AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #41 Del Skrevet 12. mai 2021 Vi ser jo i denne tråden hvorfor det er så mye smitte, spesielt i Oslo. Når folk driter i å teste seg og går på eksamen med symptomer, kan dere i alle fall ikke klage på langvarige restriksjoner. Anonymkode: d37cb...917 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #42 Del Skrevet 12. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vi ser jo i denne tråden hvorfor det er så mye smitte, spesielt i Oslo. Når folk driter i å teste seg og går på eksamen med symptomer, kan dere i alle fall ikke klage på langvarige restriksjoner. Anonymkode: d37cb...917 Som sagt, igjen: hodepine og sår hals er IKKE vanlige symptomer ved Covid-19. Anonymkode: 9b691...0f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cloudsinger Skrevet 12. mai 2021 #43 Del Skrevet 12. mai 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Som sagt, igjen: hodepine og sår hals er IKKE vanlige symptomer ved Covid-19. Anonymkode: 9b691...0f3 "Har du nyoppståtte luftveissymptomer, eller andre symptomer på covid-19? Symptomer kan være feber, hoste, tungpustethet, hodepine, slapphet, nedsatt lukt- eller smakssans, muskelverk, sår hals, eller generell sykdomsfølelse" Dette er hentet fra koronasjekksiden på helsenorge... Selvfølgelig skal man teste seg med disse symptomene. Jeg kan ikke skjønne hvordan noen kan mene at det er greit å ikke teste seg i slike tilfeller, og velger man å ikke gjøre det så bør man i hvert fall holde seg hjemme uten kontakt med andre. Noe annet er så egoistisk at jeg har ikke ord... 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #44 Del Skrevet 12. mai 2021 Alle dere som sier dere ville latt være å teste og møtt på eksamen, hva er deres holdning til Corona regimet og tiltakende generelt? Er det dere som skriker opp om konspirasjonsteorier med en gang dere hører ordet "forholdsmessighet? Hva tenker dere om at vi har stengt ned landet for en sykdom der det viser seg at de fleste er villig til å få både sykdom selv og smitte andre for ikke å miste gode som eksamen (en av de bedre grunnene), festival osv Livsfarlig pandemi....jada, helt til tiltaket rammer meg, da er det ikke så farlig lenger, men da er det snart for sent. Sier ikke at Corona ikke finnes, men dette er galskap! Vaksinere friske 20 åringer, som har minimal risiko for å bli syke??? Man utfører ikke medisinske inngrep på noen for å redde en annen. Unntak er organdonasjon, men da er utfallet sikker død, til en person man kjenner eller ønske å gi organet til. Det er vanvittig!! Anonymkode: b22f9...ead 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #45 Del Skrevet 12. mai 2021 Det er ikke rart smitten ikke forsvinner! Hun får vær så god å teste seg! Eksamen får hun ta til neste år om hun er koronasyk! Å hindre smitte videre er viktigere enn en eksamen! Anonymkode: 8d798...111 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #46 Del Skrevet 12. mai 2021 44 minutter siden, AnonymBruker said: Som sagt, igjen: hodepine og sår hals er IKKE vanlige symptomer ved Covid-19. Anonymkode: 9b691...0f3 Bare å ta en test da, den blir jo negativ uansett ikke sant. Helt ufarlig. Anonymkode: 83c7c...896 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stoltskeiv Skrevet 12. mai 2021 #47 Del Skrevet 12. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er da veldig mange som har? De har bare en potensielt dårligere karakter fra tidligere å søke med. Anonymkode: e0455...ec4 Det stemmer ikke. Mange mangler fag til generell studiekompetanse. Ikke har alle faga som trengs. Og er dermed avhengig av å få tatt de daga de mangler for å oppnå generell studiekompetanse, som også er billetten til høyere studier. Men ja, det er jo mange som bare ønsker bedre karakterer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvinnenavn Skrevet 12. mai 2021 #48 Del Skrevet 12. mai 2021 Traktorlesba96 skrev (5 timer siden): Eller få en annen løsning. At man finner et system slik som universitet. Dumt hvis videre utdanning skal settes på vent under hele pandemien. Hvis privatist eksamener hadde blitt avlyst over 2 år, så hadde det ikke sett så bra ut Ja, det burde vært en annen løsning til alternativ, slik du skriver. Men, så lenge de ikke har det burde det vært avlyst. Men det beste ville så klart vært, en alternativ løsning for de som er i karantene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvinnenavn Skrevet 12. mai 2021 #49 Del Skrevet 12. mai 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Dette er snakk om privatisteksamen, altså må eksamen avholdes hvis kandidaten skal få karakter og kunne søke studier. De har ikke standpunktkarakterer å søke med. Anonymkode: 844ef...8a8 Jeg vet hva privatisteksamen er. Det hjelper ikke om folk ikke overholder smittevernreglene og potensielt smitter andre, fordi de føler de er nødt til å møte opp når de er syke. Jeg forstår at man veldig gjerne vil få gjennomført en eksamen for å komme seg videre. Men, nå er vi i en pandemi og dessverre må vi ta hensyn til hverandre og ikke bare oss selv. Men, som nevnt hadde det beste vært et alternativ for de som er i karantene. At det kunne utføres over teams eller blitt utsatt noen uker eller lignende, ved sykdom eller karantene. