AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #1 Skrevet 12. mai 2021 Først og fremst, jeg har dårlig samvittighet ovenfor hans forlovede, men nå har det seg slik at jeg falt for han, og sexen var fucking amazing.. Han er forlovet med en kvinne han har vært sammen med i nå 11-13 år, de har ingen barn, men dessverre har kvinnen i forholdet ME. Han og jeg lå sammen etter ett julebord i 2018, og det ble starten på ett litt for langt sidesprang. Etter første gangen, så tok jeg den praten med han; han var ikke lykkelig i forholdet, følte de hadde vokst fra hverandre, men sleit med å avslutte det, siden hans forlovede er konisk syk. Forholdet han og jeg hadde var ganske intensivt i 2019. Jeg bodde ett stykke unna, og reiste til han hver gang han var alene. Vi hadde masse sex, overalt i dems leilighet,, lange dype samtaler, vi la planer for fremtiden, også videre også videre.. Vi hadde flere samtaler om at han var i ett forhold, og han gjentok alle gangene at det var så vanskelig å avslutte forholdet.. Men likevel så ville han ha meg. Det roet seg litt i 2020 på grunn av pandemien, men han var veldig på sexting.. Jeg prøvde å avslutte det to ganger i 2020, og han skrev lange meldinger om hvor dårlig samvittighet han hadde, hvor vanskelig dette var, og hvor mye han ville ha meg. Etter 2 år med venting, så avsluttet jeg det, og fortalte at dette begynte å drøye seg altfor langt ut, og at dette er utrolig dårlig gjort for alle parter, at han lurer forloveden sin, og meg. Nå har det gått ett halvt år, og jeg er forbannet over at jeg lot meg lure. Dessverre har mitt sinne ovenfor han, gått utover hans forlovede. Hver gang hun la ut bilder eller kjærlighetsærkleringer på snapchat, instagram eller facebook så kjente jeg ett voldsomt sjalusi, og et stort sinne mot denne karen. Vi er alle i starten av 30-årene. Så kjære kvinnfolk, Hva ville dere gjort? Hadde dere fortalt noe til forloveden? Hadde dere sendt han en melding? Jeg burde i utgangspunktet bare sitte stille og ikke gjøre noe kanskje? Men det er vondt å tenke på at han lurer henne så ekstremt, og for alt jeg vet, holder han fortsatt på med utroskapen med andre kvinner. Anonymkode: ab185...c95 2
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 Populært innlegg #2 Skrevet 12. mai 2021 Motivet ditt er hevn. La dem være i fred. Anonymkode: 99dac...b1a 60
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 Populært innlegg #3 Skrevet 12. mai 2021 Hun fortjener å vite at mannen er en utro drittsekk. Anonymkode: 60a94...78a 56
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #4 Skrevet 12. mai 2021 Herregud, skjønner ikke at folk kan holde på slik - gjelder både deg og ham. Er det fordi du vil ha ham tilbake at du tenker å sende melding? Eller er det fordi du er forbannet på ham og derfor ønsker å ødelegge hans forhold da han ikke forlot henne slik han lovet deg? Om jeg var hans forlovede så ville jeg gjerne ha visst om dette så jeg kunne unngått å gifte meg med en slik forferdelig person. Anonymkode: da407...c97 22
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #5 Skrevet 12. mai 2021 4 minutter siden, AnonymBruker said: Motivet ditt er hevn. La dem være i fred. Anonymkode: 99dac...b1a Jeg vil ikke si motivet mitt er hevn, for jeg vinner ingenting på dette. Jeg har tapt for lenge siden. Spørsmålet mitt er om jeg skal gi en headsup til denne kvinnen som også blir lurt, for hun tror at de skal gifte seg og bli gamle sammen, men han har fortalt meg gjentatte ganger at han ikke vil mer. Anonymkode: ab185...c95 14
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #6 Skrevet 12. mai 2021 6 minutter siden, AnonymBruker said: Herregud, skjønner ikke at folk kan holde på slik - gjelder både deg og ham. Er det fordi du vil ha ham tilbake at du tenker å sende melding? Eller er det fordi du er forbannet på ham og derfor ønsker å ødelegge hans forhold da han ikke forlot henne slik han lovet deg? Om jeg var hans forlovede så ville jeg gjerne ha visst om dette så jeg kunne unngått å gifte meg med en slik forferdelig person. Anonymkode: da407...c97 Jeg vil verken ha han tilbake eller ødelegge forholdet han har idag. Men sånn som jeg ser det, forholdet han har idag er allerede ødelagt, for han har vært utro over en lang periode. Én gang kan man unnskylde og skylde på rus eller hva nå enn, men ikke over 2 år med samme person.. Jeg er helt enig med deg at dette er grusomt gjort av meg og, som jeg skrev øverst i innlegget mitt "Først og fremst, jeg har dårlig samvittighet ovenfor hans forlovede, men nå har det seg slik at jeg falt for han, og sexen var fucking amazing.. " Helt jævlig, men også sant. Anonymkode: ab185...c95 4
CorvusCorax Skrevet 12. mai 2021 #7 Skrevet 12. mai 2021 Han har ingen "unnskylding" for å holde sammen med denne kvinnen. De har ikke barn, som du skriver - og han er i starten av 30-årene. Jeg synes du skal fortelle henne, slik at hun kan gå videre og etter hvert finne seg en mann som virkelig elsker henne, og som hun kan starte en familie med om hun ønsker det. Dere er fortsatt unge. 23
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #8 Skrevet 12. mai 2021 Nei! Ikke bland deg i deres forhold. Det hat ingenting med deg å gjøre. Du har frivillig hatt et forhold til hennes mann. Det er så klart hevn om du forteller henne det. Du vil ødelegge for han og henne. Om du ikke ønsket å ødelegge noe, er det ingen grunn til å fortelle henne. Du bruker ordet dårlig samvittighet, men hvor var samvittigheten i de to årene du var med å føre henne bak lyset? Lettere å lette samvittigheten nå når du har innsett at han ikke vil dumpe henne for deg? Hevn. Mhm. La han gå, glem han og gå videre. Ikke involver deg i hans privatliv, du er ikke viktig. Du kan ikke bare bestemme at deres forhold er ødelagt fordi han har vært utro over en lang periode. Du kan ikke bestemme hva andre mennesker kan tilgi, og du kan ikke bestemme hva som er et godt forhold for andre. Du hadde et forhold med han ut av egeninteresse, egoisme, og nå vil du, ut av egeninteresse, kamuflert som dårlig samvittighet, fortelle kvinnen hans om deres avsluttede forhold. Nei, det er ikke godhet eller et ønske om hennes beste. Stay out of it! Anonymkode: b4f13...543 13
Dina86 Skrevet 12. mai 2021 #9 Skrevet 12. mai 2021 Jeg syns du skal si det, hun fortjener en hun kan stole på. Ikke mye "i gode og onde dager" i det forholdet... At noen kan være utro, I tillegg når hun er kronisk syk blir jeg kvalm av. Håper du har lært og holder deg til de som er single, også for din egen skyld. Om de er utro med deg er det veldig stor sjanse for at de er utro mot deg om dere blir sammen... 11
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #10 Skrevet 12. mai 2021 Fy faen for et svin han er! Fortell henne om du har bevis... Anonymkode: bd726...c40 8
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #11 Skrevet 12. mai 2021 2 minutter siden, AnonymBruker said: Nei! Ikke bland deg i deres forhold. Det hat ingenting med deg å gjøre. Du har frivillig hatt et forhold til hennes mann. Det er så klart hevn om du forteller henne det. Du vil ødelegge for han og henne. Om du ikke ønsket å ødelegge noe, er det ingen grunn til å fortelle henne. Du bruker ordet dårlig samvittighet, men hvor var samvittigheten i de to årene du var med å føre henne bak lyset? Lettere å lette samvittigheten nå når du har innsett at han ikke vil dumpe henne for deg? Hevn. Mhm. La han gå, glem han og gå videre. Ikke involver deg i hans privatliv, du er ikke viktig. Du kan ikke bare bestemme at deres forhold er ødelagt fordi han har vært utro over en lang periode. Du kan ikke bestemme hva andre mennesker kan tilgi, og du kan ikke bestemme hva som er et godt forhold for andre. Du hadde et forhold med han ut av egeninteresse, egoisme, og nå vil du, ut av egeninteresse, kamuflert som dårlig samvittighet, fortelle kvinnen hans om deres avsluttede forhold. Nei, det er ikke godhet eller et ønske om hennes beste. Stay out of it! Anonymkode: b4f13...543 Jeg er helt enig med deg at jeg har frivillig hatt ett forhold til hennes mann. Jeg lot meg forføre, jeg ble lurt. Ja, jeg falt for han, og trodde på han hele veien, og jeg hadde en stor forståelse for at det er vanskelig å gjøre det slutt med ett menneske man har elsket hele sitt voksene liv. Men takk for innspill. Jeg er ikke viktig, skal huske på det. Anonymkode: ab185...c95
CorvusCorax Skrevet 12. mai 2021 #12 Skrevet 12. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg er helt enig med deg at jeg har frivillig hatt ett forhold til hennes mann. Jeg lot meg forføre, jeg ble lurt. Ja, jeg falt for han, og trodde på han hele veien, og jeg hadde en stor forståelse for at det er vanskelig å gjøre det slutt med ett menneske man har elsket hele sitt voksene liv. Men takk for innspill. Jeg er ikke viktig, skal huske på det. Anonymkode: ab185...c95 Du er viktig. Dette er nok et svar gitt av noen som er redd for å bli tatt med buksa nede. Helt ærlig, jeg synes du fortjener hevn. Og jeg synes hun fortjener en ny start med en mann som respekterer henne. 9
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #13 Skrevet 12. mai 2021 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Jeg vil ikke si motivet mitt er hevn, for jeg vinner ingenting på dette. Jeg har tapt for lenge siden. Spørsmålet mitt er om jeg skal gi en headsup til denne kvinnen som også blir lurt, for hun tror at de skal gifte seg og bli gamle sammen, men han har fortalt meg gjentatte ganger at han ikke vil mer. Anonymkode: ab185...c95 Når ikke du får han så skal ikke han få gå tilbake til henne det virker å være tankegangen din. Hadde ikke sagt noe og tenkt at forholdet deres det er mellom dem. Anonymkode: 8352d...21a 3
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #14 Skrevet 12. mai 2021 Hun får det bedre uten han. Selv om dama har ME gjør han henne ingen tjeneste ved å være i ett forhold når han ikke vil. Han kaster bort tiden hennes. Hun skal ikke ta til takke med hva som helst bare fordi hun er syk. Kronisk syke mennesker kan finne fine partnere de kan trives med de også. Anonymkode: 03f93...44a 15
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #15 Skrevet 12. mai 2021 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Først og fremst, jeg har dårlig samvittighet ovenfor hans forlovede, men nå har det seg slik at jeg falt for han, og sexen var fucking amazing.. Han er forlovet med en kvinne han har vært sammen med i nå 11-13 år, de har ingen barn, men dessverre har kvinnen i forholdet ME. Han og jeg lå sammen etter ett julebord i 2018, og det ble starten på ett litt for langt sidesprang. Etter første gangen, så tok jeg den praten med han; han var ikke lykkelig i forholdet, følte de hadde vokst fra hverandre, men sleit med å avslutte det, siden hans forlovede er konisk syk. Forholdet han og jeg hadde var ganske intensivt i 2019. Jeg bodde ett stykke unna, og reiste til han hver gang han var alene. Vi hadde masse sex, overalt i dems leilighet,, lange dype samtaler, vi la planer for fremtiden, også videre også videre.. Vi hadde flere samtaler om at han var i ett forhold, og han gjentok alle gangene at det var så vanskelig å avslutte forholdet.. Men likevel så ville han ha meg. Det roet seg litt i 2020 på grunn av pandemien, men han var veldig på sexting.. Jeg prøvde å avslutte det to ganger i 2020, og han skrev lange meldinger om hvor dårlig samvittighet han hadde, hvor vanskelig dette var, og hvor mye han ville ha meg. Etter 2 år med venting, så avsluttet jeg det, og fortalte at dette begynte å drøye seg altfor langt ut, og at dette er utrolig dårlig gjort for alle parter, at han lurer forloveden sin, og meg. Nå har det gått ett halvt år, og jeg er forbannet over at jeg lot meg lure. Dessverre har mitt sinne ovenfor han, gått utover hans forlovede. Hver gang hun la ut bilder eller kjærlighetsærkleringer på snapchat, instagram eller facebook så kjente jeg ett voldsomt sjalusi, og et stort sinne mot denne karen. Vi er alle i starten av 30-årene. Så kjære kvinnfolk, Hva ville dere gjort? Hadde dere fortalt noe til forloveden? Hadde dere sendt han en melding? Jeg burde i utgangspunktet bare sitte stille og ikke gjøre noe kanskje? Men det er vondt å tenke på at han lurer henne så ekstremt, og for alt jeg vet, holder han fortsatt på med utroskapen med andre kvinner. Anonymkode: ab185...c95 Men kjære deg.. Du viste hva du gikk inn i.. Du viste at han er en fyr som er utro siden han allerede ligger med deg. Bare fordi du ikke får det som du vil så trenger du ikke å ødelegge det mere fordi DU ikke får viljen din. Anonymkode: 577ea...df0 10
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #16 Skrevet 12. mai 2021 Fortell ham at du var rypen hans i 2 år. Anonymkode: 97f42...2b6 2
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #17 Skrevet 12. mai 2021 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Jeg vil ikke si motivet mitt er hevn, for jeg vinner ingenting på dette. Jeg har tapt for lenge siden. Spørsmålet mitt er om jeg skal gi en headsup til denne kvinnen som også blir lurt, for hun tror at de skal gifte seg og bli gamle sammen, men han har fortalt meg gjentatte ganger at han ikke vil mer. Anonymkode: ab185...c95 Vel, han valgte jo henne før deg, så han vil jo ha henne mest. Det er også ganske tydelig at han valgte deg for sexen, ikke fordi du var hans store kjærlighet. Glem han og gå videre! Anonymkode: b4ccf...311 9
Wilma89 Skrevet 12. mai 2021 #18 Skrevet 12. mai 2021 Kan du bevise det på noe vis? Tekstmeldinger etc? Tror jeg hadde blitt litt skeptisk hvis en helt fremmed hadde påstått å ha hatt et forhold til samboeren min. I hvert fall helt uten bevis. 2
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #19 Skrevet 12. mai 2021 2 minutter siden, AnonymBruker said: Men kjære deg.. Du viste hva du gikk inn i.. Du viste at han er en fyr som er utro siden han allerede ligger med deg. Bare fordi du ikke får det som du vil så trenger du ikke å ødelegge det mere fordi DU ikke får viljen din. Anonymkode: 577ea...df0 Er mye informasjon jeg ikke har skrevet her. Jeg ønsket ikke nødvendigvis ett forhold. Men han var en utrolig gøy person å være rundt, sexen var som skrevet, amazing, så kanskje derfor jeg ventet så lenge. Jeg har da enda ikke sagt noe til hans forlovede, og har fjernet meg fra alle situasjoner der vi kan ende opp på samme plass, nettopp for å unngå å si noe dumt. Men la ut innlegget her nettopp for å høre meningen fra andre kvinner, og som vi ser, det er delte meninger. Takk for innspill! Anonymkode: ab185...c95 2
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #20 Skrevet 12. mai 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg er helt enig med deg at jeg har frivillig hatt ett forhold til hennes mann. Jeg lot meg forføre, jeg ble lurt. Ja, jeg falt for han, og trodde på han hele veien, og jeg hadde en stor forståelse for at det er vanskelig å gjøre det slutt med ett menneske man har elsket hele sitt voksene liv. Men takk for innspill. Jeg er ikke viktig, skal huske på det. Anonymkode: ab185...c95 For det første, slutt å ta offerrolle med å si at du ble lurt. For det andre, send henne en melding om hans utroskap. Vær også påpasselig å si din rolle i dette, i over to år. Hvor du utallige ganger, med viten har hatt helt amazing sex med han og ikke klarte å avslutte det selv om du visste at hun lå syk hjemme. Deretter forteller du slik som du gjør her at du ikke lenger ønsker å fortsette videre med han fordi han ikke gjorde det slutt tidsnok med henne for å bli sammen med deg. Følgende kommer til å skje, samboeren til elskeren din blir singel, hun med ME blir enda dårligere og og i tillegg mentalt ødelagt. Så går det en uke eller 5 så finner elskeren seg ny kjæreste og kanskje samboer innen 6 måneder. Elskeren går videre. Gjort er gjort. Hun med ME kommer aldri over sviket og finner seg ikke ny mann før om 2 eller 4 år,hbis hun i hele tatt finner seg ny mann igjen. Du kan leve med visshet om at du har gjort det etiske og moralske rette, og kan leve med hodet høyt hevet resten av livet.. Eller, nei det kan du vel ikke. Du har tross alt vært elskerinna til en duse i over to år... Anonymkode: 825c7...ab5 18
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå