Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nå er sommersesongen igang og for oss som går i sandaler, barføtt eller bare liker å ha neglelakk på tåneggler hvilken farge bruker du?

Anonymkode: c3996...b08

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker gjerne litt sterke farger, både på hender og tær noe alla dette.. Det er tross alt sommer og glade farger.. og disse fargene passer alltid til anntrekk jeg bruker om sommeren.

27e7398b-cdc7-49bb-8c2d-24e23279bb02.thumb.png.4a696481159d3a5300e2f318b9f18e7d.png

Men jeg kan ikke fordra matt neglelakk, da jeg har noen av disse så lakker jeg over med glans top coat.

AnonymBruker
Skrevet
skreppamedleppa skrev (2 minutter siden):

Jeg liker gjerne litt sterke farger, både på hender og tær noe alla dette.. Det er tross alt sommer og glade farger.. og disse fargene passer alltid til anntrekk jeg bruker om sommeren.

27e7398b-cdc7-49bb-8c2d-24e23279bb02.thumb.png.4a696481159d3a5300e2f318b9f18e7d.png

Men jeg kan ikke fordra matt neglelakk, da jeg har noen av disse så lakker jeg over med glans top coat.

Litt off topic, men funker det med glans overlakk på matt neglelakk altså? 😮 Det er genialt i såfall 😃 Hvilke overlakk bruker du?

Anonymkode: ce293...a85

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker nude lakk og lys rosa, beige. Kjedelig men jeg blir litt sjenert av farger 😊

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Litt off topic, men funker det med glans overlakk på matt neglelakk altså? 😮 Det er genialt i såfall 😃 Hvilke overlakk bruker du?

https://www.blivakker.no/product/3122332?gclid=CjwKCAjw-e2EBhAhEiwAJI5jg2sr27PFxcMr5wJ-TbDJNRUQeX88JsYpMgpUOimWTFstbvIpx-E_jxoCpkMQAvD_BwE 

Jeg er fan av essie sine overlakk. 

Lakket tå neglene i går i solen på et kjedsomt øyenblikk med en turkis matt farge og lakket etterpå med denne og uten at jeg skal legge ut noe tåbilde nå (😅) så er lakken både glansfull og fin, men mange andre overlakk funker sikkert fint.

AnonymBruker
Skrevet
skreppamedleppa skrev (Akkurat nå):

https://www.blivakker.no/product/3122332?gclid=CjwKCAjw-e2EBhAhEiwAJI5jg2sr27PFxcMr5wJ-TbDJNRUQeX88JsYpMgpUOimWTFstbvIpx-E_jxoCpkMQAvD_BwE 

Jeg er fan av essie sine overlakk. 

Lakket tå neglene i går i solen på et kjedsomt øyenblikk med en turkis matt farge og lakket etterpå med denne og uten at jeg skal legge ut noe tåbilde nå (😅) så er lakken både glansfull og fin, men mange andre overlakk funker sikkert fint.

Takk! 😁 Nei ikke lurt å legge ut bilder av føtter her 😄 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Takk! 😁 Nei ikke lurt å legge ut bilder av føtter her 😄 

😄 hee hee, nei det skal ingen ta meg på igjennom levetiden min; nakne tær på kg..

Og værsågod 😊

AnonymBruker
Skrevet

Pastel farger

Skrevet

Jord farger :) Er rødblond i håret, bleik som et helvette så jeg rører ikke pastellfarger 😁

Bruker mye grønn og gul :) Og mørk oransje :)

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Nå er sommersesongen igang og for oss som går i sandaler, barføtt eller bare liker å ha neglelakk på tåneggler hvilken farge bruker du?

*tærne

* tånegler

Svar: ingen lakk her endå :)

Anonymkode: 0a686...372

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

*tærne

* tånegler

Ok men men du svarer ikke på hi da🙂 hvilken farge bruker du om sommeren ?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ok men men du svarer ikke på hi da🙂 hvilken farge bruker du om sommeren ?

Visste du at russisk språk ikke har et eget ord for "tær"? De kaller tær for "fingre på føttene"! 😮 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

*tærne

* tånegler

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Visste du at russisk språk ikke har et eget ord for "tær"? De kaller tær for "fingre på føttene"! 😮 

🙄

Kanskje dette forumet passer bedre for deg ab 372

https://forum.kvinneguiden.no/forum/114-språk-og-navn/ 

Tror ingen har vanskeligheter med å forstå hva ts mente, en trenger ikke være en grammar nazi og et  kjipt menneske i alle tråder en kommer over her på kg.

AnonymBruker
Skrevet

ESSIE TREAT LOVE & COLOR SWATCHES REVIEW 2018 - Beautygeeks

Anonymkode: 75fe5...e7f

AnonymBruker
Skrevet
FrøkenMånestråle skrev (4 timer siden):

348058_web.jpg?ref=B4F4A8463B&w=1920&sca

Den var lekker, hva heter fargen?

Anonymkode: 23434...1c0

Skrevet (endret)

F11E573B-BD6D-485D-9B60-65F5F0DCD180.jpeg.a4df03fef52119dad7bde3d29457bad4.jpegFor øyeblikket har jeg Essies «Naughty Neutical». 

Endret av Peanut
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Den var lekker, hva heter fargen?

Anonymkode: 23434...1c0

Essie 41 Island Hopping :) 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...