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvinnenavn Skrevet 12. mai 2021 #50 Del Skrevet 12. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Som sagt, igjen: hodepine og sår hals er IKKE vanlige symptomer ved Covid-19. Anonymkode: 9b691...0f3 Hva er vanlige symptomer ved Covid-19, i følge deg? Jeg må bare spørre 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #51 Del Skrevet 12. mai 2021 Jeg forstår henne, og det er godt mulig jeg selv hadde møtt opp til eksamen med munnbind og antibac dersom jeg var i hennes situasjon. Anonymkode: 8f83e...a39 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #52 Del Skrevet 12. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Som sagt, igjen: hodepine og sår hals er IKKE vanlige symptomer ved Covid-19. Anonymkode: 9b691...0f3 Tenk at vi har hatt en pamdemi i over 1 år, og så er det noen som tror at sår hals og hodepine ikke er symptom på covid... Anonymkode: d37cb...917 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #53 Del Skrevet 12. mai 2021 Jeg hadde ikke hatt samvittighet til å ikke teste meg og potensielt eksponere andre for virsuet, bare fordi jeg er egoistisk og ønsker ta en eksamen her og nå. Det er en grunn til at vi sliter med viruset så lenge; folk tar det ikke seriøst og tenker at deres grunn til å droppe testing og isolasjon er så mye bedre enn alle andres. Anonymkode: aa245...9dc 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #54 Del Skrevet 13. mai 2021 Kvinnenavn skrev (3 timer siden): Hva er vanlige symptomer ved Covid-19, i følge deg? Jeg må bare spørre Feber, tørrhoste og tretthet. MINDRE VANLIGE SYMPTOMER ER: verk og smerter i kroppen sår hals diaré øyekatarr hodepine tap av smaks- eller luktesans utslett på huden eller misfarging av fingre eller tær SÅ hodepine og sår hals er ikke det mest vanlige. Google er din venn! Alle jeg kjenner (ink meg selv) fikk en heftig tørrhoste som første symptom Anonymkode: 9083f...36d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Menchit Skrevet 13. mai 2021 #55 Del Skrevet 13. mai 2021 Du kan jo spørre inne på Covid forumet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #56 Del Skrevet 13. mai 2021 Disse holdningene her.... Jo takk til dere 🤬 Anonymkode: 46fac...5ad 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 13. mai 2021 #57 Del Skrevet 13. mai 2021 For noen holdninger, deprimerende lesning Selvfølgelig må hun teste seg! 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #58 Del Skrevet 13. mai 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Feber, tørrhoste og tretthet. MINDRE VANLIGE SYMPTOMER ER: verk og smerter i kroppen sår hals diaré øyekatarr hodepine tap av smaks- eller luktesans utslett på huden eller misfarging av fingre eller tær SÅ hodepine og sår hals er ikke det mest vanlige. Google er din venn! Alle jeg kjenner (ink meg selv) fikk en heftig tørrhoste som første symptom Anonymkode: 9083f...36d Og ja fordi det mindre vanlig,men fortsatt et symptom så er man selvsagt ikke smittet Anonymkode: 274aa...854 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #59 Del Skrevet 13. mai 2021 Dette er grunnen til at smitten fortsetter! Så hun skal virkelig la være å teste seg fordi hun er redd for en positiv test, men velger å gå på eksamen utesta? Da virker det jo som at hun tror sannsynligheten er stor for at testen slår ut positiv, Snakk om å være egoistisk, dette er virkelig ikke greit. Håper hun/dere tenker dere gjennom to ganger, og ikke minst tenker på noen andre enn dere selv. Anonymkode: db5b7...19c 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stoltskeiv Skrevet 13. mai 2021 #60 Del Skrevet 13. mai 2021 (endret) AnonymBruker skrev (7 timer siden): Feber, tørrhoste og tretthet. MINDRE VANLIGE SYMPTOMER ER: verk og smerter i kroppen sår hals diaré øyekatarr hodepine tap av smaks- eller luktesans utslett på huden eller misfarging av fingre eller tær SÅ hodepine og sår hals er ikke det mest vanlige. Google er din venn! Alle jeg kjenner (ink meg selv) fikk en heftig tørrhoste som første symptom Anonymkode: 9083f...36d De fleste jeg kjenner har ikke fått feber eller tørrhoste. De har heller ikke kjent noe særlig symptomer selvom det er mindre vanlige symptomer, så er det fortsatt symptomer man skal ta på alvor. Eller så hadde de ikke stått der kjære venn😊 Endret 13. mai 2021 av Traktorlesba96 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå