AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #1 Skrevet 12. mai 2021 Har idag sendt inn søknad om skilsmisse etter ett års separasjon, med vitner som har signert. Eks er ikke videre interessert i å skrive under. Hvor lang tid tar det da før man får innvilget skilsmisse? Anonymkode: 3824c...d28
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #2 Skrevet 12. mai 2021 19 minutter siden, AnonymBruker said: Har idag sendt inn søknad om skilsmisse etter ett års separasjon, med vitner som har signert. Eks er ikke videre interessert i å skrive under. Hvor lang tid tar det da før man får innvilget skilsmisse? Anonymkode: 3824c...d28 Mener dere blir "tvangs" skilt etter 3 mnd hvis han ikke signerer, skal stå på fylkesmannen sine sider. Anonymkode: 4198d...e4d
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #3 Skrevet 12. mai 2021 Det tar noen ekstra mnd om ikke begge signerer, fordi de må forkynne separasjon og skilsmisse. Anonymkode: f1203...69e
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #4 Skrevet 12. mai 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): .. fylkesmannen sine sider. Anonymkode: 4198d...e4d Statsforvalteren Anonymkode: f1203...69e
Skyblue7 Skrevet 13. mai 2021 #5 Skrevet 13. mai 2021 Med meg gikk det to uker fra jeg leverte skilsmissepapirene til din var innviglet. Gikk lenger tid med separasjon (fordi han ikke signerte), men gikk fort med skilsmissen da jeg hadde 2 vitner som signerte der. Om du ringer inn etter ett par uker å ber om status, så får du kanskje raskere behandling (det fikk jeg), Du får en kvittering med saksbehandlers navn når søknaden har kommet inn ☺️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå