Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bestilte en stor kanne med pels olje til hunden min som kosta over 1000 kroner. Da jeg fikk pappeska så hadde oljen rent helt ut og nå er det kun 1/4 som er igjen. Korken på flaska hadde gått opp og den er helt ødelagt.

Er det noe jeg kan gjøre nå? Kjedelig at omtrent alt rant ut.

Anonymkode: 5426e...8a7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ta bilde av pakken og send en klage til posten og produsenten. En av de kommer til å ta på seg ansvar.

Anonymkode: 5c895...09a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg måtte forte meg å ta opp pakken fordi jeg så at masse olje hadde rent ut der den stod. Så rakk ikke å ta bilde. Visste ikke at så mye var borte. Måtte redde resten av olja fort siden jeg hadde løftet pakken opp og merka at jeg var full av olje på hele meg og full av olje på bakken. 

AnonymBruker
Skrevet

Dersom den var pakket for dårlig klager du til nettbutikken, om ikke klager du til posten. Ta bilde av det slik det er nå og send en mail eller ring og forklar situasjonen.

Anonymkode: 5ee6e...68d

AnonymBruker
Skrevet

Det var kun 1/4 av olja som var igjen. Siden den lå på langs også er det en flaske og da renner ikke alt ut. Heldigvis. Korken var helt ødelagt og helt borte.

AnonymBruker
Skrevet

Det var en slags pumpe og pumpa var helt borte. Så det rant ut.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det var en slags pumpe og pumpa var helt borte. Så det rant ut.

Ja vi har skjønt at den var ødelagt nå. 

send melding til de som har sendt deg pakka, de har pakket den for dårlig. 

Anonymkode: 80005...e35

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje hvis du klemmer hardt på pappen så får du litt av olje tilbake !? 

Anonymkode: 94e39...79f

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er i nettbutikkbransjen. 
Det du gjør (som er vår prosedyre) er at du sender en e-post til nettbutikken med bilder av det skadede produktet. Vi ønsker og å få tilbakemelding på om esken er hel og pen eller ikke. For hvis det er transportskade, så kan vi melde det videre til transportfirma.

Uansett så bør nettbutikken sende deg ny vare 😊 Dette er jo ikke din feil😊

Anonymkode: 4943f...627

AnonymBruker
Skrevet

Posten vil normalt ikke refundere slikt.  Det er strenge regler for å sende væsker i posten,  det skal typisk være dobbel lekkasjesikker emballasje med nok absorberende materiale til at alt innholdet suges opp inni pakken uten at noe kommer ut. Avsender kan holdes ansvarlig for lekkasje som skader andre pakker.

Anonymkode: 66dc9...d49

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...