AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #1 Skrevet 12. mai 2021 Er det en ting jeg absolutt ikke takler med KG så er det disse menneskene som skal svare kvasst, frekt, svare slik at man får en person til å føle seg dum, moralpolitier. Rett og slett en jævla cult. Det går ikke an å skrive noe som helst uten at folk her inne mistolker, svarer jævlig frekt og rett og slett drar alt ut av kontekst. Rene mareritt. Anonymkode: 0a50a...7bf 13
Blueberrymuffin Skrevet 12. mai 2021 #2 Skrevet 12. mai 2021 Slik som du gjør selv i innlegget her 👆🏻 11
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #3 Skrevet 12. mai 2021 Men du får i alle fall ordnet den vonde tannen, det er bra. 🙂 Dessuten så er ikke dette noe som er spesifikt for KG. Disse menneskene lever i samfunnet utenom KG også, så man finner de over alt. Dessverre. Vi mennesker er i ferd med å bli vår egen undergang. Anonymkode: a290b...c73
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #4 Skrevet 12. mai 2021 Jeg tror folk oppfører seg mer kvast anonymt på et forum enn i virkeligheten. Anonymkode: 69201...c1b 3
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #5 Skrevet 12. mai 2021 Har du noen konkrete eksempler på type tråder hvor du opplever dette? Anonymkode: 1819e...610 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #6 Skrevet 12. mai 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Er det en ting jeg absolutt ikke takler med KG så er det disse menneskene som skal svare kvasst, frekt, svare slik at man får en person til å føle seg dum, moralpolitier. Rett og slett en jævla cult. Det går ikke an å skrive noe som helst uten at folk her inne mistolker, svarer jævlig frekt og rett og slett drar alt ut av kontekst. Rene mareritt. Anonymkode: 0a50a...7bf Det er veldig mange som dem, synes jeg. Har en mistanke om at mange bare oppfører seg ‘bra’ fordi de er redd for sosiale konsekvenser. Anonymkode: d5d6c...3f3
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #7 Skrevet 12. mai 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Er det en ting jeg absolutt ikke takler med KG så er det disse menneskene som skal svare kvasst, frekt, svare slik at man får en person til å føle seg dum, moralpolitier. Rett og slett en jævla cult. Det går ikke an å skrive noe som helst uten at folk her inne mistolker, svarer jævlig frekt og rett og slett drar alt ut av kontekst. Rene mareritt. Anonymkode: 0a50a...7bf Neida, ts. Folk er helt normale på kg. Dersom du jobber i barnehage, som lærer, i kassa på rema, som sykepleier eller tar telefonen for et hvilket som helst firma eller offentlig etat som mottar henvendelser fra «folk flest» (foreldrene til ungene, folk som kjøper melk og bleier, tilfeldige naboer og pårørende og pasienter og … deg og meg) så oppdager du raskt og effektivt at folk flest oppfører seg som på kg i møte med ungenes lærer, folk som selger toalettpapir, ungdommer på 10-17 år og … generelt alle de møter. Anonymkode: a597e...1e5 7
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #8 Skrevet 12. mai 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Neida, ts. Folk er helt normale på kg. Dersom du jobber i barnehage, som lærer, i kassa på rema, som sykepleier eller tar telefonen for et hvilket som helst firma eller offentlig etat som mottar henvendelser fra «folk flest» (foreldrene til ungene, folk som kjøper melk og bleier, tilfeldige naboer og pårørende og pasienter og … deg og meg) så oppdager du raskt og effektivt at folk flest oppfører seg som på kg i møte med ungenes lærer, folk som selger toalettpapir, ungdommer på 10-17 år og … generelt alle de møter. Anonymkode: a597e...1e5 Har møtt på noen slike i virkeligheten, og de er virkelig stygge mennesker! De ser sur og bitter ut, og man kan se de hater livet. Ingen normale og lykkelige mennesker oppfører seg ekkelt og frekt. Anonymkode: 0a50a...7bf 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #9 Skrevet 12. mai 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Har møtt på noen slike i virkeligheten, og de er virkelig stygge mennesker! De ser sur og bitter ut, og man kan se de hater livet. Ingen normale og lykkelige mennesker oppfører seg ekkelt og frekt. Anonymkode: 0a50a...7bf Det er der du bommer. Helt normale småbarnsmødre oppfører seg sånn - jeg har opplevd det såpass ofte at jeg tenker hver eneste skoleklasse på rundt 20 elever har minst 2 fedre og 2 mødre som oppfører seg slik. Ofte er de i tillegg rasister og lærer ungene sine å mobbe alle som skiller seg ut. De ser ikke det minste «sur og bitter» ut, men de må jo selvsagt ha en tung mental bagasje. Anonymkode: a597e...1e5 3
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #11 Skrevet 12. mai 2021 Det er fullt mulig å slette brukeren sin her inne. Anonymkode: f2fa0...9a1
skreppamedleppa Skrevet 12. mai 2021 #12 Skrevet 12. mai 2021 Ye ye det er mye "jibber jabber" her inne, men en bør ha evnen til å filtrere litt, og heller en fri ytring enn noen som bare prater deg etter kjeften. Dette er ikke et slikt forum, så en bør ha lært seg å ikke bry seg om alt en blir servert her inne. Og så kommer det jo også an på hvilken tråder en oppsøker her inne.
Nooni Skrevet 12. mai 2021 #13 Skrevet 12. mai 2021 Sånn er det. Her inne er det mange som tar ut sitt sinne på andre - det mobbes, det egles til konflikt og mange snakker/skriver til folk på en måte enhver mor ville skammet seg over. De er ikke her for å lære noe eller for å bidra, men pga kjedsomhet eller annet. Mitt forslag til deg er: - Vær saklig og ok selv. Vær det du selv savner. - Ikke bit på de som åpenbart er ute etter å provosere. Overse. Gå videre. Ikke bruk tid på innlegg og folk som ikke bidrar til problemstillingen. Svarer du vil du bare oppleve å gå i sirkler - du oppnår ingenting. 2
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #14 Skrevet 12. mai 2021 Folk er her enten for tidsfordriv, fordi de er ensomme eller for å be om råd. De som er ensomme er ofte de værste, hvis de i tillegg er bitre. Anonymkode: 9344d...f8a
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #16 Skrevet 12. mai 2021 Dette!! Etter å ha jobbet med publikumskontakt i flere år er det ingenting som overrasker meg lengre. Jeg har funnet meg ny jobb hvor jeg slipper å forholde meg til publikum. AnonymBruker skrev (2 timer siden): Neida, ts. Folk er helt normale på kg. Dersom du jobber i barnehage, som lærer, i kassa på rema, som sykepleier eller tar telefonen for et hvilket som helst firma eller offentlig etat som mottar henvendelser fra «folk flest» (foreldrene til ungene, folk som kjøper melk og bleier, tilfeldige naboer og pårørende og pasienter og … deg og meg) så oppdager du raskt og effektivt at folk flest oppfører seg som på kg i møte med ungenes lærer, folk som selger toalettpapir, ungdommer på 10-17 år og … generelt alle de møter. Anonymkode: a597e...1e5 Anonymkode: 14b8d...7e6
Silva Pluvialis Skrevet 12. mai 2021 #17 Skrevet 12. mai 2021 (endret) AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg tror folk oppfører seg mer kvast anonymt på et forum enn i virkeligheten. Anonymkode: 69201...c1b Vel.. man skal ikke være så sikker. Barn ned i barneskolealder skriver så stygge ting til klassekamerater på SoMe at man ikke tror hva man hører, og det uten anonym. Mange har blitt ekstremt frekke i kjeften bare de siste årene. Endret 12. mai 2021 av Gjenferdet
Silva Pluvialis Skrevet 12. mai 2021 #18 Skrevet 12. mai 2021 Nooni skrev (1 time siden): Sånn er det. Her inne er det mange som tar ut sitt sinne på andre - det mobbes, det egles til konflikt og mange snakker/skriver til folk på en måte enhver mor ville skammet seg over. De er ikke her for å lære noe eller for å bidra, men pga kjedsomhet eller annet. Mitt forslag til deg er: - Vær saklig og ok selv. Vær det du selv savner. - Ikke bit på de som åpenbart er ute etter å provosere. Overse. Gå videre. Ikke bruk tid på innlegg og folk som ikke bidrar til problemstillingen. Svarer du vil du bare oppleve å gå i sirkler - du oppnår ingenting. Godt råd. De styggeste kommentarene jeg har fått her inne har jeg bare rapportert og ignorert fullstendig. Jeg bruker ikke tiden min på folk som har tenkt å hetse meg. Beste er bare å ignorere, og la moderatorene gjøre sin jobb.
Gjest Vintermorgen Skrevet 18. mai 2021 #19 Skrevet 18. mai 2021 Ryddet for brukerangrep med svar. Vintermorgen, mod
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #20 Skrevet 18. mai 2021 On 5/12/2021 at 5:04 PM, AnonymBruker said: Anonymkode: a290b...c73 Karly Pilkboys !! Anonymkode: 129fa...882
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå