Mysen ikke står i fare for det. Så hvis nærhet til skole er viktig ville jeg tenkt litt i de baner iallefall ☺️ Har du barn selv i kommunen? Hvor mange barn pleier det å være i klassene? Vår starter 1.klasse neste år. Så vi vil gjerne at hun begynner på skolen med de samme ungene. Da skal vi se for et hus i Trømborg eller Mysen Anonymkode: 56f34...d90
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå