AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #1 Skrevet 12. mai 2021 Jeg har en kjæreste, han nekter meg å gå med sminke, han nekter meg å møte venner.. og nå startet jeg nettopp i ny jobb og han sier at denne jobben vil gjøre slik at han gjør det slutt med meg. Han truer hele tiden med å slutt hvis jeg gjør noe han har sagt han ikke vil jeg skal gjøre. Vi har vært sammen i 2 år. Og han bor i ett annet land og vi har ikke sett hverandre på 7 mnd. Jeg elsker han hodestups og vi snakker om å gifte oss til sommeren. Jeg har ved to anledninger fått mld av andre jenter som sier han skriver med dem og vil ha bilder av dem osv. Hva skal jeg gjøre. Jeg går i grus hvis vi gjør det slutt. Jeg sender han også 200 hver uke da han ikke jobber selv pga corona. Anonymkode: fc3b7...706
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #2 Skrevet 12. mai 2021 Det du går i grus av, er å være sammen med ham. Du trenger ikke noen som ikke lar deg ha ditt eget liv, og i tilfelle du ikke er sikker, så er han helt urimelig. Anonymkode: 6e398...2b5 19
Tulling Skrevet 12. mai 2021 #3 Skrevet 12. mai 2021 Gå i grus, så går du videre. Hva skal vi si til deg liksom ? Du VELGER denne fyre, og ingen kan endre noen som ikke vil endre seg selv. Du ser hvordan han er. Ja du har en kontrollerende kjæreste. Er opp til deg om du syns dette er greit. 4
CorvusCorax Skrevet 12. mai 2021 #4 Skrevet 12. mai 2021 Uansett hvor vondt det måtte gjøre; gjør det slutt nå! Det kommer ikke til å bli noe bedre. Avslutt nå før du innvikler deg mer i dette forholdet. 6
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #5 Skrevet 12. mai 2021 Der blir ille og jævlig å gå ifra han!!! MEN, det går over..!!!! Du vil overleve! Denne kontrolleringen vil bare bli verre! Hvor ofte er du med vennene dine uten at han vet det, eller blir sur? Tenk hvor mye det vil eskalere når dere bor sammen! Og alt annet han vil kontrollere! Skal du slutte jobben din? Anonymkode: 2e48d...5a3 2
Nymerïa Skrevet 12. mai 2021 #6 Skrevet 12. mai 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Han truer hele tiden med å slutt hvis jeg gjør noe han har sagt han ikke vil jeg skal gjøre. Da sier du "OK. Du er et fritt menneske. Jeg ønsker deg alt godt." Bare gjør det. Jeg tipper du finner ut at verden går ikke i grus uansett. Verden er faktisk helt uendret selv om du behandler han som et voksent menneske som kan ta egne valg. 5
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #7 Skrevet 12. mai 2021 Her må du virkelig gjøre det slutt! Les det du skriver å fortell meg at dette er et sundt forhold, se for deg at din beste venninne sier dette til deg og du skal gi råd. Tror nok du selv skjønner at dette ikke er bra. Verden går ikke under, det er forskjell på skummelt og farlig. Anonymkode: 0ace6...031 2
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #8 Skrevet 12. mai 2021 Av egen erfaring så veit jeg at dette bare blir verre, og vanskeligere å gå. Hvordan tror du han er når dere kan møtes? Dette er en farlig mann om så bare for den mentale helsen din. Det du skriver var meg for 10 år siden, men jeg ble og endte opp med å få juling ukentlig. Ikke for å være slem nå, men du burde vøre redd. Dette er ikke bra. Benytt anledningen nå til å ta noen dagers pause fra han og se reaksjonen, da vil du forstå alvoret. Du klarer dette. Du fortjener bedre. Anonymkode: df68c...f6d 3
Gjest ABM Skrevet 12. mai 2021 #9 Skrevet 12. mai 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Jeg har en kjæreste, han nekter meg å gå med sminke, han nekter meg å møte venner.. og nå startet jeg nettopp i ny jobb og han sier at denne jobben vil gjøre slik at han gjør det slutt med meg. Han truer hele tiden med å slutt hvis jeg gjør noe han har sagt han ikke vil jeg skal gjøre. Vi har vært sammen i 2 år. Og han bor i ett annet land og vi har ikke sett hverandre på 7 mnd. Jeg elsker han hodestups og vi snakker om å gifte oss til sommeren. Jeg har ved to anledninger fått mld av andre jenter som sier han skriver med dem og vil ha bilder av dem osv. Hva skal jeg gjøre. Jeg går i grus hvis vi gjør det slutt. Jeg sender han også 200 hver uke da han ikke jobber selv pga corona. Anonymkode: fc3b7...706 Et du seriøs? Ikke bare et rødt flagg her,....hele flaggstanga, sokkelen og plena rundt lyser i rødt! Kom deg for svarte unna..mens du kan!
PM75 Skrevet 12. mai 2021 #10 Skrevet 12. mai 2021 Herregud, for en tragisk historie! Du lar deg bli kontrollert og utnyttet til og med på avstand. Er det slik du vil ha det i et «forhold»? 2
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #11 Skrevet 12. mai 2021 Takk din skaper for at han bor i et annet land for da kan du bare blokkere og slette, og du slipper å møte på ham på gata. Bye bye then! Og slutt å betale ham for å behandle deg som dritt. Anonymkode: c840f...38e 6
Fiffig Skrevet 12. mai 2021 #12 Skrevet 12. mai 2021 Hvis det du skriver her er hovedpunktene i forholdet deres slik du ser det, så tror jeg ikke du trenger svar fra oss.
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #13 Skrevet 12. mai 2021 Tror ikke egentlig du elsker han, tror du er mer avhengig og fanget mellom fornuft og irrasjonell adferd. Du er betatt og forelsket i tanken om at det kunne vært perfekt. Selv om du skriver her at det er ingenting ved forholdet som er verdt å ta vare på så er du blitt avhengig av å få litt oppmerksomhet og ros, og har ofret så mye i håpet at det blir et nederlag å gå videre. Anonymkode: cfaf9...e69
venus24 Skrevet 12. mai 2021 #14 Skrevet 12. mai 2021 Det virker som om grunnen til at du går i grus er at han har brutt deg ned og fått deg til å føle deg som om du ikke er verdt noe. Han har manipulert deg og overbevist deg om at du er avhengig av ham, og at ingen vil elske deg hvis du forlater ham. Ingenting av dette stemmer. Du er så utrolig verdifull bare i kraft av å være akkurat den du er! Se for deg at en av venninnene dine hadde fortalt deg det du skriver her nå. Hva hadde du rådet henne til? Og hvorfor følger du ikke samme råd du ville gitt henne? Kom deg bort fra denne mannen. Jeg lover deg at du klarer det. ❤️ 2
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #15 Skrevet 12. mai 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg har en kjæreste, han nekter meg å gå med sminke, han nekter meg å møte venner.. og nå startet jeg nettopp i ny jobb og han sier at denne jobben vil gjøre slik at han gjør det slutt med meg. Han truer hele tiden med å slutt hvis jeg gjør noe han har sagt han ikke vil jeg skal gjøre. Vi har vært sammen i 2 år. Og han bor i ett annet land og vi har ikke sett hverandre på 7 mnd. Jeg elsker han hodestups og vi snakker om å gifte oss til sommeren. Jeg har ved to anledninger fått mld av andre jenter som sier han skriver med dem og vil ha bilder av dem osv. Hva skal jeg gjøre. Jeg går i grus hvis vi gjør det slutt. Jeg sender han også 200 hver uke da han ikke jobber selv pga corona. Anonymkode: fc3b7...706 Her var det mye rart. Hvordan kan han vite om du bruker sminke eller treffer venner når dere ikke har møttes på 7 måneder og han ikke engang befinner seg i samme land som deg? Hva er det med den nye jobben han ser som grunn til å dumpe deg? Hvordan har andre jenter fått tak i telefonnummeret ditt? Anonymkode: 11f9e...24c
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #16 Skrevet 12. mai 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg har en kjæreste, han nekter meg å gå med sminke, han nekter meg å møte venner.. og nå startet jeg nettopp i ny jobb og han sier at denne jobben vil gjøre slik at han gjør det slutt med meg. Han truer hele tiden med å slutt hvis jeg gjør noe han har sagt han ikke vil jeg skal gjøre. Vi har vært sammen i 2 år. Og han bor i ett annet land og vi har ikke sett hverandre på 7 mnd. Jeg elsker han hodestups og vi snakker om å gifte oss til sommeren. Jeg har ved to anledninger fått mld av andre jenter som sier han skriver med dem og vil ha bilder av dem osv. Hva skal jeg gjøre. Jeg går i grus hvis vi gjør det slutt. Jeg sender han også 200 hver uke da han ikke jobber selv pga corona. Anonymkode: fc3b7...706 Du er klar over at du blir psykisk mishandlet? Anonymkode: 2b257...a46
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #17 Skrevet 13. mai 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg har en kjæreste, han nekter meg å gå med sminke, han nekter meg å møte venner.. og nå startet jeg nettopp i ny jobb og han sier at denne jobben vil gjøre slik at han gjør det slutt med meg. Han truer hele tiden med å slutt hvis jeg gjør noe han har sagt han ikke vil jeg skal gjøre. Vi har vært sammen i 2 år. Og han bor i ett annet land og vi har ikke sett hverandre på 7 mnd. Jeg elsker han hodestups og vi snakker om å gifte oss til sommeren. Jeg har ved to anledninger fått mld av andre jenter som sier han skriver med dem og vil ha bilder av dem osv. Hva skal jeg gjøre. Jeg går i grus hvis vi gjør det slutt. Jeg sender han også 200 hver uke da han ikke jobber selv pga corona. Anonymkode: fc3b7...706 Hallooo...han elsker deg IKKE. Er du virkelig så blind og naiv? Han gir faen i deg, han vil BARE ha pengene dine. En ekte mann bestemmer ikke på den måten og ivertfall ikke når det er avstand. Er du ikke flau av å være sammen med en slik taper? Hadde vært flau og skammet meg! Anonymkode: 6fa96...1b6
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #18 Skrevet 13. mai 2021 ABM skrev (11 timer siden): Et du seriøs? Ikke bare et rødt flagg her,....hele flaggstanga, sokkelen og plena rundt lyser i rødt! Kom deg for svarte unna..mens du kan! Beste beskrivelse på kg jeg har lest på lenge 🤣 Anonymkode: 6fa96...1b6 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #19 Skrevet 13. mai 2021 Ikke vær en svak underdanig dame. Ta deg sammen før du får mentale problemer og herper livet ditt totalt for en pikk som ikke er verdt det. Skjerp deg. Damer som har såpass selvinnsikt at de spør om de skal fortsette med menn som er kontrollerende leker med ilden og det er faen ikke synd på deg når alt går til helvete. Du velger livet ditt selv. Anonymkode: 0bbb0...87b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå