Ephemera Skrevet 4. september 2005 #1 Skrevet 4. september 2005 Jeg er 35 år og godt etablert, men har et cruch på Robbie (Kommer ikke over at jeg ikke fant ham i LA i sommer... ) Men til saken: Jeg har kommet opp i en diskusjon om hvor høy Robbie er? Og da mener jeg i høyden... hehe... Jeg er nemlig 180 cm selv og gutter som er mindre enn meg er totalt uinteressante, Robbie eller ikke Selv mener jeg bestemt at han er 187 - 188 eller noe...?? Noen som vet?
jolie Skrevet 4. september 2005 #2 Skrevet 4. september 2005 185 http://www.123musicstars.com/music-stars/robbie-williams.htm
Gjest Catwoman Skrevet 4. september 2005 #3 Skrevet 4. september 2005 jepp, har også lest 185, et annen sted. SÅ stemmer det kanskje. Vet nemlig av erfaring at høyden på sånne kjendiser ofte varierer utifra hvor du leser det.
Gjest Gjesta Skrevet 4. september 2005 #4 Skrevet 4. september 2005 Håhåhå, 185 er så fantastisk perfekt høyde!
Gjest Emera Skrevet 4. september 2005 #5 Skrevet 4. september 2005 Hm, jeg har stått ved siden av ham (jaja, voksfiguren, da) i Madamme Tussauds, og syntes ikke han virket så høy... Men det kan jo være han er det likevel.
Ephemera Skrevet 4. september 2005 Forfatter #6 Skrevet 4. september 2005 Takk, jenter Hurra for at han er såpass høy Må bare bruke lave sko da...
Gjest Dum Perignon Skrevet 4. september 2005 #7 Skrevet 4. september 2005 OK, så er han betydelig penere enn meg, rikere enn meg og en betraktelig flinkere vokalist/artist - men jeg er fanden tute meg høyere enn ham! Stilig!
Gjest Homer Simpson Skrevet 4. september 2005 #8 Skrevet 4. september 2005 Robbie W. var høy på det meste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå