Gå til innhold

Hvor er det best å bo med barn. Eidsberg området

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei
Vi skal flytte til Eidsberg området med små barn. Hvor er det best å bo med små barn? Har hørt mye dårlig om Askim, ellers ingenting

Hvor er det best å bo? Vi har bil, så vi må ikke å bo i Eidsberg. Vi kan også bo i kommunene rundt 

Anonymkode: 56f34...d90

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er selv fra Eidsberg, og trives/trivdes godt der! Mange er fornøyde med Askim, det er nok mange dårlige rykter som henger igjen. Ellers er mange veldig fornøyd med Spydeberg - men det er igjen en ganske mye høyere prisklasse på bolig pga det er nærmere Oslo. 

AnonymBruker
Skrevet
MOD skrev (7 minutter siden):

Jeg er selv fra Eidsberg, og trives/trivdes godt der! Mange er fornøyde med Askim, det er nok mange dårlige rykter som henger igjen. Ellers er mange veldig fornøyd med Spydeberg - men det er igjen en ganske mye høyere prisklasse på bolig pga det er nærmere Oslo. 

Takk for svar. 

Er det noen spesiell plass i Eidsberg du anbefaler? 

Skrevet

Jeg ville nok anbefalt mot Mysen sentrum, elle f eks trømborg. I kommunen har et vært mye snakk om endring av skolekretser/nedleggelser av grendeskoler, mens trømborg og Mysen ikke står i fare for det. Så hvis nærhet til skole er viktig ville jeg tenkt litt i de baner iallefall ☺️

AnonymBruker
Skrevet
MOD skrev (2 timer siden):

Jeg ville nok anbefalt mot Mysen sentrum, elle f eks trømborg. I kommunen har et vært mye snakk om endring av skolekretser/nedleggelser av grendeskoler, mens trømborg og Mysen ikke står i fare for det. Så hvis nærhet til skole er viktig ville jeg tenkt litt i de baner iallefall ☺️

Har du barn selv i kommunen? Hvor mange barn pleier det å være i klassene?

Vår starter 1.klasse neste år. Så vi vil gjerne at hun begynner på skolen med de samme ungene. Da skal vi se for et hus i Trømborg eller Mysen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...